•Dario•
Nyolc éve már, hogy kiléptem a Hyland család házának kapuján.
Akkor láttam őt utoljára, de sok mindent tudok róla.
Tudom, hogy azóta már ellenem van.
Az FBI-nál dolgozik, és beépülő ügynökként sorba számolja fel a miénkhez hasonló bűnszervezeteket.Akár hálásak is lehetnénk neki, amiért eltünteti a konkurenciát, de soha sem tudatjuk mikor következünk mi a listáján.
Állítólag úgy épül be a különböző bandákba, illetve maffia családokba, hogy senkiben még csak fel sem merül, hogy ügynök.Ő álcázza magát a legjobban, ezért nem tudhatom mikor jövünk mi.
Tudom, hogy vőlegénye van akivel boldog életet él és talán már azt is elfelejtette, hogy valaha is léteztem.Nem esik rosszul, nem fáj.Én azóta is hűségesen Apám mellett vagyok, mint a jobbkeze.
Az egészsége már nem szolgál olyan jól mint korábban, így rengeteg dolog teljesen rám marad.Hatalmas felelősség szakadt a nyakamba, de bírom.
Ha a terveim úgy alakulnak ahogy szeretném, akkor hamarosan kiszállhatok.
Az Apám ennek szentelte az egész életét, de én nem erre vágyom.Szeretnék végre nyugodtan elmenni vásárolni anélkül, hogy magam mögé kelljen nézni, hogy ki támad éppen rám.
Nem akarok a zsaruk elől menekülni és bújkálni.
Gyűlölöm a drogok szagát és látványát.
Gyerekkorom óta másból sem áll az életem csak a bizniszből.De ennek véget vetek.-Minden rendben volt a szállítmánnyal Uram!Visszajeleztek és megérkezett.
-Remek, köszönöm Benett!Mára ennyi, nyugodtan pihenjetek!-kortyoltam a kávémba
-Köszönjük!
A srácok hatalmas mosollyal hagyták el az irodámat, miközben arról beszéltek, hogy sörözni mennek egy bárba.
Olyan fiatalok és éretlenek még...nekik ez az egész bűnözői élet buli és izgalmas.
Nem ismerik még azt az oldalát amit én.
Nyolc éve amikor Pennsylvania-ba küldött az Apám majdnem meghaltam.
A banda akiket megfigyeltem egy éven belül rájött ki vagyok és miért vagyok ott.Megkéseltek és majdnem elvéreztem, mikor egy hajléktalan megmentette az életemet és mentőt hívott.
Azóta már nem hajléktalan és biztosítom a megélhetését.Mivel életem szerelmének hála a zsaruk állandó problémát jelentenek a szervezetek körében, ezért holnap fontos találkozónk van a legnagyobb ellenségünkkel.
Beszélni akarnak velünk a kialakult helyzetről és közös megoldást találni.
Az összes emberemre szükségem lesz mert ha ez csapda akkor előttük kell jártunk egy lépéssel.
Nagyon erősek és profik az ő embereik is.-Nem hibázhatunk!-magyaráztam a srácoknak miközben a helyszínre értünk.
A fekete sportautóink egymás mellett sorakozva vártak ránk, ha menekülésre kerülne sor.Mindbe egy-egy tökéletesen kiképzett sofőr ült és egy pillanatra sem lankadt a figyelmük.
-Isac állítása szerint csak tárgyalni akar, de semmiben sem lehetünk biztosak.Nem bízhatunk benne, így mindent fenntartásokkal kell kezelni amit mond.
Menjünk.-intettem a csapatomnak, majd elindultunk a ház felé, ahova hívtak minket.-Ne haljatok meg srácok!-pillantottam vissza, de mindenki bátran csak mosolygott.-Erre!-invitált a kint álló őr egyike.
Egy lifthez vezetett minket, viszont az kizárt, hogy ezzel menjünk.
-Ide nem férünk be egyszerre mind és nem válunk szét.Mutasd a lépcsőt.-mondtam mire a nagyképű őr csak elmosolyodva egy másik ajtóhoz vezetett.
Sokat kellett lépcsőznünk mire végre egy hatalmas teremnél állapodtunk meg.
Mikor beléptünk nagyjából ugyanannyi ember állt felsorakozva egy asztal mellett mint mi.Isac és a bizalmasai az asztalnál ültek és nem kevés drog és alkohol volt kipakolva eléjük.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kényelmes az álarc mögött 2.(18+)✔️
RomanceEz a "Kényelmes az álarc mögött"második része, ami Angel és Alexander lánya Stella bonyodalmakkal teli életét mutatja be. Mindenképp azt javaslom, hogy előbb az első részt olvassátok el, hogy minden érthető legyen. -Ne félj Stell, minden rendben les...