2

27 4 0
                                    

Mari:იცით რა გრძნობაა როდესაც საყვარელ ადამიანებს კარგავ?მითუმეტეს თუ ეს საყვარელი ადამიანები შენი საკუთარი მშობლები არიან.

მათი წყალობით მოევლინე ამ ქვეყანას მათთან ერთად გადადგი პირველი ნაბიჯები.

ისინი შემოგციცინებდნენ გიღიმოდბენ როდესაც შენი პირველი სიტყვის თქმას ცდილობდი.

მე ისინი დავკარგე.

რას არ დავთმობდი კითევ ერთი წამი......კიდევ ერთი წამი რომ გამეტარებუნა მათთან.

მათი ბედბიერი გამოხედვა სიყვარულეთ სავსე, მოალერსე თვალები კიდევ ერთხელ რომ დამენახა.

ისინი თვალწინ მომიკლეს,ისინი ჩემი დაცვისთვის დახოცეს და თან ამას მაყურებინეს.

ალბათ იფიქრებთ რომ  ,,ამას ვერც იგრძნობდი შენ ხომ გრძნობები არ გაგაჩნია,შენ ტკივილს ვერ გრძნობ"აჰჰ მაგრამ ასე არააა.

ვამპირებს ჩვენ ყველაზე მეტად გვაქვს გამძაფრებული გრძნობები.თუ ადამიანისთვის ეს აუტანელია ეს ვამპირისთვის ასჯერ და ათასჯერ აუტანელია.

მაგრამ მამაჩენს დავპირდი რომ თავს არ დავკარგავდი და ისე ვიცხოვრებდი როგორც მას გაეხარდებიდა და ჩემით იამაყებდა.

ხანდახან ისე შემიბყრობს ხოლმე ადამიანის მოკვლის სურვილი, მისი სისხლის უკანასკნელ წვეთამდე  დაცლა,ტანჯვა,წამება.

იმ ადამიანის მოკვალ გატყავება რომელიც ახლა ჩემს ადგილს იკავებს მინდა ახლავე მივიდე და თავი გავაგდებინო.

მაგრამ არ ვაკეთებ იმიტომ კი არა რომ მეშინია რომ მომერევიან შემიბყრობენ და მაწამებენ არა იმიტომ რომ შესაფერის მომენტს ველი.

როდესაც სუსტი იქნება როდესაც დასუსტდება როდესაც თავისი ხალხი მის ღალატს დაუწყებს სათითაოდ,მადინ როდესაც ძირი ნელ ნელა განოეთხრება როდესაც თავისი საყვარელი ადამიანები უღალატებენ.

🩸ნამდვილი სისხლი/True Blood🩸Where stories live. Discover now