Görev

194 10 13
                                    

-O günden iki gün önce-
Giyuu'dan
Hava soğuk olduğu için konakta nasıl antrenman yapacağımı planlarken benim yaşlı kargam geldi (yine) . "Gakk, gaak kagaya-sama seni çağırıyor!!! " Diye diye bağırıp duruyordu. Artık sabrım taştı ve ben de bağırmaya başladım.

– Tamam gidiyorum yeter ki sus!!!

Ve hashira toplanma alanına gittim. Kagaya-sama :

– Gel tomioka sana özel bir görev vereceğim. Görevin... Dağına gidip orda bulunan üst seviye olduğunu düşündüğümüz iblisi yakalamak.

Bu şaşırtıcıydı Çünkü bu bahsedilen dağ buraya oldukça uzaktı oraya Mola vermeden gitmem iki günü bulurdu. Kagaya-sama konuşmaya devam etti:

– oraya hızlı git tomioka içimde kötü bir his var.

Kagaya-sama ya güvence verip hemen yola koyuldum. İki gün yol gittiğimde dağın eteklerinde bir köyün kurulu olduğunu gördüm. Oraya vardığımda vakit çok geçti. Bu yüzden tetikte olup iblisi hemen yakalamalıyım. Dağın yukarı taraflarında bir iblis hissetim. Şansıma orada tek bir ev vardı. Evin kapısını çaldım zaten dağdaki tek ev burası olduğu için iblisin hedefi de bu evdir muhtemelen. Kapıyı 8 yaşlarında bir kız açtı. Kızın kırmızı gözleri ve kahverengi saçları vardı. Arkasından da kız gibi kırmızı gözleri olan bir oğlan geldi. Kız:
– B-buyrun efendim ne için gelmiştiniz?
Etrafa bakıp içeri girmek istediğimi söyledim içeri girdiğimde evde başka bir kız ve iki oğlan daha vardı içerdeki kız bana dönüp kardeşine kaş göz yapamaya başladı. Bana gülümseyip:
– Gecenin bu vakti kimse dağa çıkmaz. Siz tam olarak kimsiniz?
– Ben iblis avcıları Birliği'nden Tomioka Giyuu. Buralarda bir iblis var dağın bu taraflarındaki tek ev sizinki olduğu için iblisin sizi hedef aldığını düşünüyorum. Bu nedenle bu gece sizinle kalıp sizi korumayı istiyorum. Tabii siz de izin verirseniz.

Kız düşünüp bana baktı.
– bir saniye bekleyin anneme durumu açıklayıp size yiyecek bir şeyler getireyim.
Odadan çıktı. Bir kaç dakika sonra elinde yemekle birlikte yanında bir kadınla geldi. Kadın bana bakıp gülümseyerek.
– hoşgeldiniz Tomioka-san ben Kamado Kei. Bu büyük kızım Nezuko. Siz isterseniz yemek yedikten sonra dinlenin.
Onlara yemek için teşekkür edip dinlenemeyeceğimi iblisi öldürdükten sonra gitmem gerektiğini söyleyip yatmalarını tavsiye ettim. Beni dinledikten sonra yatmaya gittiler. Yemek yiyip dışarı çıktım. Kar yağıyordu.  Tıpkı Uradoki sensei ile tanıştığım günkü gibi. Haorimin sabito ya ait olan yerini tuttum.
– sen beni korusun ben de onları koruyacağım. Bana ailemi hatırlatıyorlar. Bazen keşke o gün ablamı koruyabilseydim diyorum belki o zaman normal bir hayatım olurdu... Keşke böyle bir ailem olsaydı... Onların abisi olarak doğmayı isterdim. Nezuko'yu, Hanako'yu, Shigeru'yu, Takeo'yu, Rokuta'yı, Kei-san'ı, tanışamadığım abileri Tanjiro'yu koruyabilmek isterdim...

Ben böyle dalmışken bir ses duymamla irkildim. Bir iblis vardı. Çok güçlü bir iblis hatta bir üst aydan daha güçlü bir iblis... Y-yoksa bu.

KABUTSUJİ MUZAN MI!?

✧(。•̀ᴗ-)✧✧(。•̀ᴗ-)✧✧(。•̀ᴗ-)✧✧(。•̀ᴗ-)✧(/ω\)

Selammm! Bu benim yayınladığım ilk kitabım değil ama ilk kny kitabım wattpadde bu senaryo ya dair bir kitap bulamadım ve baştan söyleyim giyuuxshinobu değil. Daha çok Giyuu nun aile özlemi gibi şeyleri üzerinde duracağım ve evet tanjiro kardeşimizi iblis keser yapcam hatta aklımda çoksel fikirler var. İvit vote vermeniz çok umrumda değil ama okunursa bu kitap baya mutlu olurum(≧∇≦)/. Yorum yazarsanız mutlu olurum hatta aklınızdaki senaryoları da paylaşabilirsiniz. Eğer izlediğim bir animeyse ve İlham perilerim coşarsa o senaryolarla kitap çıkartabilirim. Diğer yayınladığım kitabıma da bakarsanız mutlu olurum.

Kendinize çok iyi bakın. Sağlıcakla kalın. Sonraki bölümde görüşmek üzere. Hoşça kalın.

Aile /kimetsu no yaiba/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin