10

20 1 0
                                    

Mari:კარგი დაკმაყოფილდით?კარგით.უბრალოდ გამიშვით დასვენება მინდა  თავი მისკდება.

___ წადი გაიქეცი ნიკოლასიც ასე იყი,მამაშენიც გაურბოდა თავისთავს და მის ბედისწარას.შენც ასე გაურბიხარ შენს პრობლემებს და ბედისწერას.

___აღარ შემიძლია ამდენის მოთმენა,შემეშვით ყველამ თავი დამანებეთთთთთ!!!!!!!!!ხმამაღლა დავიყვირე ირგვლივ ყველაფერმა ზანზარი დაიწყო.

დაბლა კედლის ნამტვრევები იყრებოდა იქაურობდა სულ ზანზარებდა...შემეშინდა...მართლა შემეშინდა საკუთარი თავის შემეშინდა.

გვერდი ავუარე მათ და ოთახისკენ გავიქეცი...მინდა ეს ყველაფერი მალე დამთავრდეს გთხოვ!!ვის ვთხოვდი არ ვიცი უბრალოდ ყველაფერზე ვიყავი წამსვლელი რომ ჩემს შიგნით ხანძარი ვინმეს ჩაექრო.

არ ვიცი სადამდე გავძლებ...კი მართალია ერთადერთი გამოსავალი დაოჯახებაა მაგრამ როგორ მე ის არც კი მიყვარს....არ ვიცი...სრულ გაურკვევლობაში ვარ....რა ჯანდაბა უნდა ვქნა....

საწოლზე ბეჭებით დავეცი და ჭერს მივშტერებოდი....ვფიქრობდი ათას რამეზე...ამ დროს კი კარზე კაკუნი იყო..ხმა არ გავეცი შემდეგ ისევ კაკუნი,ისევ,ისევ,ისევ თავი გამისკდა შემოდი!!!!!დავიყვირე ისე რომ ფეხზე არ ავმდგარვარ.

ოთახში ჯიმინი შემოვიდა...

Jimin: მარიამ როგორ ხარ???

___იცი ჯიმინ მეზიზღება ის ადამიანები ვინც მეკითხება კარგად ვარ თუ არა იმისდა მიუხედავად რომ იციან კარგად არ ვარ...

Jimin:აჰჰ ისევ ფორმაში ხარ...

___გვერძე წამომიწვა და თვალებში დამაცქერდა....მისი თვალები ისეთი მშვიდი და წყნარი იყო წუთით მათში ჩავიკარგე...მისი უძირო და უმანკო თვალები...

მისი თვალები ჩემგან განსხვავდებოდა...

ჯიმინ თუ გეტყვი რომ დროა რას იზამ???
დაიბნა ვერ მიხვდა.....

ვაკოცე ხელი ვკარი და საწოლზე დავანარცხე...ზედ გადავაჯექი და კოცნა გავაგრძელე...მაისურის ღილების გახსნა დავიწყე...

🩸ნამდვილი სისხლი/True Blood🩸Where stories live. Discover now