//Iät: 15 ja 17//
Aleksi:
Poikaystäväni Joel on tulossa meille tänään. On kesäloman toisiksi viimeinen päivä, joten koulu alkaa pian ja emme voi olla enää niin paljon yhdessä, vaikka olemmekin samassa koulussa. Tai minä aloitan nyt lukion ja hän aloittaa viimeistä vuotta siellä.
Kello on pian yksi, joten Joelin pitäisi olla täällä ihan pian. Ulkona lähes 30C° hellettä, joten valkoinen t-paita ja mustat farkkushortsit saavat toimia tämän päivän asuna. Ei tuolla muuten voi olla tai sinne läkähtyy.
Menen ulos tätini ja mummoni kanssa, jotka ovat pihallamme vanhempani ovat töissä, joten he eivät ole kotona. Joel tietää kyllä mistä pääsee suoraa meidän takapihalle, joten hän voi tulla sinne.
Ei mene kauaakaan kun näen Joelin ja juoksen hänen halaukseensa. "Hei rakas." Hän lässyttää heti. "Moi..." Mutisen hänen rintakehää vasten. "Tuu syliin." Joel sanoo. Hyppään hänen syliinsä ja kierrän jalkani hänen lantiolla ja kädet hänen niskan taakse.
Joel seisoo vain paikallaan ja katsoo minua. "Ooks sä viillelly?" Hän kuiskaa, ihan normaali kysymys häneltä, en pahastu siitä. "Vähän..." Vastaan hiljaa nojaudun aavistuksen pois päin Joelin rintakehästä. "Haittaako se?" Kysyn. "Ei haittaa..." Joel vastaa katsoen minua silmiin.
---
Olemme jokirannassa kävelyllä, aurinko on juuri laskemassa kauniisti joen toisella puolella olevien talojen taakse, kello on ehkä kymmenen illalla. "Aleksi." Joel sanoo viereltäni. "Joel." Vastaan ja katson häntä. "Mä rakastan sua." Hän sanoo ja suutelee minua. "Mäkin rakastan sua." Sanon, kun irtaudumme suudelmasta.
Halaamme laiturilla ja annamme satunnaisia pieniä pusuja toisillemme. Olen onnellinen Joelin kanssa. Hän on maailman paras poikaystävä, huolehtivainen, avulias, ystävällinen, kohtelias jne. Voisin jatkaa tuota listaa loputtomiin, mutta kertoisin hyviä asioita Joelista vielä huomisaamuna, jos edes jatkan tuota.
Rakastan Joelia <3.
---
Sanoja: 267Moi taas!
Olin viikko sit Särkän keikal ja vittu, että oli kivaa! Sain uusia kavereita sinä päivänä ja olisin voinu itkee koko junamatkan takas sillon perjantaina, mutta en mä viittiny 😭.
Ja öö tää tarina perustuu mun viimeyön uneen. Näin unta musta ja mun ihastuksesta (oon ollu joku 9kk kuses siihe). Ja siis tuo alkuosa on lähinnä mun unta, liian hellyttävä, en vaan kestä. Rakastan sitä jätkää enemmän kun mitään ja näen hänet taas lauantaina 🫶🏻🫶🏻.
Mutta joo, hyvää yötä 😘
YOU ARE READING
Panic is a reflex // One Shot [Tauolla]
FanfictionOne shotti-kirja, joka sisältää tarinoita laidasta laitaan. Saa antaa myös ehdotuksia! Kirjotan tänne myös tarinoita mun unista (BC jätkien näkökulma) ja sellasista tapahtumista/asioista mitkä on ollu joko mulle ihania ja tärkeitä tai maailman hirve...