18

49 8 0
                                    

Σηκώθηκαμε όλοι πρωί για να ετοιμαστούμε για το ταξίδι .
Είχαμε αποφασίσει να νοικιάσουμε ένα βανάκι για το ταξίδι ώστε να μην πάρουμε πολλά αυτοκίνητα.
Ο Jungkook και o Namjoon είχανε ανέβει ήδη στο βανάκι και κοιμότανε ήτανε και οι δύο πολύ κουρασμένοι δεν ήταν ούτε καν δύο ώρες που γυρίσανε από το μαγαζί.
Ο Jin που έδειχνε ιδιαίτερα χαρούμενος σήμερα φόρτωσε και τα τελευταία πράγματα .
Αφού τελειώσαμε ανεβήκαμε όλοι.
Ο Yoongi οδηγούσε και δίπλα έκατσε ο jimin, ο Jin έκατσε δίπλα στον Hoseok ,ο Taehyung δίπλα στον Jungkook και εγώ δίπλα στον Namjoon.
Με το που έκατσα δίπλα του όμως αυτός έβαλε το κεφάλι του στον ώμο μου και αγκάλιασε το χέρι μου. Ήμουν ακόμα λίγο θυμωμένη αλλά αποφάσισα να τον αφήσω να κοιμηθεί και να ξεκουραστεί.
Το ταξίδι κράτησε περίπου τρεις ώρες το μέρος που πήγαμε εμείς ήταν πανέμορφο είχαμε πάει στην παραλία.
Είχαμε νοικιάσει ένα σπίτι για να μείνουμε το οποίο ήταν δίπλα στην παραλία.
Όταν μπήκαμε μέσα άρχισα να σκέφτομαι πως θα κοιμηθούμε στα δωμάτια
Κατερίνα "αλήθεια πώς θα κοιμηθούμε στα δωμάτια?"
Πριν καν τελειώσω την πρότασή μου και να αντιδράσω ο Namjoon με έχει πιάσει από το χέρι και με οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα.
Μπήκαμε μέσα και έκλεισε την πόρτα πίσω του με αγκάλιασε από πίσω και έβαλε το κεφάλι του στον ώμο μου.
Namjoon "είσαι ακόμα θυμωμένη?"
Κατερίνα "λίγο μόνο"
Namjoon "αυτό που έγινε δεν το ήθελα"
Κατερίνα "σου είπα ότι το ξέρω αλλά και πάλι δεν μπορώ να μην ζηλέψω"
Namjoon "δεν θα ξανά αφήσω γυναίκα να με αγγίξει "
Κατερίνα "Το καλό που σου θέλω. Αλλιώς κάθε μέρα θα φοράω το φόρεμα που φορούσα χθες το βράδυ"
Namjoon "όταν γυρίσω σπίτι θα φροντίσω να το κάψω αυτό το φόρεμα"
Με έσφιξε στην αγκαλιά του και άρχισε να μου δίνει μικρά και απαλά φιλιά στο λαιμό.
Με γύρισε και με κοίταξε στα μάτια και άρχισε να με φιλάει στο στόμα.
Αυτό το φιλί ήταν τόσο γλυκό που έκανε την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή.
Ξαφνικά με σήκωσε και με έβαλε πάνω στο γραφείο που υπήρχε στην κρεβατοκάμαρα μπήκε ανάμεσα στα πόδια μου κόλλησε το κορμί του πάνω στο δικό μου συνέχισε να με φιλάει. Το φίλι του άρχισε να γίνεται πιο παθιασμένο και με το ένα χέρι του έπιασε το στήθος μου και τότε χτύπησε η πόρτα.
Ο Namjoon με άφησε και πήγε να ανοίξει.
Jin "σας διέκοψα?"
Ο Jin με κοίταξε και χαμογέλασε πονηρά. Εγώ ήμουν ακόμα πάνω στο γραφείο και είμαι σίγουρη ότι είχα κοκκινίσει.
Namjoon "θέλεις κάτι?"
Jin "θα πάμε για μπάνιο και ήρθα να σας φωνάξω"
Namjoon "θα αλλάξουμε και θα έρθουμε "
Ο Jin έφυγε και ο Namjoon έκλεισε την πόρτα και ήρθε ξανά δίπλα μου.
Namjoon "έπρεπε να το κάνουμε μόνοι μας αυτό το ταξίδι δεν θα μας αφήσουν σε ησυχία"
Με κατέβασε από το γραφείο και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.
Namjoon "ας ετοιμαστούμε για να πάμε με τα παιδιά"
Κατερίνα "Εγώ λέω να μείνω εδώ και να μην έρθω μαζί σας"
Namjoon "δεν υπάρχει περίπτωση αν χρειαστεί θα σε πάρω με το ζόρι"
Κατερίνα "καλά πάω να ετοιμαστώ αλλά εσύ θα το μετανιώσεις"
Ήταν κάτι που δεν είχα πει στα παιδιά δεν ήξερα κολύμπι και ελπίζα να καταφέρω να το αποφύγω. Πήγα στην τουαλέτα και έβαλα το μαγιό μου και από πάνω έβαλα ένα μακρύ παρεό που είχα πάρει.
Όταν βγήκα από το μπάνιο και με είδε ο Namjoon με κοίταξε από πάνω ως κάτω.
Namjoon "νομίζω ότι έχεις δίκιο καλύτερα να μείνεις εδω και να μας περιμένεις"
Κατερίνα "τώρα ετοιμάστηκα θα έρθω και εγώ μαζί σας αλλά να ξέρεις δεν πρόκειται να κάνω μπάνιο σήμερα θέλω να κάνω μόνο ηλιοθεραπεία"
Όταν φτάσαμε στην παραλία έγω πήγα να ξαπλώσω για να κάνω ηλιοθεραπεία αλλά ξαφνικά o Namjoon με σήκωσε αγκαλιά και άρχισε να με πηγαίνει προς την θάλασσα.
Κατερίνα "άφησε με σου είπα δεν θέλω να μπω στη θάλασσα"
Namjoon "ηρέμησε είμαι δίπλα σου"
Κατερίνα "Namjoon δεν ξέρω κολύμπι."
Namjoon "το ξέρω"
Κατερίνα "ορίστε?"
Namjoon "το κατάλαβα από την αντίδραση σου. Μην ανησυχείς δεν πρόκειται να αφήσω να πάθεις κάτι"
Περάσαμε όλο το απόγευμα μέσα στη θάλασσα και αυτός δεν με άφησε στιγμή μονη μου. Και οι 8 περάσαμε ένα απίθανο απόγευμα .
Αφού φάγαμε βραδυνό πήγαμε για ύπνο .
Εγώ ήμουν τόσο κουρασμένη που ξάπλωσα κατευθείαν όμως ο Namjoon ήρθε από πάνω μου.
Κατερίνα "Namjoon είμαι πολύ κουρασμένη"
Namjoon "Μην ανησυχείς να σε φιλήσω θέλω μόνο"
Με φίλησε και ξάπλωσε και με τράβηξε στην αγκαλιά του και μας πήρε ο ύπνος .....

seven boys and meWhere stories live. Discover now