•24

66 6 0
                                    

SELAM gebeş maymunlarrrr

Bakıyorum etiketde 22 ye düşmüşüz🤨

Neyse size yine yumuş yumuş bir Ryeji bıraktım 🌸

***

Yeji artık klasik haline gelmiş ve sıkıcı günlerden birini daha  doğrusu sonuncusunu yaşıyordu.
Ryujin yandaki odada doktorla konuşuyor yejinin hastaneden çıkması için son işlemleri yapıyordu.
Yeji ise eşyalarını topluyordu.
Ardından odaya ryujin girdi

"Hazır mısın sevgilim hadi çıkalım"

Yeji ryujine gülümseyerek eşyalarını almak için elini uzattı ancak ryujin ondan önce davranıp eşyalarını aldı ve kapıya yürüdü yeji ise hiç bir şey demeden sadece onu takip etti.

Eve geldiklerinde ryujin elindekileri odaya koydu yeji de yukarı çıkıp duş aldı. ikisi içinde güzel bir gündü artık herşeyin son bulması ve huzurlu olmaları ve o cani hakettiği hayatı ve cezayı almıştı.

***

Y

eji burnuna gelen nefis kahve kokusunu içine çekmiş ve kokunun geldiği yere doğru ilerledi ryujin koltuğa battaniye ve yastıklar koymuş ayrıca koltuğun yanındaki sehpaya ise atıştırmalıklar ve içecekler koymuştu yeji şaşkınca karşısındaki mağzaraya baktı ve ardından ryujin yanına geldi

Sen koltuğa otur ve istediğini izle bir şey istersen söyle.

Yeji kafasını salladı ve ryujinin dibine girerek konuştu

"Sadece seni"

Ardından ryujinin dudağına minik bir öpücük kondurdu ve L koltuğun uzun yerine yattı ardından yanını pat patladı.
Ryujin yejinin yanına oturdu ve kolunu omzuna attı yeji de kafasını ryujinin boynuna koydu ve bir dizi seçip açtı.

Saatler geçmişti dizinin 10. Bölümündelerdi.

"Ben çok sıkıldım bir şeyler yapalım"

"Ne yapalım?"


"Hmm bilmem belki  dondurma alıp sahile gideriz"

"Tamam o zaman sen montunu al bende arabayı çalıştırayım"

Yeji büyük bir mutlulukla montunu aldı ve ayakkabılarını giydi ryujin ise deri ceketini aldı ve botlarını giyip arabaya gitti.
İkili önce bir kafeye gitmeye karar verdiler.

Sahilin yanında minik bi dondurmacıya gittiler ve dondurma aldılar ve sahile gittiler.

Sahilde bir süre yürüdükten sonra bir yere oturdular.

"Mutlu musun?"

Yeji ryujine bakıp gülümsedi ve kafasını salladı ve dondurmasını yemeğe devam etti.

"Seni seviyorum"

"Bende seni seviyorum"

***

Oy ve yorum yaparsannnnnnn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oy ve yorum yaparsannnnnnn

Sizi seviommm🌷🌸💍😏♥️💕🫂

feminist •RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin