Final yapmaktan vazgeçtim🌸
Bı 20 . Bölümde fln final vermeyi düşünüyorum 🌸
Oy ve yorum yaparsanız sevinirim 🌸
İyi okumalarrr 🌸
***
"Alo"
"Yeji şirketin yanındaki kafeye gelir misin ?söylemem gereken bir şey var"
"Bir şey mi oldu? sesin kötü geliyor"
"Sadece gel anlatıcam"
Yeji telefonu kapattı ve hazırlanmaya başladı. Ryujinin sesi gerçekten kötüydü bu yüzden de yeji çok gerilmiş ve endişelenmişti.
Hazırlanması bittiğinde hızlıca evden çıktı ve arabaya bindi ardından ryujinin çağırdığı kafeye gitti.
İçeri girdiğinde etrafa bakındı ryujini gördüğünde hemen yanına gitti.
"Ryujin ne oldu ?"
"Yeji..."
Ryujin derin bir nefes aldıktan sonra oturuşunu düzeltti ve boğazını temizledi ve ardından konuşmaya başladı
" Bak yeji ben...
Ben İngiltere'ye gidiyorum. holdingin başına benim geçmem gerek.
Üzgünüm bunu bende istemiyorum ancak başka çarem yok Lisa çok küçük olduğu için ve hala okuduğu için benim gitmem gerekiyor."Yejinin gözleri dolmuştu neredeyse ağlıyacaktı hala az önce duyduklarını sindirememisti.
Bı hışımla ayağa kalktığında ryujin yejinin bileğine kavradı ancak yeji sertçe elini çekti ve dışarı çıkıp sahile geldi herzaman oturduğu yere oturdu ve sakince denizi izledi.Aklı başında değildi şuan çok sinirliydi ve hayal kırıklığına uğramıştı.
Ryujin ise yejinin arkasından defalarca kez seslendi ancak yeji onu umursamadı bütün olanlar ićin kendini suçlu hissediyordu ancak başka bir seçeneği yoktu ve yejiyi kaybetmekten ölesiye korkuyordu.
***
Saatler geçmiş ancak yeniden haber alınamıyordu bütün aile oradaydı ryujin, chaeyoung,Lisa hepsi sürekli yejiyi arıyor ve gidebileceği yerleri ve kişileri kontrol ediyorlardı .
bir süre sonra kapı çaldı gelenler yejinin ve ryujin kuzenleri minho ve hyunjindi onlarda durumu duymuş ve yardıma gelmişlerdi.
Vakit iyice geç olduğunda artık ryujin dayanamamıştı daha önce de gitmek istemişti ancak yejinin karşısına çıkmaya yüzüne dahi bakmaya cesareti yoktu tüm bunlar onun yüzünden olmuştu ve bu ona inanılmaz bir suçluluk veriyordu.
Ryujin heryeri aramıştı ancak yejiyi bulamıyordu son 1 yer kalmıştı sahil.ryujin sahile gittiğinde karşısında yejiyi gördü ve ona sımsıkı sarıldı ancak yeji ona karşılık vermediğinde ayrılıp yüzüne baktı saatlerce ağladığı için gözleri şişmişti ve kıpkırmızı olmuştu
"Özür dilerim yeji"
Yeji cevap vermedi sadece ağlıyordu.
***
Biraz klişe biliyorum ama sorun etmeyin 🌸
Lütfen yorum ve oy yapınnn🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
feminist •Ryeji
Fanfiction"Görünüşe bakılırsa yeni ortağımsın" "Evet hwang yeji ama sadece ortağın değilim" "Anlamadım" "Yatağımda adımı sayıkladığın gün anlarsın" Annelerinden kalan moda şirketini yönetecek birbirlerinden habersiz iki kız