Όταν ξύπνησα ήταν πάρα πολύ νωρίς και βρισκόμουν στην αγκαλιά του Namjoon. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ αλλο και αποφάσισα να πάω να τελειώσω με κάτι φωτογραφίες που μου είχαν μείνει.
Πρέπει να είχανε περάσει δύο ώρες όταν άκουσα φωνές από το δρόμο και μπορούσα να καταλάβω ότι μία είναι του Taehyung .
Πήγα να δω τι γίνεται και αυτό που είδα με τρόμαξε.
Ο θείος του τον είχε πιάσει από το λαιμό και τον έχει κολλήσει στον τοίχο και του φώναζε.
Κατερίνα "άφησε τον. Τι κάνεις?"
Αλλά πριν προλάβω να αντιδράσω με σκούντηξε και έπεσα κάτω .
Πήγα να σηκωθώ αλλά εμφανίστηκε ο jin μαζί με τον Jungkook και ελευθέρωσαν τον Taehyung.
Δεν ήθελα να δει ο Taehyung τι θα γίνει στη συνέχεια οπότε τον έπιασα και τον τράβηξα να έρθει μαζί μου μέσα στο σπίτι.
Τον έβαλα να κάτσει και πήγα να του φέρω λίγο νερό να πιει και εκείνη τη στιγμή κατέβηκαν o Hoseok και ο Namjoon.
Namjoon "τι έγινε? άκουσα φωνές."
Κατερίνα "ο θείος του προσπαθούσε του να κάνει πάλι κακό"
Μετά από λίγο ήρθαν στο σπίτι και ο Jungkook με τον Jin .
Jin " έφυγε δεν νομίζω να σε ξαναενοχλήσει"
Jungkook "δεν πιστεύω ότι είχε το θράσος να έρθει εδώ. Είναι τυχερός που ήταν και ο Jin μαζί αλλιώς θα είχε μετανιώσει που ήρθε ."
Κατερίνα "γιατί ήρθε όμως? "
Taehyung "έμαθε ότι μένω μαζί σας και θέλει χρήματα. Πιστεύει ότι του τα χρωστάω και μου είπε να πάρω χρήματα από σας και να του τα δώσω."
Jungkook "είναι απίστευτος. Μετά από ότι σου έκανε με ποιο δικαίωμα το κάνει αυτό?"
Taehyung "συγνώμη πάλι σας προκάλεσα προβλήματα"
Κατερίνα "Μην το ξαναπείς αυτό. Σου είπα ότι είμαι δίπλα σου ότι και να γίνει. Είσαι πλέον ενήλικας και δεν έχεις ανάγκη τον θείο σου . Και από κει και πέρα θα τα αναλαμβάνω όλα εγώ."
Και εκείνη τη στιγμή με αγκάλιασε και άρχισε να κλαίει στην αγκαλιά μου.
Jin "πρέπει να φροντίσουμε να μην τον ξαναενοχλήσει"
Jungkook "πάω να φωνάξω τον Yoongi αυτός όσο να ναι θα ξέρει τι να κάνουμε"
Όταν ο Yoongi μαζί με τον Jimin ήρθαν τους εξηγήσαμε τι έγινε.
Yoongi "o Taehyung είναι πλέον ενήλικας από νομική πλευρά δεν μπορεί να του κάνει τίποτα. Και ο Taehyung δεν χρειάζεται να φοβάται. Αλλά καλό είναι να πάμε στην αστυνομία και να κάνουμε μία καταγγελία αυτό ίσως τον τρομάξει και σταματήσει."
jungkook "και αν δεν σταματήσει τι θα κάνουμε?"
Yoongi "τότε θα τα αναλάβω όλα εγώ. Θα κάνουμε μήνυση και μπορεί να καταφέρουμε να τον βάλουμε φυλακή"
Taehyung "δεν θέλω να μπει φυλακή να με αφήσει ήσυχο θέλω. Άλλωστε δεν παύει να είναι οικογένειά μου"
Κατερίνα "ήταν η οικογένειά σου από δω και πέρα είμαστε εμείς η οικογένειά σου."
Με κοίταξε και άρχισε να κλαίει πάλι πήγα κοντά του και τον αγκάλιασα.
Κατερίνα "δεν ξέρω για τους υπόλοιπους αλλά όσο είσαι δίπλα μου δεν πρόκειται να ξανά κλάψεις"
Jungkook "το ίδιο ισχύει και για μένα"
Και τον αγκάλιασε και αυτός από πίσω.
Yoongi " για όλους μας ισχύει αυτό.
Είμαστε μία οικογένεια"
Jimin"ώρα για ομαδική αγκαλιά"
Και πριν το καταλάβω είχαμε γίνει και οι οχτώ μια αγκαλιά.....
YOU ARE READING
seven boys and me
FanfictionΠόσο μπορεί να αλλάξει η ζωή σου όταν δεχτείς μία κληρονομιά..??? Βασικοί χαρακτήρες Κατερίνα: : όχι πολύ ψηλή ,αδύνατη, μεταφράστρια και της αρέσει η φωτογραφία. Namjoon: straight,αδέρφια με τον jungkook έχουν ένα club μαζί. Ψηλός γεροδεμένος με μα...