11.rész-Szorul a hurok

336 17 0
                                    

~Stella~


Rettentően érzem magam a Dario-val történtek miatt.Noel jobbat érdemel nálam ez már egészen biztos.
Szeretem őt és tudom, hogy soha nem bocsátaná meg nekem ha kiderül mi történt.Kerülöm a vele való kommunikációt napok óta mert konkrétan a szemébe se merek nézni.
Isac mindeközben tökéletesen tervezgeti Dario elárulását, így mikor újra magamra öltöttem a tökéletes álcámat és végig hallgattam a pontos tervet amit az embereivel megosztott, hatalmas dillemmába kezdtem.
Isac keresztbe akar tenni Dario-nak, ezért ha nem figyelmeztetem akkor a rendőrök letartóztatják őt valószínűleg egy életre.
Azonban ha szólok neki, így megmentve a bűnszervezetével együtt akkor a munkámnak és a társaimnak fordítok hátat.
Mi a jó döntés?Hiszen én most már az igazságszolgáltatást kell szolgáljam.
Könnyebb volt ez a "kapjuk el a rosszfiúkat" dolog mielőtt nem találkoztam újra Dario-val.

Csak a mai nap folyamán öt különböző bűnbandával volt tárgyalása Isac-nek, ami kimagaslóan magas arány.Volt akivel drogügyben tárgyaltunk, volt akikkel fegyverkereskedelemben de előfordult olyan is, hogy kölcsön kértek nem kevés pénzt tőle, amit természetesen uzsorakamattal kell majd visszafizetniük.
Így, hogy Isac asszisztense lettem minden kommunikációs feladat rám hárul ami nekünk csak kapóra jön.Minden telefonszám, nevek, tagok és egyéb fontos infó a birtokomban van.
Mindent amit sikerült lefotóznom azonnal továbbítottam a többieknek, akik minden összegyűjtött infót hozzáadnak Isac már amúgy is vastag aktájához.

-Irina!-lépett be Isac amitől összerezzentem mivel épp az ügyfelek neveit fotóztam.

Úgy tettem mintha csak magamat nézném a telefonom kijelzőjében és egy gyors mozdulattal a zsebembe süllyesztettem a készüléket.
A nevekkel teli mappát pedig visszacsúsztattam a fiókba és igyekeztem nem túl gyanúsan rendezni az aktákat.

-Tessék főnök?

-Vedd fel a kapcsolatot a D'alessandro családdal.

-Milyen ügyben?

-A zsaruk kiiktatása ügyében illetve azt is mondd meg nekik, hogy jövőhéten szeretném megejteni a rajtaütést, ezért így készüljenek.

-Rendben, intézem.

-Köszönöm!-mondta majd kiindult, de mielőtt becsukta volna az ajtót maga után újra rám pillantott.-Amúgy meg...ne munkaidőben csodáld magad.

-Elnézést főnök!

Szólnom kell Dario-nak, hogy a jövőheti rajtaütés nekik készülődik és nem a rendőröknek.
Kinéztem a telefonszámát és küldtem neki egy üzenetet.

Stella üzenete:Ne bízz Isac és a csapatában!Titeket akar átadni a rendőröknek, nagyon vigyázzatok!

Megvártam, hogy legalább félóra elteljen az sms óta, hogy ne legyen túl feltűnő a dolog és csak azután tárcsáztam Dario asszisztensének a számat.

-Halo!D'alessandro úr asszisztense vagyok, miben segíthetek?

-Üdv!Én Irina vagyok, Isac úr asszisztense!Kérem mondja meg Dario-nak, hogy a főnököm jövőhéten szeretné megejteni azt amiről nemrégiben tárgyaltak.

-Átadom az üzenetet!

-Köszönöm!Szép napot!

Olyan sok papírmunkám volt a mai nap folyamán, hogy szinte egyszer sem találkoztam a többiekkel.Nagyon remélem, hogy ők sem buktak le és minden rendben van velük.
Éppen a lakásom előtt parkoltam le mikor megrezzent a telefonom mert üzenetem érkezett.

Dario üzenete:Ki vagy te?És honnan tudsz erről?Miért kellene elhinnem, hogy Isac el akar árulni engem?

Ha nem hisz nekem akkor az az ő baja!
Én megtettem a magamét és figyelmeztettem őket.

Kényelmes az álarc mögött 2.(18+)✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang