24🔥🔥🔥🕡🔞🔞

71 9 0
                                    

Μαζί με τον Jimin είχαμε πάρει παγωτό και είχαμε καθίσει σε ένα παγκάκι μέχρι να το τελειώσουμε.
Σήμερα είχα σκοπό να μάθω τι τον απασχολεί και περιμένα να τελειώσει το παγωτό του ώστε να τον ρωτήσω.
Όταν τελείωσε το παγωτό του άρχισα να του μιλάω.
Yoongi"τώρα που είμαστε μόνοι μπορείς να μου πεις τι σε απασχολεί τον τελευταίο καιρό"
Jimin "τι εννοείς?"
Yoongi "σε ξέρω ένα χρόνο και είμαστε μαζί οχτώ μήνες. Ξέρω πότε έχεις κάποιο πρόβλημα η ποτε σε απασχολεί κάτι"
Jimin "είναι κάτι που θέλω να σου ζητήσω αλλά δεν ξέρω πώς"
Yoongi "ότι και να είναι αυτό απλώς πες το μου. Ξέρεις πόσο σε αγαπώ"
Τότε αυτός με κοίταξε με αυτή τη φατσούλα που κάνει όταν θέλει κάτι . Με αυτή τη φατσούλα μου που με κάνει μην μπορώ να του αρνηθώ τίποτα. Και ήξερα ότι δεν είχα πλέον ελπίδες απέναντί του.
Jimin "ξέρεις καλά ότι πριν τα φτιάξουμε είχα και άλλες σχέσεις
Yoongi"μην μου το θυμίζεις αυτό . Αν και αυτό ανήκει στο παρελθόν δεν σημαίνει ότι δεν ζηλεύω αλλά ξέρω και πόσο με αγαπάς"
Jimin "τό σεξ μαζί σου είναι φοβερό. Φροντίζεις να με ικανοποιείς κάθε φορά αλλά ποτέ μου δεν υπήρξα σε μία σχέση μόνο μποτομ. Θέλω και εγώ να σου κάνω πράγματα τα οποία θα σε κάνουν να νιώσεις όπως εγώ όταν είμαστε μαζί."
Όταν κατάλαβα τι θέλει να μου πει τον κοίταξα για λίγο σοβαρά και μετά άρχισα να γελάω.
Yoongi "αυτό ήθελες να μου πεις?. Και εγώ νόμιζα ότι είναι κάτι σοβαρό"
Jimin "μιλάω σοβαρά"
Yoongi "Το ξέρω και δεν έχω κανένα πρόβλημα. "
Jimin "έχεις πει ότι δεν σου αρέσει να είσαι μποτομ "
Yoongi "με τους άλλους. Αλλά εσύ είσαι το μωρό μου, ο έρωτας της ζωής μου. Μαζί σου είμαι διατεθειμένος να κάνω τα πάντα γιατί σε αγαπώ και σε εμπιστεύομαι"
Jimin "Και εγώ σε αγαπώ"
Και εκείνη τη στιγμή δώσαμε ένα τα πιο γλυκά και όμορφα φιλιά που είχαμε δώσει ποτέ.
Yoongi "τι λες πάμε να μου κάνεις τα πράγματα που θες!"
Jimin "τι ? Τώρα?"
Yoongi "ναι. Αλλα όταν φτάσουμε σπίτι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί να μην μας καταλάβει ο Namjoon αλλιώς μας βλέπω να καταλήγουμε στο βυθο της θάλασσας "
Όταν φτάσαμε στο σπίτι πήγαμε προσεχτικά στο δωμάτιο μας.
(Ας αρχίσει να ετοιμάζεται το καζάνι 🤣🤣)
Με το που έκλεισα την πόρτα ο Jimin με κολησε στον τοίχο και άρχισε να με φιλάει.
Yoongi "τόσο πολύ το θέλεις αυτο?"
Jimin "δεν έχεις ιδέα πόσο πολύ το θέλω. Θέλω να σε κάνω να φωνάξεις το όνομά μου όπως έχεις κάνει εσυ με εμένα"
Και μου έπιασε τον ποπο τον έσφιξε και κόλλησε το κορμί μου πάνω στο δικό του.
Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είχε τόσο πάθος και η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε όλο αυτό.
Άρχισε να με πηγαίνει προς το κρεβάτι και μόλις φτάσαμε με σκουντηξε ώστε να πέσω πάνω στο κρεβάτι.
Έβγαλε τα ρούχα του και είδα ότι είχε ήδη ερεθισμένη στύση.
Έβγαλα την μπλούζα μου και αυτός το παντελόνι μου μαζί με το εσώρουχο.
Ξάπλωσε πάνω μου και όταν το γυμνό του κορμί άγγιξε το δικό μου εγώ ανατρίχιασα.
Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και να κατεβαίνει προς το στήθος μου μέχρι που έφτασε στην ερεθισμένη στύση μου άρχισε να παίζει μαζί της με τη γλώσσα του μέχρι που σιγά-σιγά την πήρε όλη στο στόμα του Εγώ είχα σηκωθεί στους αγκώνες και τον κοιτούσα.
Η αίσθηση να είμαι μέσα στο στόμα του και να τον βλέπω να τα κάνει όλα αυτά με έκανε να μην μπορώ να σταματήσω να βογκαω. Η απόλαυση ήταν τόσο μεγάλη που δεν άντεξα και έριξα το κεφάλι μου στο μαξιλάρι.
Σταμάτησε κάποια στιγμή και πήρε από το συρτάρι το λιπαντικό και τα προφυλακτικά.
Αφού άνοιξε τα πόδια μου και μπήκε ανάμεσά τους έριξε λιπαντικό στα δάχτυλα του και μετά στην τρύπα μου και αφού έπαιξε λίγο μαζί της έβαλε ένα δάχτυλο μέσα και εγώ άρχισα να τρέμω έβαλε αλλά δυο και άρχισε να τα κουνάει στην αρχή σιγά σιγά και μετά γρήγορα και χωρίς να το περιμένω ξαναπήρε τη στύση μου στο στόμα μου . Εγώ πονούσα λίγο αλλά η απόλαυση ήταν μεγαλύτερη. Είχα σε φτάσει σε σημείο να μου είναι δύσκολο να κρατηθώ και άλλο.
Yoongi "δεν μπορώ θα τελειώσω"
Jimim "όχι ακόμα"
Έβγαλε τα δάχτυλα από μέσα μου να και έβαλε το προφυλακτικό.
Yoongi "πόσο καιρό θέλεις να το κάνεις αυτό?"
Jimin "πολύ."
Ξαφνικά σταμάτησε και έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου.
Jimin "το θέλεις όμως ετσι? Δεν το κάνεις μόνο για να με ευχαριστήσεις?"
Yoongi "δείχνω να μην το θέλω?? Πίστεψέ με απολαμβάνω περισσότερο από ότι πιστεύεις αυτά που μου κάνεις. Σε αγαπώ μωρό μου είσαι όλη μου η ζωή."
Και εκείνη τη στιγμή δώσαμε ένα φιλί γλυκό και ταυτόχρονα παθιασμένο.
Όση ώρα με φιλούσε άνοιξε λίγο παραπάνω τα πόδια μου και άρχισε να μπαίνει μέσα μου εκείνη τη στιγμή μου ξέφυγε ένα βογκητό πόνου και αυτός άρχισε να πηγαίνει πιο σιγά μέχρι που πλέον είχε μπει ολόκληρος μέσα μου. Στην αρχή οι ωθήσεις του ήταν απαλές και ήρεμες και σιγά-σιγά άρχισε να πηγαίνει πιο γρήγορα και πιο δυνατά . Εγώ έβαλα τα πόδια μου γύρω του και τα έσφιξα και εκείνος εκείνη τη στιγμή αναστέναξε βαριά.
Άρχισε να με ξανά φιλάει και να πηγαίνει πιο γρήγορα και με το χέρι του έπιασε ερεθισμένη στύση μου και να κουνάει το χέρι του το ίδιο γρήγορα με τις ωθήσεις του.
Yoongi "δεν αντέχω θα τελειώσω"
Jimin "κάντο μωρό μου"
Και συνέχισε να πηγαίνει έτσι γρήγορα μέχρι που τελείωσα στο χέρι του. Για λίγα δευτερόλεπτα μου είχε κοπεί η αναπνοή.
Jimin "σειρά μου τώρα"
Και έβαλε τα χέρια του το ένα δεξιά και το άλλο αριστερά από μένα σηκώθηκε λίγο και άρχισε πάλι να κινείται γρήγορα και δυνατά μέχρι που τελείωσε και αυτός μέσα μου.
Όταν τελείωσε έπεσε πάνω μου και η αναπνοή του ήταν γρήγορη.
Yoongi "φαντάζομαι το ξέρεις ότι αυτό θα το ξανακάνουμε?"
Jimin "αρά ήμουνα καλός και σου άρεσε"
Yoongi "δεν έχεις ιδέα πόσο πολύ"
Jimin "σε αγαπάω Yoongi "
Yoongi "και εγώ σε αγαπάω μωρό μου"
Τον έσφιξα στην αγκαλιά μου και τον άφησα να κοιμηθεί
Ήθελα το βράδυ να τον έχω έτσι στην αγκαλιά μου....

seven boys and meWhere stories live. Discover now