Για να είμαστε πιο άνετα πήγαμε με δύο αυτοκίνητα στο κλαμπ στο ένα είμαστε εγώ, ο Jin και ο Hoseok και στο άλλο o Taehyung ο Yoongi και ο Jimin.
Εγώ από το ύφος των αγοριών κατάλαβα ότι πέτυχα αυτό που ο Namjoon όταν με δει θα πάθει πλάκα.
Όταν φτάσαμε ο Jungkook ήρθε έξω για να μας πάρει...
...
..
Όπου να ναι θα ερχόταν τα παιδιά και ο αδερφός μου έκανε σαν τρελός.
Namjoon "είναι έτοιμο το τραπέζι?"
Jungkook "ναι έβαλα τα παιδιά να ετοιμάσουν ένα από τα vip που έχουμε'
Namjoon "ωραία. Θέλω να είναι όλα έτοιμα όταν φτάσουν"
Jungkook "γιατί έχεις τόσο άγχος σήμερα έχουν ξανα έρθει στο μαγαζί μας. Φταίει μήπως το ότι είναι και η Κατερίνα σήμερα?"
Έκανε πως δεν με άκουσε και άρχισε να μιλάει με το σερβιτόρο.
Jungkook "φτάσανε πάω έξω για να τους πάρω"
Όταν έφτασα ο πρώτος που είδα τον Taehyung ο οποίος ήτανε πανέμορφος και τα ρούχα που φορούσε έδειχναν τόσο ωραία πάνω του.
Χαιρέτησα τα υπόλοιπα αγόρια και στο τέλος είδα την Κατερίνα η οποία έδειχνε υπέροχη. Φορούσε ένα μωβ φόρεμα το οποίο δεν ήταν πολύ κοντό αλλά ήταν με τιράντες και έτσι όπως είχε πιάσει τα μαλλιά της κοτσίδα ο λαιμός της ήταν εκτεθειμένος και το βάψιμο της ήταν ελαφρύ. Είχε καταφέρει να δείχνει όμορφη και ταυτόχρονα σέξι
Jungkook "Κατερίνα θα προκαλέσεις σε εμφράγματα σήμερα. Ειδικά στον αδερφό μου"
Κατερίνα "αυτός είναι ο σκοπός μου. Ο αδερφός σου αποφάσισε ότι δεν θέλει να είναι μαζί μου οπότε ας δει τι χάνει"
Την κοιτάξαμε όλοι περίεργα όλοι ξέραμε ότι θέλει ο ένας τον άλλον αλλά δεν το έχει παραδεχτεί κανείς τους μέχρι τώρα.
Κατερίνα "τι με κοιτάτε έτσι? Είπα κάτι που όλοι το ξέρετε. "
Jungkook " όπως και να χει σήμερα ο αδερφός μου θα τρελαθεί. Πάμε τώρα μέσα"....
....
...
Περίμενα τον Jungkook να έρθει με τα παιδιά και την Κατερίνα.
Σκεφτόμουνα την Κατερίνα και πως πρέπει να είμαι απέναντί της. Αυτό που είπε αδερφός μου το μεσημέρι ότι μπορεί να βρει κάποιον άλλον δεν έλεγε να φύγει από το μυαλό μου.
Κάποια στιγμή είδα τον jungkook να έρχεται.
Jungkook "ήρθανε αλλά θέλω να είσαι ήρεμος"
Namjoon "γιατί? " Και εκείνη τη στιγμή είδα την Κατερίνα και η καρδιά μου κόντεψε να βγει από το στήθος μου. Ήταν τόσο όμορφη που το μόνο που ήθελα εκείνη τη στιγμή ήταν να την αγκαλιάσω και να την φιλήσω και μετά ίσως να την κλείσω κάπου να μην την βλέπει κανείς.
Έτσι όπως κάθισαν τα αγόρια ήταν σαν να είχαν συνεννοηθεί η καρέκλα δίπλα στην Κατερίνα είναι άδεια.
Εγώ πήγα έκατσα δίπλα της. Δεν ήτανε πολύ ψηλή αλλά με το φόρεμα που φορούσε και τις γόβες τα πόδια της έδειχναν ατελείωτα και τα φανταστικά τυλιγμένα γύρω μου. Προσπάθησα να βγάλω αυτή την ιδέα το μυαλό μου και φώναξα τον σερβιτόρο.
Namjoon "μπορείτε να παραγγείλετε ότι θέλετε σήμερα κερνάω εγώ"
Αφού ήρθαν τα ποτά τους αρχίσαμε να συζητάμε για λίγο αλλά εγώ δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από την Κατερίνα και να σκέφτομαι πόσο ηλίθιος είμαι που της είπα ότι δεν θέλω να είμαστε μαζί. Την έβλεπα να γελάει και το μόνο που ήθελα ήταν να την πάω στο γραφείο μου και να τη ρίξω στον καναπέ.
Κάποια στιγμή έπρεπε να πάω στο μπαρ και σκεφτόμουν ότι πρέπει να γυρίσω γρήγορα γιατί είχα δει μερικούς άντρες να κοιτάνε την Κατερίνα . Αυτό το φόρεμα πρέπει να τα εξαφανίσω με την πρώτη ευκαιρία.
Και καλύτερα να μην την αφήσω μόνη......
YOU ARE READING
seven boys and me
FanfictionΠόσο μπορεί να αλλάξει η ζωή σου όταν δεχτείς μία κληρονομιά..??? Βασικοί χαρακτήρες Κατερίνα: : όχι πολύ ψηλή ,αδύνατη, μεταφράστρια και της αρέσει η φωτογραφία. Namjoon: straight,αδέρφια με τον jungkook έχουν ένα club μαζί. Ψηλός γεροδεμένος με μα...