3

24 4 0
                                    

Mari:არ ვიცი რა ჯაბდაბა ჭირთ გუშინ ბიძიამ დამირეკა და მითხრა რომ სასწრაფოდ მასთან სახლში მივსულიყავი.

ახლა მასთან მივდივარ.ძალიან მაინტერესებს რა ჯაბდაბა უნდა.არადა ჩემ დაერწმუნებას ცდილობდა გუშინ რომ მივსულიყავი მაგრამ ვერ გამოუვიდა.

სახლში მივედი და უცხო ხალხი შევნიშნე ვახშნობდნენ.აქ რა ჯანდაბა ხდება?

ახლოს მივედი და ნიკოლას თავზე დავადექი.ბიძია აქ რა ხდება?ეს რა არის რა ამბავია,ჰაა?

Nikolas:შვილო დაჯექი ვისაუბროთ.

რა შვილო ხო კარგად ხარ.ამდენი ხნის მანძილზე პირველად მომმართა ასე.ყოველშემთხვევისთვის 5წლის ვიყავი პირველად რომ მითხრა.

ვხედავ ერთი ბიჭი მაკვირდრბა.არა მაკვირდება მსუვუქი ნათქვამია თვალებით მჭამს.

     შევწუხდიიიიიიიი.............ვთქვი და მისკენ გავიხედე.მან ჩაიღიმა და ბიძიას თავი დაუქნია.

Nikolas:მარიამ დაჯექი.

ჯანდაბას დავჯდები.......დავჯექი.

Nikolas:მარიამ აქ ჩვენ შენს მომავალ ქორწილზე სალაპარაკოდ შევიკრიბეთ.

ხალხო თქვენ შიგ ხო არ გაქვთ? რა ქორწილი საერთოდ გაუბერეთ?ან ეს აღზნებული ვირთხა ვინააააა.

იმ ტიპზე მივუთითე ვუნც თვალს არ მაშორებდა.

Nikolas:მარიამ მისმინე ეს შენი საქმრო მინ იუნგია ის მაქციააა.ერთ ერთი მაქციევის ოჯახის პრინცი.

რა პრინცი ხალხო თქვენ ხო კარგად ხართ ფეხზე წამოვხტი და ვყვიროდი.რა ქორწილი,რა საქმრო რა მაქციების ოჯახი შენ გონზე ხარრ მაინც რას ამბობ?

Nikolas:დედაშენმა იცოდა რომ ეს მოხდევოდა მან გადაწყვიტა რომ  მას უნდა გაყოლოდი ცოლად.    დამთავრდა. შენ მას მიჰყვები.

ვერ ეღირსებით............თქვენ ხომ კარგად ხართ რა ჯანდაბას ამბობ.

Yunge:დამშვიდდი ლამაზო.ვერ გაიგე?მალე ჩემი ცოლი გახდები.

მიიჯვიიიიიი.........

🩸ნამდვილი სისხლი/True Blood🩸Where stories live. Discover now