Elizabeth Wilson a nevem, egy átlagos 17 éves lány vagyok, aki természetesen gazdag. Egy olyan lánynak mint nekem elég nehéz ellen állni, szép hosszú barna hajamnak és természetes gyönyörű arcomnak, homok óra alakomnak. A fiúk oda vannak értem, persze azt hiszik könnyen adom magam, pár ezres és levettem a ruhám. Nem is értem hol élnek ezek, na de persze ha ki offolom őket már kurva vagyok. Természetesen nem veszem magamra, anyukám az egyik leg csodálatosabb nő az egész világon! Hatalmas szíve van, nagyon szeret engem. Erős és bátor, mint én. Apukámmal évek óta szeretik egymást, elválaszthatatlanak.
Ma egy átlagos napra ébredtem, nyári szünet van. Reggel hétkor ébredtem, fel vettem az edzős szettem, kontyba raktam a hajam és indultam is futni. Igaz nyár van, de én nem vagyok tipikus az a lány aki egész nap otthon van és fekszik, vagy délután négykor kell fel. Én szeretem a rendet, persze én is szeretek sokáig aludni de nem délután négyig, nincs is időm addig aludni. Fotózásokra, bálokba, rendezvényekre járok na és persze rengeteget nyaralok. Németben élünk vagy már négy éve, szeretek itt élni. Sok a barátom, és persze sok ismerős is itt él. Kb egy óra alatt le is tudtam a futást, mikor haza értem le zuhanyoztam és elmentem reggelizni. Ma egy zabkására esett a választásom jó sok gyümölccsel, mellé pedig frissen facsart narancs levet, miután meg ettem gyors be raktam a mosógépbe és indultam is fel fogat mosni. A szobámban van a saját fürdöm mellé pedig egy hatalmas terasz, imádom. Olyan jó reggel oda ki ülni és nézni a tengert. Persze van egy hatalmas francia ágyam amit egyenesen Franciából rendeltünk ide Berlinbe. Miután fogat mostam fel öltöztem, ma egy szép fehér rövid nadrágra esett a választásom, ami a combom feléig ér, a felső pedig egy bézs színű crop top, rá egy fehér ing. Ehhez csak egy sima elegáns papucsot vettem fel, amin volt egy pici masni. A hajam ki engedve hagytam, szép barna hullámos hajam ma gyönyörű volt, a biztonság kedvéért fújtam rá egy kis hajlakkot. A nap hátra lévő részében nagyon nem volt sok dolgom, inkább este. Ma is mentünk egy rendezvényre, valami Tokio Hotel-nek, állítólag apa kedvence ez a "banda" nem is értettem, egy banda? Néztem is anyára hogy neki erről mi a véleményé, de nem mondott semmit, apával örült.
Sziasztok! Ez az első "könyvem" remélem tetszeni fog. Ha el olvastad és tetszett kérlek jelezd nekem azt egy csillagal és egy kommenttel. Hamarosan jön a második rész.
Elérhetőségem: Tiktok: 4myr_s
ESTÁS LEYENDO
Old Money (Befejezetlen❌️)
RomanceEgy gazdag nő, megismerkedik egy híres Pop-rock fiúval. Tom Kaulitz-al. Ellentétek, semmi közös bennük, még is szerelembe esnek.. Vajon bírni fogják? Változtatni fognak a kapcsolatuk érdekében?