Κοιτούσα την πόρτα και δεν ήξερα τι πρέπει να κάνω.
Να μπω μέσα και να βγάλω τα αγόρια με το ζόρι ώστε να μείνω μόνος με την Κατερίνα η να πάω στο δωμάτιό του Jin τελικά?
Τελικά αφού κοίταξα λίγο ακόμα την πόρτα ξεκίνησα για το δωμάτιο του Jin.
Όταν μπήκα μέσα ήδη καθότανε ο Jin ο Yoongi και ο Jungkook και πίναμε μπύρες.
Jin "καλώς τον. Σε πέταξαν έξω από το δωμάτιο?"
Namjoon"ναι "
Yoongi "θέλανε να την ευχαριστήσουν και αποφάσισαν να κάνουν αυτό για να δείξουν πόσο πολύ την αγαπάνε"
Jungkook "γιατί τέτοια μούτρα όμως αδερφέ μου?"
Namjoon "ήθελα να μείνω λίγο μόνος με την Κατερίνα."
Jungkook"σχεδόν όλη την ημέρα την περάσετε μόνοι σας στην παραλία"
Namjoon "δεν εννοώ αυτό"
Jin "συγγνώμη θες να πεις ότι ακόμα δεν τα καταφέρετε?"
Namjoon "ναι. Πάντα μας διακόπτει κάποιος"
Yoongi "τι ακριβώς λέτε?"
Jin "ότι δύο τους ακόμα δεν ολοκλήρωσαν "
Jungkook "τότε να φροντίσουμε να τους αφήσουμε μόνους αύριο το βράδυ."
Yoongi "αύριο το βράδυ θα πάρω τον Jimin βόλτα ώστε να μείνετε μόνοι"
Jin "το ίδιο θα κάνω με τον Hoseok "
Jungkook"και εγώ με τον Taehyung "
Jin "απλώς κρατήσου μέχρι αύριο το βράδυ. Τώρα ελα να πιεις μαζί μας"
Πήγα έκατσα δίπλα τους και πήρα μία μπύρα και αρχίσαμε να συζητάμε.
Yoongi "ο Jimin έχω την εντύπωση ότι κάτι θέλει και ντρέπεται να το ζητήσει"
Jin"δεν έχεις ιδέα τι μπορεί να είναι αυτό?"
Yoongi "όχι . Αλλά ότι και να θέλει είμαι διατεθειμένος να του το δώσω"(να σε δω τι θα κάνεις όταν σου πει 🤣🤣)
Jungkook "ο Jimin σε αγαπάει οπότε δεν νομίζω να έχει σκοπό να σου ζητήσει κάτι κακό"
Yoongi "το ξέρω. Και αύριο είναι ευκαιρία που θα είμαστε μόνοι να τον ρωτήσω. Jin εσύ πώς τα πας με τον Hoseok?"
Jin "πολύ καλά. Αποφάσισα από τη στιγμή που είμαστε μαζί να του δωθω ολοκληρωτικά."
Namjoon "με την σχολή τι θα κάνεις?"
Jin "τίποτα δεν χρειάζεται να το μάθουν"
Jungkook "έτσι κι αλλιώς δεν είναι μαθητής σου και είσαστε ενήλικες και οι δύο. "
Jin "άλλωστε δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να απαγορεύει τις σχέσεις στην σχολή μας "
Namjoon "εσύ αδερφέ μου πώς τα πας με τον Taehyung?"
Jungkook "Και εγώ πολύ καλά. Δεν είχε ξανά σχέση και ήμουν ο πρώτος του. "
Yoongi"συγνώμη τόσο ωραίο παιδί και δεν έχει εμπειρία?"
Jungkook "πάρα είναι ντροπαλός και με όλα αυτά που πέρασε δεν του ήταν εύκολο να κάνει σχέση πόσο μάλλον σεξ."
Jin "κοίτα να τον προσέξεις γιατί αλλιώς η Κατερίνα θα σε κρεμάσει ανάποδα "
Jungkook "Τό ξέρω. Φρόντισα να του δώσω μία πολύ όμορφη πρώτη φορά και έχω σκοπό με του μάθω οσα περισσότερο μπορώ "
Yoongi "σαν τί?"
Jungkook "την επόμενη φορά θα την αφήσω να γίνει τοπ"
Namjoon "αυτή είναι μία πληροφορία που δεν θα χρειάζονταν να μάθω. Στο κάτω-κάτω είσαι ο μικρός μου αδερφός"
Οι υπόλοιποι άρχισαν να γελάνε με αυτό.
Jin "εσύ τι σκοπεύεις να κάνεις αύριο με την Κατερίνα?"
Namjoon "δεν υπάρχει περίπτωση να σας πω"
Yoongi "Έλα τώρα εμείς μόλις σού είπαμε τα πάντα"
Namjoon "μην επιμένετε δεν θα σας πω. "
Jin "έχει δίκιο άστον αφήσουμε"
Η αλήθεια είναι ότι ήθελα πολλά να κάνω στην Κατερίνα. Τα σκέφτομουν σχεδόν κάθε μέρα από τότε που την γνώρισα .
Συνεχίσαμε να πίνουμε και να μιλάμε μέχρι που μας πήρε ο ύπνος...
YOU ARE READING
seven boys and me
FanfictionΠόσο μπορεί να αλλάξει η ζωή σου όταν δεχτείς μία κληρονομιά..??? Βασικοί χαρακτήρες Κατερίνα: : όχι πολύ ψηλή ,αδύνατη, μεταφράστρια και της αρέσει η φωτογραφία. Namjoon: straight,αδέρφια με τον jungkook έχουν ένα club μαζί. Ψηλός γεροδεμένος με μα...