Olli x Tommi

117 11 0
                                    

Olli:

Tuntuu, että olen vain pettymys ja kukaan ei arvosta sitä mitä teen. Kaikki vihaavat minua ja kun yritän tehdä jotain helpottaakseni toisen työmäärää, niin se ei kelpakaan. Ei siinä siis ole mitään uutta, mutta sattuuhan se joka kerta. Haluaisin vain olla hyvä, kelvata muille ja haluan, että minun tekemisiäni arvostetaan edes vähän.

Olen yliajattelija, tiedän, mutta en voi tälle mitään. Koko ajan tuntuu, että joku vihaa minua. Olisi pitänyt vain olla hiljaa omista asioista, ei ketään kiinnosta, eikä kukaan välitä. Vaikka kaikki väittävät, että he välittävät ja sanovat, että kaikki on hyvin, niin en usko siihen.

Jos vain voisin, niin peruisin kaikki sanani ja tekoni. Kadun kaikkea, siis ihan kaikkea. Olisi pitänyt kuolla silloin vuosi sitten, niin tätä ei olisi tapahtunut eikä minun tarvitsisi kärsiä enää olemalla täällä. Uskokaa tai älkää, mutta kun elämässä kaikki menee vituiksi, niin te haluatte pois, ja sanon tämän omalla kokemuksellani. Halusin ja haluan pois, mutta jokin estää minua tekemästä sitä, tietäisinpä vain mikä.

Tai on yksi henkilö, jonka takia haluan jäädä, mutta tavallaan myös lähteä, nimittäin Tommi. Hänessä on vain sitä jotain. Jotain selittämätöntä ja ihanaa. Ehkä hänen luonteesta, hän on huolehtivainen, avulias ja kuuntelee kun on tarvetta, mutta osaa itsekin puhua jos hänen täytyy.

Olen uneksinut ja haaveillut hänestä niin kauan, että en edes jaksa laskea... Joka kerta kun juttelemme toivon, että hän kertoisi minulle tunteistaan, mutta niin ei ole vielä ikinä käynyt, eikä tule käymään.

Vannon, että häne ei pidä minusta ja jos menen paljastamaan tunteeni hänelle, voin sanoa hyvästit maailmalle ja elämälle, koska se on viimeinen päivä kun elän. Uskokaa pois! Haluan hänet itselleni, jos ja kun  näin ei tule tapahtumaan, tulen riistämään itseltäni hengen. Tämä on ollut suunnitelma ja samanlaisena pysyy.

---
Sanoja: 282

Jätinpäs tän vähän auki mut whatever...

Tosiaan täähän on siis atm mun plan kun saan aikaseks kerrottua sil tyypil et I like him, 10 sekuntia kävi mieles et kertoisinko sille jo lokakuussa, kun sen kuun nuvakokous on varmaan tääl mis asun, niin sit olis lyhyt mennä itkemään kokouksen jälkeen vaan himaan 🥲🤍

Panic is a reflex // One Shot [Tauolla]Where stories live. Discover now