dersin bitimine doğru herkes sıcaktan pişmiş yumurtaya dönüp ter kokusundan buharlaşmışken hoca 10 dakika erkenden derse ara verdi ve elindeki kağıtla tekrar içeri girdi.
"gençler, herkes otursun yerine yurt odaları için duyuru yapacağım"
seçtiğimiz yurt dedemin yatacağı hastanenin hemen yakınında olması içimi çok rahatlatıyordu. hemen oda numaramı not almak için kağıt çıkararak hocayı dinlemeye başladım.
"sistem hatası yüzünden oda arkadaşlarının sadece ismindeki bir kaç harf gözüküyor. bir kaç güne düzelir. kendinizi bulmak için kağıtta tc kimlik numaranızın son 3 rakamı yazıyor oraya bakın."
hocanın bunu demesiyle sınıftaki uğultu yükselmeye başladı. changbin kendi kendine sorgularken hala öğretmene bakıyordu. "ne demek isimler gözükmüyor? öyle iş mi olur.."
masasındaki kitapla masaya vurarak ses tonunu yükseltti. "sessizlik! bu akşamdan itibaren yerleşmek için 3 gün süreniz var. changbin kağıdı panoya as, ders bitmiştir." dedi ve kağıdı masanın üstüne bırakarak sınıftan ayrıldı.
changbin tekrar mırıldanarak "emredersin orospu çocuğu.. bekçisi var sanki" dedi ve sırasından kalktı. o sırada öğretmen tekrar sınıfa daldı. damarlarıma kadar panik hissettikten sonra hoca etrafa bakarak konuştu. "kalemim burada değil mi ya? nereye bıraktım?"
"hocam ön cebinizde"
changbinle 5 saniye içinde aynı duyguları yaşadığıma yemin edebilirdim. changbini duydu sanıp altımıza sıçmıştık.
---L** **N*O ********508
**N ***U** ********619
ODA NUMARASI : 30
BLOK : Boda arkadaşımın kim olduğunu düşünmeye çalışsamda aklıma kimse gelmiyordu. neyse en azından hyunjinle oda arkadaşı olmadığım kesindi, bu hem üzücü hemde iyi bir şeydi. beni sabahın köründe deli edebilirdi bu oda arkadaşı olmadığımız için olmayacaktı ama üzücü tarafı ise ben onu sinir edemeyecektim.
"la minho, oda numarama bak" hyunjin parmağıyla kendi sırasını gösterdi ve beni dürttü.
*W**** H*****N ********294
*E* F***X ********305
ODA NUMARASI : 31
BLOK : B"haha komik şey seni" sırıtmayla karışık dalgacı bir ifadeyle geri döndüm.
birden kaşlarını çatarak bana baktı ve ses tonunu incelterek "minho, what's your problem bro?"
"your mom"
hyunjinle yaklaşık 5 saniyelik sessiz bakışmamızdan sonra omuzlarıma dokunarak zıplamaya başladı. "bu demek oluyor ki odalarımız yan yana minho!! her gün kapını tekmeleyeceğim!"
ne yani hyunjin o düşük mizahı ve küçük beyniyle 31 şakası yapmamış mıydı? sanırım bu durumda mizahı düşük olan bendim. aynı zamanda fesat..
----
"dede ben geldim" anahtarı cebime koyarak kapıyı kapattım ve ayakkabılarımı dışarıda bırakarak odaya daldım.
"hoşgeldin oğlum. derslerine çalıştın mı eşşek oğlum?" gülümseyen yüzüm birden düştü ve kaşlarımı çattım.
mırıldanarak "eşşek demek zorunda mıydın be" dedikten sonra tekrar döndüm. "hee dede çalıştım sen yat uyu"
"hastaneye ne zaman gidiyoruz?"
telefonumu tekrar kontrol ettim ve yine mesaj yoktu. "hay sıçayım senin ben"
"ne dedin oğlum? duyamadım" boğazımı temizleyerek telefonumu cebime koydum ve dedeme döndüm. "yok bir şey dede, eşyalarının çoğu zaten hastane odanda hazır. istediğin zaman gideriz hemen, 2 gün süremiz var."
"hadi gidelim o zaman" doğrulmaya çalışan dedemin yanına oturarak yatması için zorlasamda kalkmak için direniyordu. "dede dur yarın gideriz daha yemek yemedin"
"bırak bırak ben hastanede yiyeceğim" ısrarla kalkmaya çalışıyordu.
"dede neden ısrar ediyorsun dursana artık"
"yok"
"ne yok"
"hastanedeki kadınlarla tanışacağım ben, çok merak ediyorum"
ellerimi üstünden çekerek şaşkınlıkla ona baktım "ne?"
"gidelim minho gidelim"
dedem küçük bir çocuk gibi ısrar ediyor durmuyordu.
"tamam dede bekle 1-2 saate gideceğiz, yemek sipariş ettim önce o gelsin"
"söz mü?"
"söz dede söz"
mırıldanarak odama girdim. "güzel kadınlar mı? nereden biliyor? nerede görmüş olabilir.. tuhaf"
---
valizimi çıkarttım ve açıp tüm kıyafetlerimi sığdırmaya çalışıyordum. açıkçası 1 tişörtü haftanın 4 günü giydiğim için kıyafet seçmek pekte zor değildi.
kıyafetleri ayarladıktan sonra zilin çalmasıyla kalktım ve gelen yemeği alarak dedemin yanına geri döndüm.
"çorbalarımız geldi dede"
instagram'dan bir mesaj isteği geldi.
yemekleri masaya bırakarak telefonuma gelen bildirimi açtım ve instagram mesaj isteklerime girdim.
"sanırm yine okuldan biri.."
@wltjd914 size mesaj göndermek istiyor
"hmm yeni bir istek"
______
wltjd914ばか
anlamadım?
dersten kalanlar anlamaz
anlamazsın tabii dürrük nasıl anlayacaksın
kimsin lan sen?
milleti rahat bırak olum bulamazsın beni öyle
_________hassiktir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAN KOVALANIR | MINSUNG
Fanficminho dersleriyle ilgilenmeyen çapkın bir öğrenciydi. fakat çok sevdiği dedesi ö"lmeden önce minho'nun yapması gereken şeyleri listelemişti. eğer yapmazsa ona musallat olacaktı. dedesinin isteklerinden birisi sınıfta kalmayıp bir meslek edinmesiydi...