Bill: Tom-mal eléggé jól éreztük magunkat, a lányok néha próbáltak segíteni, persze néha hozzáértem Elizabeth fenekéhez, amit nembántam, de nem is akartam olyan rámenős lenni. Olyan két órát maradunk, sokat nevettünk és hülyéskedtünk. Mikor végeztünk, Elizabeth elköszönt a barátnőjétől, hozzá kell tennem, sokszor szemeztünk, de semmi több. Mi is elindultunk lassacskán haza.
Tom: Berlin utcáin sétáltunk, láttam Elizabeth-en hogy zavarja a sok paparazzi, és hogy szívesebben lenne mással, de nem mondta, nehogy a szívünkre vegyük. Azért sietett a miniszoknyájában, néha ki villant formás feneke, amit élveztem. Öt perc alatt ott is voltunk, megölelte a barátnőjét majd elindultunk befelé. A lányok egyből elkezdtek játszani, Bill-el mi is próbálkoztunk, de nem nagyon sikerült. Ezt persze észrevették és nevettek egy jóízűt, majd odajöttek hogy segítsenek. Mikor Elizabeth jött hozzám, szép kerek hátsóját hozzám tolta, persze benne semmi szándék nemvolt. Mégis úgy éreztem, nembírtam magammal, megmarkoltam óvatosan a fenekét, de semmi reakció, nemfoglalkozott velem. Lassacskán mi is kezdtünk belejönni, olyan két órát maradhatunk, mikor is kezdet sötétedni. Elizabeth elköszönt barátnőjétől majd mi is megindultunk hazafelé. Mikor odaértünk a hatalmas "kastélyhoz", mert konkrét úgy nézett ki mint egy kastély, na mindegy is. Mikor odaértünk, gyors bementünk majd felmentem a szobámba.
Bill: Mikor hazaértünk, Elizabeth felment a szobájába. Én ledőltem a hatalmas, és kényelmes kanapéjukra majd netflixeztem. Egy óra múlva láttam hogy sétál le a hatalmas lépcsőn, egy vászon köntösbe ami nagyon jól formázta testét, és egy törölköző a fején.
- Elizabeth! Remélem azért jöttél le hogy vacsorát csinálj - mondtam neki szenvedve
- Bill te mindig éhes vagy - nevettet fel majd kivette a serpenyőt a helyérről
- Jó lesz bacon-os tészta? - kérdezte kuncogva
- Az mi? - nézettem rá furcsán, majd odaültem a pulthoz
- Hát olyan mint a tejszínes tészta, csak van benne bacon - mosolygott el, és már vette elő a bacont
- Jól hangzik - nevetettem fel közben
- Min nevetsz? - nézett rám furcsán
- Viccesen nézel ki - a törölköző a fején nagyon viccesen nézet ki
- Bocsi - mondta zavartan
- Szerintem nagyon jól nézel ki - szólalt meg Tom
- Tudom - kacsintott rá Tom-ra
- Tom, tudjuk hogy egy éjszakás kalandot akarsz, de nemfog sikerülni - kuncogottam
- Jólvan Bill, maradj csöndbe - majd felvett egy almát a gyümölcsös kosárból, és bele harapott
- Tom, itt készül a vacsora - mondta neki értetlenül
- Ma nem itt töltöm az éjszakát, jó vacsorázást - és indult is a garázs felé
- Hova mész? - nézte zavarodtan
- Biztos valamelyik kurvájához - suttogtam halkan Elizabeth-nek
- Fogd be - kiabálta messziről
Húsz perc múlva kész is lett a kaja, két adagot is megettem, Elizabeth csak egy felett. Miután mindketten meg vacsoráztunk, elpakolt.
- Na? Finom volt? - kérdezte mosolyogva
- Viccelsz? Isteni! Máskor is te csinálj kaját - simogattam meg a hasam
- Ennek örülök, de most felmegyek, hosszú napom volt, aludj jól Bill. - odajött hozzám és adott egy barátságos puszit az arcomra, nagyon nagy zavarban voltam, de élveztem.
YOU ARE READING
Old Money (Befejezetlen❌️)
RomanceEgy gazdag nő, megismerkedik egy híres Pop-rock fiúval. Tom Kaulitz-al. Ellentétek, semmi közös bennük, még is szerelembe esnek.. Vajon bírni fogják? Változtatni fognak a kapcsolatuk érdekében?