6🔥🔥🔥🔥🔥🔥

85 9 0
                                    

Ήμουνα στο δωμάτιο και περίμενα τον Jimin να έρθει. Είχανε πάει μαζί με τον Hoseok στο δωμάτιο της Κατερίνας για να δούνε αν είναι καλά. Τους ανησυχείσε  αυτό που έγινε με το αφεντικό της και ήθελαν να σιγουρευτούν ότι είναι καλά.
Κάποια στιγμή μπήκε γελώντας στο δωμάτιο ο  Jimin.
Yoongi "γιατί γελάς?είναι όλα καλά?"
Jimim "όλα καλά η Κατερίνα είναι μια χαρά απλώς θυμωμένη με τον Namjoon. "
Yoongi "Και γιατί γελάς?"
Jimin "γιατί όταν βγήκαμε από το δωμάτιο ο Namjoon καθόταν έξω από την πόρτα και μας φώναξε "δεν ζηλεύω είπα " και έφυγε τρέχοντας στο δωμάτιό του.
Yoongi "θα ήθελα να είμαι εκεί για να το δω και εγώ αυτό"
Jumin "πόσο λες να τους πάρει για να παραδεχτούν τα αισθήματά τους?"
Yoongi "ελπίζω πριν κάψει τα ρούχα της"
Jimin "χαίρομαι που δεν ζηλεύεις όπως αυτός"
Τον τράβηξα να καθήσει στα πόδια μου
Yoongi "ξέρω πόσο με αγαπάς και ότι δεν έχω να ανησυχώ για τίποτα"
Αρχισα να τον φιλάω στο στόμα.
Και συνέχισα προς το λαιμό του ξεκούμπωσα το παντελόνι του και έπιασα το μόριο του και άρχισα να κουνάω το χέρι μου μέχρι που ένιωσα ότι άρχισε να σκληραίνει. Τον σήκωσα και έτσι όπως ήταν όρθιος και εγώ κάθομουν στο κρεβάτι έβλεπα την στύση του. Άρχισα να τη γλύφω  σιγά-σιγά και τον άκουσα να βογκαει .
Jimin "Yoongi.."
Όταν τον ακούω να λέει έτσι το όνομά μου τρελαίνομαι. Η φωνή του είναι τόσο αισθησιακή που με ανάβει απίστευτα.
Τον έβαλα να ξαπλώσει στο κρεβάτι και αφού έβαλα λιπαντικό στα δάχτυλα μου του άνοιξα τα πόδια και άρχισα να παίζω με την τρύπα του. Τα βογκητά του ήταν τόσο δυνατά που  εγώ πλέον είχα πλήρη στύση. 
Jimin "Yoongi..."
Από τον τόνο της φωνής του κατάλαβα ότι είναι έτοιμος για μένα.
Φόρεσα το προφυλακτικό  τον γύρισα μπρούμυτα και σήκωσα τους γλουτούς του έπιασα την ερεθισμένη στύση του και άρχισα να μπαίνω μέσα του σιγά-σιγά. Μαζί του είχα αρχίσει να βογκαω  και εγώ . Άρχισα να κουνιέμαι τα βογγητά  του Jimin είχαν γίνει πιο δυνατά. Άρχισα να πηγαίνω πιο γρήγορα και το χέρι μου πήγαινε με το ίδιο ρυθμό.
Jimin "Yoongi δεν μπορώ άλλο θα τελειώσω"
Yoongi "κάντο "
Και έπαιξα πιο δυνατά με τη στύση του μέχρι που τελείωσε στο χέρι μου.
Όταν τον άκουσα να βογκαει από την απόλαυση έδωσα μία τελευταία ώθηση και τελείωσα και εγώ.
Αφού βγήκα από μέσα του, έβγαλα το προφυλακτικό, τον γύρισα και έβαλα το το κεφάλι μου πάνω στο στήθος του.
Yoongi "σε αγαπάω"
Jimin "και εγώ σε αγαπάω"
Και με πήρε ο ύπνος στην αγκαλιά του....

seven boys and meWhere stories live. Discover now