5 rész

526 55 2
                                    

Másnap reggel hét óra felé keltem, kint eléggé hideg volt és borús az ég. Elmentem a fürdőmbe és fogat mostam, az arcomat is megmostam, a hajamat ki engedve hagytam, majd elmentem felöltözni. Egy fekete testhez simuló garbót vettem fel, rá pedig egy hosszú fekete blézert, fel vettem egy fekete harisnyát és fel vettem egy kockás testhez simuló fekete-fehér szoknyát, ami a combom feléig ért. Cipőnek egy sima fekete csizmát vettem fel, ezután pedig le mentem reggelizni. Csináltam egy kórásszon szendvicset és egy kávét. Eléggé finom volt, jól is laktam vele, ma nagyon sok dolgom nem volt, megyek majd egy fotózásra ebéd elött és ennyi. Fel mentem a szobámba majd kiültem az erkélyre és néztem az eget, olvastam egy kicsit és tanultam is egy kicsit. Angol vizsgám lesz augusztusban, én  személy szerint szeretek tanulni. A nap fele gyorsan eltelt, elmentem ebédelni majd felmentem a szobámba, mikor kopogtak. 

- Szia, na akkor? Jöhetek? - Bill volt az

- Szia, persze   

- Akkor segítesz? - ült le az ágyamra

- Persze, gyere, ülj oda a smink asztalomhoz 

- Nagyon szép szobád van - nézet közben körbe

- Igen, eléggé szeretem - mosolyogtam

- Na és miben segíthetek?

- Hát segítesz tust húzni? Meg ilyenek?

- Persze - mosolyogtam

Rajta és magamon is megmutattam hogy kell sminkelni stb. Olyan 2 óra alatt végeztünk is.

-Na? Hogy tetszik? - néztem bele a tükörbe 

- Imádom - mosolygot közben 

Kicsit még beszélgettünk, eléggé jóban lettünk. Mondhatni már barátok. Olyan 1 óra múlva ki is ment, én össze pakoltam,  fel vettem pár videót és elmentem futni. Imádok a tengerpart mellet futni, most zenét is hallgattam. Közben azon gondolkodtam hogy mi van Tom-mal,  ma nem is láttam. Gyorsan végeztem a futással, felmentem letusolni majd lementem vacsorázni. Gyümölcs salátát ettem, csináltam Bill-nek is mert ő is kért. Miután végeztem felmentem Tom szobájába hogy meg nézzem mit csinál. 

- Szia Tom. Jól vagy? Egész nap nem láttalak. - aggódva néztem rá, az ágyában feküdt, a redőny lehúzva és nagyon büdös is volt

- Igen, jól vagyok - mondta halkan

- Azt nem hiszem, ma ki se mozdultál a szobádból! Ettél egyáltalán valamit? 

- Nem, nem vagyok éhes - fogtam magam felhúztam a redőnyt és ki nyitottam az ablakot, a terasz ajtót bukóra. Friss levegő jött be, a szennyest össze szedtem majd fel porszívóztam, Tom átült a fotelba, én addig áthúztam az ágyat. 

- Tessék, már is rend! Hozok valamit enni - lementem és vittem fel neki fasírtot krumplival, meg egy kis gyümölcs levet. Mit ne mondjak, eléggé éhes volt.

- Köszönöm, így még senki sem aggódót értem - ölelt meg és be is ment a fürdőbe hogy letusoljon. Én addig le vittem a tányért és a poharat majd az asztalán is kicsi rendet tettem. Le ültem a fotelba ami a terasz és az ágy felé néz. Épp jött is ki Tom.

- Mi a baj? Miért vagy ennyire szomorú? 

- Mert nem jött el..  - mondta bizonytalanul

- Biztos? - kérdeztem

- Igazából hiányoznak a szüleim - közben le ült az ágyra 

- Oh Tom - mondtam neki majd oda ültem hozzá és megöleltem

- Szóval ez volt a baj? 

- Igen.. - közben a fejét a combomra tette, persze elkezdtem simogatni

- Semmi baj Tom,  ha ilyen van szólj 

- Rendben. 

Kicsit beszélgettünk még majd elaludt, próbáltam fel kelni de nem sikerült, ott aludni nem akartam, de fel kelteni se. Valahogy sikerült ki kelnem, rá tettem egy plédet majd lekapcsoltam a villanyt, be is csuktam az ajtót.


Sziasztok! Itt az ötödik rész, remélem tetszik. Ma még lehet hozok egy részt. Addig is ha tetszett, kérlek jelezd azt egy csillaggal. Köszönöm. 

Elérhetőségem: Tiktok: 4myr_s

Old Money (Befejezetlen❌️)Where stories live. Discover now