~Stella~
Azt hiszem mondanom sem kell,hogy miután már mindketten kellőképpen kínosan éreztük magunkat a nagy ránk telepedő csendben,végül Dario szólalt meg először.
-Rob?-kortyolt egyet a vízből.
-Tessék?
-Ilyen jóban vagytok?Már Rob-nak nevezed?
-Hát ő mondta,hogy nyugodtan szólítsam így..
-Értem.
És újra megérkezett egy pár percre a szinte már maró csend.
-Egyébként köszönöm az új szobát.-mosolyogtam rá kedvesen-Jóval otthonosabb így,mintha csak én rendeztem volna be.
-Szívesen!Reméljük nem kell már sokáig élvezned a kényelmét.
-Sajnálom,hogy miattam itt kell lenned.
-Nem megyek sokra a sajnálkozásoddal szóval hagyjuk is.
Mindig hideg és ellenséges velem,azonban feltűnt,hogy néha mintha elfeledkezne magáról és olyankor kedvesebben válaszol.
Most nem így történt..-Nem szeretsz túlságosan beszélgetni velem,ugye?-nyögtem ki egy béna mosoly kíséretében.
-Miből gondolod ezt?
-Egyértelmű!
Ekkor lassan rám emelte az akkorra már jóval melegebb tekintetét.
-Talán szeretnéd ha beszélgetnék veled vagy mi?
-Igen!-láttam rajta,hogy nem erre a válaszra számított-Ez rossz?
-Igen az!
-Sajnálom!-hajtottam le a fejemet.
Valóban nem tudok sokat arról,hogy hogyan szokás barátkozni de úgy tűnik ez rosszabbul megy nekem mint hittem,hogy fog.
-De nem azért amiért gondolod.-újra a villáját kezdte szorongatni-Rob-nak sem kellene barátkoznia veled,csak ő tesz rá.
-Akkor többé ne szóljak hozzá?Úgy talán könnyebb lenne nektek?
-Mindent félreértesz Stella.
-Bocsánat!
-Ne kérj már folyton bocsánatot.
-Rendben!
Nem kívántam örök barátságot Roberto-tól,Dario-tól meg aztán főleg nem.Pusztán szerettem volna túlélni azt az időt amit itt kell eltöltenem,távol a családomtól.
Nem kértem Rob-tól,hogy legyen kedves velem,magától tette...ez miért lenne baj?-Visszakísérlek!-állt fel miután már mindketten befejeztük az evést,majd a telefonját emelte a füléhez.-Menjetek enni,jó étvágyat!
-Köszönöm a vacsorát!-mondtam miután beléptem az új szobámba.
-Stella..-Dario követett engem és becsukta utánunk az ajtót.
-Igen?
-Nem azért rossz a veled való barátkozás mert valóban az,hanem mert nekünk ezt nem lehet.
-Hogy érted ezt?
-Roberto szeretne a barátod lenni,mert szimpatikus vagy neki.A szabályok azonban egyértelműen kimondják,hogy nem lehet semmilyen kapcsolatunk az olyan személyekkel amilyen te vagy.
-Mármint akiket elraboltok?-húzogattam az oroszlán bajszát.
-Például igen!És hiába szeretnék akár én is kedvesebb lenni veled,nem lehet mert akkor nem veszel majd komolyan.
Bizalmaskodnál velem és azt hinnéd,hogy bármit megtehetsz.
ESTÁS LEYENDO
Kényelmes az álarc mögött 2.(18+)✔️
RomanceEz a "Kényelmes az álarc mögött"második része, ami Angel és Alexander lánya Stella bonyodalmakkal teli életét mutatja be. Mindenképp azt javaslom, hogy előbb az első részt olvassátok el, hogy minden érthető legyen. -Ne félj Stell, minden rendben les...