Ilyet még soha nem éreztem, meg Thomas-nál se, pedig már négy éve együtt vagyunk. Gyorsan összeszedtem magam és meg szólaltam.
- Na szuper, pont a te méreted!
- Köszi hogy segítettél - mosolygott rám
- Kell még valamit segíteni?
- Igen, mit vegyek neki?
- Vegyél neki rózsát
- Rendben, köszi - és ki is ment
Én el is mentem fürödni, majd le mentem vacsorázni. Egy köntös volt rajtam és a fejemen egy törölköző. Épen a narancslevet öntöttem a poharamba mikor Bill meg szólalt.
- Elég jó stílusod van, láttam mit csináltál a testvéremből - mosolygott
- Igen, tudom - válaszoltam flegmán
- És sminkelni is tudsz? Bármint gondolom tudsz, csak jól? Szóval ügyes vagy benne?
- Igen, miért? - kentem meg a kenyerem
- Mert meg taníthatnál
- Miért tenném?
- Nem tudom, kedvesnek tűntél, de akkor látom tévedtem. Azért köszi - mondta szomorúan, kicsit bűntudatom volt, hisz nem ártott nekem.
- Legyen
- Tényleg? Köszi - mosolygott
- Majd holnap segítek, addig is gyakorolj - fejeztem be a vacsorám és már indultam is, mikor oda értem a lépcsőhöz, megfordultam és rá mosolyogtam Bill-re, kedvesnek tűnt, és ezek szerint én is.
Fel vettem a pizsamám, meg csináltam az arcápolásom és fogat mostam, be vettem a vitaminjaimat és olvastam egy kicsit, vissza írtam még pár embernek, meg azoknak akikkel dolgozni szeretnék vagy felkerestek. Olyan tíz óra felé kezdtem álmosodni, le vettem az olvasó szemüvegem félre raktam a laptopom és a könyvem, le kacsoltam az olvasó lámpát és már aludtam. Vagyis próbáltam, ugyan is valaki be jött a szobámba, egyből fel is kapcsoltam a mellettem lévő olvasó lámpát. Tom volt az.
- Mit szeretnél Tom? Aludni szeretnék. - ültem fel az ágyra és láttam hogy nagyon szomorú
- Mi a baj? Miért vagy ennyire szomorú? - kérdeztem kedvesen
- Nem jött el.. - mondta már könnyekkel a szemében
- Ohh.. - mondtam sajnálva, ő közben le ült az ágyamra, háttal nekem, és le hajtotta a fejét
- Semmi baj Tom, biztos fog írni majd. Az is lehet hogy más dolga akadt.. - meg se szólalt, annyit láttok rajta hogy egy kicsit remeg és szuszog. Elő vettem egy zsepit és oda adtam neki
- Jól vagy? Simogattam meg a hátát - közben az ég le szakadt és elkezdted villámlani
- Persze.. - mondta nem meggyőzően
- Figyelj Tom, én nagyon sajnálom hogy ez történt, de én nagyon álmos vagyok, ha nem gond én most elmegyek aludni
- Persze, semmi gond - megölelt amire nem számítottam és ki is ment, azért sajnáltam, nem hittem volna hogy egy fiút ennyire a szívére veszi.
Azért le mentem csinálni neki egy jó forró teát, raktam bele mézet és fel is vittem neki. Mikor beértem a szobájába láttam hogy sír, eléggé megsajnáltam, le raktam a teát és oda mentem hozzá. Adtam neki egy hatalmas ölelést és mondtam neki hogy minden rendben lesz. Ezután vissza mentem a szobámba és aludtam is.
Sziasztok! Kicsit rövid lett de itt a negyedik rész! Ha tetszett akkor kérlek jelezd azt egy csillaggal! Köszönöm!
YOU ARE READING
Old Money (Befejezetlen❌️)
RomanceEgy gazdag nő, megismerkedik egy híres Pop-rock fiúval. Tom Kaulitz-al. Ellentétek, semmi közös bennük, még is szerelembe esnek.. Vajon bírni fogják? Változtatni fognak a kapcsolatuk érdekében?