3 rész

560 44 4
                                    

Gyorsan oda siettem a hatalmas garbóm-hoz hogy felöltözek. Ma egy fekete testhez simuló szoknyát vettem fel ami kicsit ki volt vágva a combomnál, egy egyszerű fehér testhez simuló pólóval. Ezután be mentem a fürdőmbe hogy megcsináljam a hajam. Le zseléztem és csináltam a hajam aljára egy kontyot, gyors még fogat mostam és raktam fel egy kis szempillaspirált, meg egy kis szájfényt. Már rohantam is le a lépcsőn, annyira kíváncsi voltam. 

- Anya? Kivel beszélsz? - kérdeztem kíváncsian

_ Jóreggelt kislányom, Tom Kaulitz és Bill Kaulitz szüleivel. Biztos hallottál már róluk, hiszen tegnap ott voltunk a rendezvényükön. - mondta mosolyogva

- Igen hallottam már róluk, de miért ilyen korán? 

- Mert elutaznak 2 hónapra, addig itt fognak lakni a fiúk. 

- Micsoda? - esett le a szívem a gyomromba

- Igen, a fiúk is itt vannak, köszönj nekik - mosolygott

- Szia - szólalt meg az a hang amit tegnap is hallottam. - Szóhoz sem jutottam, komolyan itt fognak lakni nálunk? 2 hónapig?

- sziasztok.. - köszöntem vissza zavarodtan

- Elizabeth kérlek mutasd meg a fiúknak a szobájukat - adta oda anyukám a kulcsokat, persze így tudtam melyik az ő szobájuk, a kulcsokon szám volt. Az enyém a 8-as, a végtelent jelenti.

Fel is kisértem őket az emeletre, Tom- szobája a 10-es  volt, ami az enyémmel szembe van, Bill szobája pedig a 6-os, ami mellettem van. Mit ne mondjak nagyon örültem nekik, pont ők hiányoztak, semmi stílusuk sincs, azt hiszem lesz mit megtanulniuk ebben a 2 hónapban. Az egész nyaram oda, ahogy oda adtam nekik a kulcsokat be is mentem a szobámba és írtam Emily-nek.

Elizabeth:

El nem hiszed mi történt! Tom és Bill itt van nálunk, és itt fognak lakni 2 hónapig. Az eszem eldobom, az egész nyaramnak oda..

Emily: 

Úr isten!!! Ez remek, inkább örülj neki.

Elizabeth:

Nem, nem örülök neki, de most megyek, majd még beszélünk!

Emily:

Szia!

Egyszer csak egy kopogásra lettem figyelmes.

- Szia, zavarok? - Tom volt az

- Hát van fontosabb dolgom is, de mi az? - forgattam a szemeim

- Igazából segítened kéne egy kicsit.. - mondta kínosan, pedig nem volt az

- Segíteni? Ugyan minek? És miért tenném? - néztem rá komoly arccal 

- Hát ma találkozom egy lánnyal és.. - nem vártam meg míg befejezi, egyből bele szóltam

- Hát ha egy lánnyal akarsz találkozni akkor ne így nézzél ki mint most, mert förtelmes - nevettem ki

- Igen ez a baj, pont ezért jöttem. Tudnál segíteni? 

- Na jó, de csak hogy a lányt meg kíméljem. - mosolygott

- Hányra mész? 

- Olyan este hat

- Oké, akkor gyere a szobámba négyre. Ne késs! - jelentettem ki

- Oké - és ki is ment

Én elmentem még ebéd elött neki ruhákat nézni, és egy fekete ingre és farmerre esett a választásom. Vettem még neki egy fekete elegáns cipőt, mert biztos nincs neki, és a biztonság kedvéért egy fehér zoknit. Ebédre pont haza is értem, nem volt kedvem a fiúkkal egy asztalnál ülni, ezért ki ültem a teraszra. Miután végeztem felmentem a szobámba és fel vettem a tenisz ruhám, ugyan azt a ruhát vettem fel mint tegnap csak annyi különbséggel hogy ez kék színű, mondjuk ebben a szoknyában kicsit jobban kint volt a fenekem de nem érdekelt. fel vettem az ütőim és már indultam is le, Tom épp akkor ért fel, és amikor mentem le éreztem hogy jól megbámulja a seggem. Nem foglalkoztam vele, inkább hallattam tovább. Ma egyedül mentem, olyan egy-két órát maradtam ma, négy óra előtt öt perccel értem haza, pont be is mentem a szobámba mikor ott ált Tom és engem várt. 

- Legalább nem késtél - mentem be a fürdőbe közben

- Hová mész? - kérdezte izgatottan

- Hát a ruháidért

- Ruháim?? - miközben ezt kérdezte le is tettem az ágyamra a márkás cuccokat, amik még ki sem voltak bontva 

- De ezek nem az enyémek - mondta össze zavarodtan

- Tudom, neked nincs ízlésed - nevettem fel

- Haha - gúnyolódott 

- Na de ne húzd tovább a szót! Vedd le a pólódat! - mondtam neki full komolyan

- Hát nem is tudom.. - mondta halkan

- Na, gyerünk! - ahogy ezt ki is mondtam le vette a pólóját, széles válla és kocka hasa teljesen elfeledtette velem hogy hogy is öltözködik. Ezt takarni? Kérdeztem magamban, olyan két perce szemezhettem vele mikor megtörte a csendet.

- Am és most? - kérdezte zavarodtan

- Ja igen, tessék, itt ez a fekete ing. Vedd fel - egyből fel is vette, nem kellet többször kérnem, nagyon jól ált rajta

- Na most, itt ez a fehér zokni és fekete farmernadrág ja és ez a cipő, vedd fel őket - elkezdte le venni a nadrágját, én persze végig néztem az egészet, eléggé tomboltak bennem az érzelmek.. 


Sziasztok! Remélem eddig tetszik a könyv, ha tetszett és várod a következő részt, kérlek jelezd nekem azt egy csillaggal! Köszönöm! 



Old Money (Befejezetlen❌️)Where stories live. Discover now