Nicks zwembad

33 3 1
                                    

Ik ging vandaag bij Nick gaan om te gaan zwemmen. Ik maakte dus al m'n zak klaar om te zwemmen. Ik had pas afgesproken in de namiddag dus ik ging nu al iets doen tegen maandag. Na dit kreeg ik een sms van Lyn om morgen samen te gaan shoppen. Natuurlijk zei ik 'ja' en stuurde dit dan terug. Het was nu middag ik at een boterham met confituur en ook eentje met salami. Nu ging ik naar Nick, ik ging er met de fiets heen omdat dat sneller was. Eenmaal daar maakte ik m'n fiets vast aan een paal en belde ik aan. Ik moest even wachten maar toen deed iemand de deur open. Het was de ma van Nick.


"Ben jij Amber?"Zei ze op een vriendelijke toon.


"Ja", zei ik


"Kom maar binnen".


Ik ging binnen en keek even rond me. Nick had een heel mooi huis.

Terwijl ik aan het kijken was, roepte de ma van Nick, die Vanessa noemde, Nick.

Zijn moeder ging weg en hij kwam aan .


"Hey".


"Hoi".


"Wil je iets drinken?"


"Ja is goed".


Hij ging naar de keuken en pakte even twee cola's. Hij gaf er eentje aan mij. Ik nam direct een grote slok.


"Wil je graag zitten?" Vroeg hij.


"Oke".


Ik ging in de bloedrode zetel zitten en hij kwam erbij zitten. Na onze cola gingen we naar buiten. Ik zette m'n zak aan de kant. Ik had wel al m'n bikini aan onder m'n zomerse kleren. Ik deed m'n kleren uit en hij ook. Hij had ook z'n zwemkleren al aan. We gingen samen in het zwembad waar allemaal banden in zaten. Het was eerst een beetje fris maar daarna werd ik gewend aan het water. Hij had zelfs twee waterpistolen bij het zwembad gezet voor daarna. We deden allemaal waterspelletjes en amuseerde ons. Als we begonnen koud te krijgen gingen we er even uit en waren aan het zonnen op onze handdoeken die we naast elkaar hadden gezet. Na dit deden we nog een watergevecht.


Het begon al snel weer avond te worden en de zon ging weg. We deden dus onze kleren weer aan en gingen naar binnen nog even iets drinken.


"Heb je deze avond zin om bij ons te komen eten?" Vroeg hij opeens.


"Ja, ik zal even een sms sturen naar m'n ma".


"Ok".


Ik stuurde de sms en vijf minuten daarna gingen we eten. We aten aardappelen met schapenvlees en groenten. De moeder van Nick kon heel goed koken. Na het eten moest ik natuurlijk naar huis ik nam afscheid en ging ervan door.

SweetheartsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu