1

60 4 0
                                    

Mari: აჰჰ თეჰიოოონ.....კიმ თეჰიოოოონ.სახლში შრვვვარდი და ყვირილი მოვრთე.

მისაღებში ის და მისი მეგობრები ისხდნენ.ჯეონ ქუქი,ნამჯუნი,ლი მისო.და კიი ისინი ყველა ვამპირები არიან.

Kim taehung:რა ხდება ბიძაშვილო რა ხმაურია?

Mari:ახლოს მივედი და ვამპირის ორი თავი ფეხებში ჩავუგდე.გითხარი ნუ მაკონტროლებ.

მე გაგაბრთხილე რომ ვისაც ჩემთან გამიგზავნიდი ყველას ეს ბედი ეწეოდა.ძაან გეხალისება მათი თავების დანახვაა?

Tae:კარგი ბიძაშვილო.უბრალოდ გიცავ.შენ ჩემი ერთადერთი ანგელიზი ბიძაშვილი ხარ ჩემი ვალია დაგიცვა.

Mari:ანგელიზი არა ჩემი ფეხები.შემეშვი შენი დაცვა არ მჭირდება საკმარუსზე მეტი ძალა მაქვს რომ ჩემი თავი დავიცვა.

უკანასკნელად გაბრთხილრბ კიმ თეჰიონ თუ კიდევ შევანჩნევ ჩენს ახლო მახლო ვინმეს, შენი ქვეშემრდომებიდან ვფიცავ ყველას დავხოცავ.

მერე არ თქვა რომ არ გამიბრთხილებიხარ.

ოთახიდან გამოსვლას ვჩქარობდი შემოვბრუნდი და ჯიმინი შემოვიდა.გამარჯობა მეგიბარო.
ვუთხარი და სახლიდან გამოვედი.

Jimin:გამარჯიბა მარიამ.
ამას რა ჭირს?

Tae:არ სიამივნებს რომ თვალს ვადევნებთ.

Jimin:ხოო მაგრამ ეგ ხომ მის სასიკეთით ხდება. არ ვიცით თავს როდის დაკარგავს და ხალხს როდის შეიწირავს.

Mari:მამას დავურეკე გზიდან.მამა სად ხარ?

Dad:სახლში მარიამ რა მიხდა?.

დედაც მანდაა?

Dad:კი ირივე სახლში ვართ.

კარგია არსად წახვიდეთ მალე მანდ ვიქნები სალაპარაკო გვაქ.

სახლში მივედი.

კარები შევაღე არც დამიკაკუნებია ისე შევედი.დედაა მამა თქვენთან სალაპარაკო მაქ.

რიდის მოეშვებით ჩემს დევნას?ვიცი რომ თეჰიონს თქვენ აგზავნინებთ ვამპირებს. გაჩერდით.

🩸ნამდვილი სისხლი/True Blood🩸Where stories live. Discover now