//Iät: 17 ja 15 //
Joona:
Mulla on ihan paska fiilis. Tappelin just porukoiden kans aika vitun pahasti ja melkeen ihan turhasta asiasta. Avia, Niko tai Miikka eivät ole kotona. Avia on kaverillaan yökylässä ja Miikka on jalkapallo treeneissä. Nikosta en ole varma missä hän on, mutta sen tiedän, ettei kotona ainakaan.
"Onpas täällä kiree tunnelma..." Kuulen Nikon äänen, hän ilmeisesti tuli kotiin. Äiti tai isä ei vastaa hänelle mitään, joten he taitavat olla aika vihaisia... Hetken päästä joku koputtaa huoneeni oveen. "Mm..." Mumisen.
"Hei onks kaikki hyvin? Mitä tääl on sattunu ku porukatki nii kireitä?" Niko tulee huoneeseeni kysymään. "Riideltiin." Vastaan hänelle. Niko nyökkää ja tullee samalla istumaan sängylle viereeni. "Halutko kertoa mistä?" Hän kysyy. "Se oli ihan tarpeetonta, ei sillä ole väliä." Vastaan huokaisten. "Kaikella on väliä." Niko toteaa ja vetää minut halaukseen. Rakastan isoveljeäni.
"Rupes vaan vituttaa se, että niille ei taas vaihteeks kelpaa mikään mitä mitä mä teen. Tuntuu et oon vaan tiellä." Kerron Nikolle. "Voi Joona. Kyllä sun tekemiset riittää, porukat nyt stressaa taas vaihteeks jostai turhasta ja ajattelee et kaiken pitää olla mintis." Niko selittää samalla kun silittelee selkääni. Nyökkään vain hänen olkaansa vasten.
"Mitä jos lähetään huomenna käymää keskustas? Voitas mennä syömää johonki ja kiertää paris kaupas." Veljeni ehdottaa. Alan heti hymyillä. "Joo mennään vaan." Sanon hymyillen hänelle. Niko on maailman ihanin isoveli, jos se nyt ei ole käynyt jo selväksi.
---
Sanoja: 232Niko <3...
Hei 5pv Särkän keikkaan! Keitä tulos sinne? Ite meen! Joudun olla keikan yksin kun mun molemmat kaverit joutuu kouluun ja mä lähen jo aamulla Tampereelle. Oon kympilt siel ja sit kävelen asemalta Särkkää niin oon joskus puol 11 Särkäs. Ja mun kaverit tulee siis eri paikka kunnilta kun minä. Mä näen vasta keikan jälkeen😭
DU LIEST GERADE
Panic is a reflex // One Shot [Tauolla]
FanfictionOne shotti-kirja, joka sisältää tarinoita laidasta laitaan. Saa antaa myös ehdotuksia! Kirjotan tänne myös tarinoita mun unista (BC jätkien näkökulma) ja sellasista tapahtumista/asioista mitkä on ollu joko mulle ihania ja tärkeitä tai maailman hirve...