•30

47 4 0
                                    

Ryujin arabasına bindi derin derin nefes alıyordu. Ağlamamak için kendi ile derin bir savaş veriyordu adeta.
Böyle olmasını istemiyordu evet yejiyle barışmışlardı ama ryujin farkındaydı yejinin ona bakarken gözlerindeki o kırgınlığı kolay değildi 5 yıl.
Ryujin de utanıyordu olanlar için söyleyemiyordu gerçekleri yejiye cesaret edemiyordu. Babası hep böyleydi hırsı,parayı,başarıyı herkesten kendi ailesinden bile önde tutardı.

Ryujin sonunda direnmeyi bırakmaya karar verdi.

"Yeji sahile gelir misin?"

"Ryujin bir şey mi oldu?"

"Hayır sadece gel Lütfen"

Ryujin telefonu kapattı ve sahile gitti banka oturdu ve yejiyi bekledi.
Serin ve ferah deniz kokusunu derince içine çekti. Zarzor nefes alıyodu. Onca hatanın yükü vardı üzerinde.

Çok geçmeden yeji gelmişti.

"Ryujin iyi misin bitanem?"

"Yeji sana bir şey söyleyeceğim istersen benden nefret et ama bunu artık kaldırmaya dayanamıyorum"

"Ryujin sakince anlat ne oluyor"

"Yeji ben...ben 5 yıl önce gittiğimde kendi isteğimle yapmadım"

"Ne- ne diyorsun ryujin"

"Babam... Yeji babam zorladı. Engel olmak istedim ama beni tehdit etti. Yapmazdım direnirdim ama seninle aramı bozacaktı şirketi iflas ettirecekti mecbur kaldım. Aramak istedim seni ama izin vermedi desteklemedi bizi,beni. Ben hep seni merak ettim yüzüne bile bakmaya utandım. Güzel gözlerindeki o öfkeyi ve hayal kırıklığını görünce nefret ettim kendimden. Yani eğer benden nefret edersen hak veririm vur,öldür ama lütfen beni affet sevgilim."

"Ryujin"

"Biliyorum yeji benden nefret ediyorsun iğreniyo-"

Yeji ryujinin dudağına minik bir öpücük kondurdu.

"Biliyorum sevgilim"

"Başlarda hep seni suçladım ama bu gün babanla konuşmaya gittiğinde baban beni aradı her şeyi anlattı. Sinirden deliriyordum sonra defalarca özür diledi. Sen yanına gittiğinde telefon hala açıktı. Dediklerini duydum ve seni suçlayamam bitanem."

"Yani benden nefret etmiyor musun?"

"Hayır ryujin seni çok seviyorum ve ikimizde zor yıllar geçirdik ama ben geçireceğimiz yeni yılları düşünmek istiyorum."

Ryujin yejinin belini kavrayıp sarıldı sıkıca ve dudaklarını birleştirdi.

O gece ay ışığının altında ikiside kendini ve geçmişi affetmişti.

***

Selam

Bölümü o kadar kötü bir ruh haliyle yazıyorum ki ağlamaktan gözlerim şişti.



feminist •RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin