Dünyanın en kararsız yazarı olabilirim evet
Aslında fice bir çok kez final yazdım ama ficden bi türlü kopamıyorum sanırım
Yani anlayacağınız fic devam edecek
Bu arada fice bol bol texting eklemeyi düşünüyorum
İyi okumalarrr
***
Şirkete girerken arkasından sızlanarak ve şikayet ederek gelen ryujine döndü yeji
"Ryujin çok abartıyorsun bebeğim sadece asistanım değişti"
"Abartmıyorum başka biri olabilirdi"
"Of nesi var asistanın adam ne güzel işini yapıyor"
Derken bahsi geçen asistan güler yüzüyle yejinin yanına yanaştı.
"Ah günaydın efendim"
"Günaydın sunoo"
Ryujin memnuniyetsiz yüzüyle sunoo ya bakıyordu
"Sizde günaydın ryujin hanım"
"Günaydın"
Ryujin sahte bir gülüşle cevapladı."Efendim bu gün saat 6 da bir toplantınız var"
"Tamamdır sunoo"
Sonunda yürüyerek yejinin odasına geldiklerinde sunoo kapıyı açtı ve ryujin ile yejiye yol verdi ardından kapının ucundan gülümsemesini sürdürerek yejiye döndü
"Sizin için yapabileceğim başka bir şey var mı efendim?"
"Hayır sağol sunoo"
Sunoo eğilerek saygı gösterdikten ve tekrar gülümsedikten sonra kapıyı kapatıp gitti.
Yeji masasına geçti ve somurtarak odanın diğer tarafındaki koltuklardan birinde oturan ryujine döndü."Tatlı biri ondan neden nefret ediyorsun?"
"Tatlı mı?"
Yeji ryujinin yanına geldi ve bacakları açık oturan ryujinin kucağına oturdu
"Ryujin sen benim nişanlımsın seni kimseye değişmem o yüzden saçma sapan şeylere bu kadar takılma olur mu bebeğim"
Ardından ryujinin dudaklerına minik ve hızlı bir öpücük verdiğinde ryujin gülümsedi.
Yeji tekrar masasına oturdu ve işine döndü.Ryujin kalkıp yejinin yanına geldi
"Ben şimdi şirkete gidiyorum"
Ardından tam kapıdan çıkacakken tekrar yejiye döndü
"Ayrıca hala o çocuktan hoşlanmıyorum"
Dedi ve odadan çıktı.Yeji ise sadece gülmüştü.
Ryujin yejiden ayrı gecirdiği zamanlarda babasının yurtdışındaki şirketine bakmıştı ancak artık yejinin yanına geldiğinde şiketteki sahip olduğu hissenin çoğunu yejiye devretmisti.
Bu süreçte yurtdısındaki şiketi koreden yönetiyordu ayrıca Kore'ye de şirketin bir şubesini kurmuştu.
Geçirdiği onca yılda şirketi ciddi anlamda büyütmüştü.Yeji ise ryujinin ona verdiği hisseler ve geçen zaman süresinde şirketle ilgili büyük adımlara ve ortaklıklara imza atmıştı.
Ryujin çıktığında yejide kendi işlerine döndü.
***
Ryujin işlerini bitirdi ve akşam üzeri şirketten çıktı. Arabasına binip eline telefonunu alınca çaldığını fark etti
"Efendim sunoo"
Arkadan gelen yüksek müzik ve gülüşmeler duyunca kaşlarını çatarak konuşmaya devam etti ryujin.
"Nerdesin"
"Toplantı iyi sonuçlanınca kutlamaya geldik ekip ve anlaşma yaptığımız kişilerle ancak yeji hanım baya sarhoş gelirseniz iyi olur"
"Tamam geliyorum"
Sunoo nun Cevap vermesine vakit kalmadan kapanmıştı telefon.
Ryujin yejinin hep kutlamalar için gittiği bara doğru yol aldı.Yaklaşık 10 dakika sonra vardığında içeri girdi. Etrafa göz gezdirdiğinde ileride eğlenen kişiler arasında yejiyi gördü.
Yeji kahkahalarla gülüyor ve etraftakilerle konuşuyordu."Oo benim karımmm gelmişs"
Yeji gelen ryujini görünce boynuna atladı.
Sunoo da Ryujinin geldiğini görünce yanına gitti ve koltuklarda oturan kişileri tanıttı.
Çoğu sarhoştu ancak yeji kadar değillerdi.
Ryujin hepsine selam verdi ve tekrar yejiye döndü."Neden bu kadar çok içtin zaten 3 Bardakta sarhoş oluyorsun"
Yeji gülümseyerek ryujinin dudaklarına minik bir öpücük kondurdu.
Ryujin gülümsemesini çok belli etmeden yejiye bakamaya devam etti."Cokh icmedim kii karıcığımm"
Ryujin hem yejinin bu hallerine gülerken yanında gülan sunoo ya çevirdi kafasını.
"Kaç bardak içti?"
"Efendim durdurmaya çalıştım ancak bir şise içti"
"Karıcığımmm karın şirketini büyutuyor isteeg"
Hem ortakları hemde ortamdakiler yejinin tatlı hallerine ve ryujine sırnaşmasına gülerken ryujin yejinin bacaklarından ve belinden tutup kucağına aldı. Daha sonra sunoo ya çevirdi kafasını. Ardından sert bir tavırla konuştu.
"Bir daha bu kadar içmesine izin verme"
***
Selammm ben yine geldim çok şaşırmamışsınızdır
Fice devam edebildiğim kadar edicem
Oy vermeyi unutmayınnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
feminist •Ryeji
Fanfic"Görünüşe bakılırsa yeni ortağımsın" "Evet hwang yeji ama sadece ortağın değilim" "Anlamadım" "Yatağımda adımı sayıkladığın gün anlarsın" Annelerinden kalan moda şirketini yönetecek birbirlerinden habersiz iki kız