Ελλάδα.
Η πτήση μου ετοιμαζόταν να αναχωρήσει και εγώ ακόμα δεν πίστευα αυτό που κάνω. Είμαι άτομο δεν της αρέσουν οι αλλαγές και φοβάται όσο τίποτα τα αεροπλάνα αλλά ξαφνικά αποφάσισα να τα αφήσω όλα και να μετακομίσω στην Κορέα.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ημέρα που ο δικηγόρος ήρθε στο σπίτι μου και μου είπε ότι ο θείος μου πέθανε και ότι μου άφησε κάποια χρήματα και ένα σπίτι στην Κορέα .
Ήταν αδερφός του πατέρα μου και δεν τον γνώρισα ποτέ αλλά όταν ήμουν 12 χρονών οι γονείς μου σκοτώθηκαν και αυτός με ανέλαβε οικονομικά.
Χάρη σε αυτόν είχα καταφέρει να σπουδάσω. Είχα καταφέρει να μάθω τρεις γλώσσες και να γίνω μία πολύ καλή μεταφράστρια βιβλίων.
Τα χρήματα που μου άφησε ήταν αρκετά για να ζήσω άνετα και το σπίτι ήταν μεγάλο από ότι μου είπαν αλλά σε αυτό έμεναν 6 αγόρια και στη διαθήκη ο θείος μου έλεγε ότι πρώτα να τους γνωρίσω και μετά να αποφασίσω αν θέλω να παραμείνουν στο σπίτι .
Στην αρχή δεν είχα σκοπό να πάω μόνιμα στην Κορέα θα πήγαινα μόνο για να υποβάλλω τα σέβη μου στο τάφο του θείου μου.
Δεν έχω πολλούς φίλους αλλά ήμουν αρραβωνιασμένη και ερωτευμένη και δεν ήθελα να τον αφήσω.
Ομως μια μέρα τον έπιασα με άλλη στο κρεβάτι και αυτό με έκανε να αποφασίσω να πάω μόνιμα στην Κορέα.
Και τώρα να μαι στο αεροπλάνο έτοιμη για απογείωση Και τρέμω ολόκληρη από τον φόβο μου.....Κορέα
Η πτήση μου φάνηκε ατελείωτη αλλά ευτυχώς είχα πάρει ένα ηρεμιστικό και έτσι στη μεγαλύτερη διάρκεια της κοιμήθηκα.
Κατέβηκα από το αεροπλάνο,πήρα τις βαλίτσες μου και άρχισα ψάχνω μες στο πλήθος να βρω τον δικηγόρο που θα ερχόταν να με πάρει από το αεροδρόμιο.
Είχα μιλήσει λίγο μαζί του στο τηλέφωνο και μου είπε ότι τον λένε Yoongi, ότι θα φοράει μωβ μπλούζα με μαύρο παντελόνι και θα κρατάει μία πινακίδα με το όνομά μου γραμμένο.
Ξαφνικά τον είδα και πήγα κοντά του.
Κατερίνα "Yoongi?"
Yoongi "ναι εγώ είμαι αυτός εσύ είσαι η Κατερίνα?"
Κατερίνα "ναι"
Ξαφνικά με αγκαλιάσε και εγώ τον έσπρωξα μακριά μου.
Αυτός έδειξε να στεναχωριέται.
Yoongi "συγνώμη. Απλώς χάρηκα που επιτέλους σε γνώρισα από κοντά. Ο θείος σου μου έλεγε τόσα πολλά για σένα"
Κατερίνα "δεν φταις εσύ απλώς δεν μου αρέσουν οι αγκαλιές . Μη στεναχωριέσαι"
Αυτός όμως συνέχισε να δείχνει στεναχωρημένος εγώ πήγα κοντά και του έπιασα το χέρι .
Κατερίνα "απλώς δεν είμαι συνηθισμένη σε αυτά. Συγχώρεσέ με"
Yoongi "εντάξει θα σου δώσω χρόνο άλλωστε όταν μας γνωρίσεις καλύτερα είμαι σίγουρος ότι θα αρχίσουν να σου αρέσουν οι αγκαλιές"
Κατερίνα "να σας γνωρίσω?"
Yoongi "σου είπα στο σπίτι μένουν 6 αγόρια ένα από αυτά είμαι εγώ"
Όταν μου το είπε αυτό στεναχωρήθηκα λίγο δεν του το είχα πει αλλά είχα σκοπό να διώξω τα αγόρια από το σπίτι. Ο θείος μου ζήτησε να τους γνωρίσω και μετά να αποφασίσω αλλά εγώ προτιμώ να μένω μόνη μου.
Yoongi "πάμε τώρα γιατί φαντάζομαι είσαι κουρασμένη από το ταξίδι"
Κατερίνα "ναι πολύ και η αλήθεια είναι ότι πεινάω λίγο"
Πήρα τις βαλίτσες μου και πήγαμε στο αυτοκίνητό του.
Η διαδρομή για να πάμε σπίτι μου ήταν απίστευτη.
Η Σεούλ ήταν πανέμορφη......
YOU ARE READING
seven boys and me
FanfictionΠόσο μπορεί να αλλάξει η ζωή σου όταν δεχτείς μία κληρονομιά..??? Βασικοί χαρακτήρες Κατερίνα: : όχι πολύ ψηλή ,αδύνατη, μεταφράστρια και της αρέσει η φωτογραφία. Namjoon: straight,αδέρφια με τον jungkook έχουν ένα club μαζί. Ψηλός γεροδεμένος με μα...