Karşılaşma

118 9 46
                                    

(Medyaya ölürüm ya çok tatlııı)
-Giyuu'dan-

Yaralanmamdan yana yaklaşık 7 ay geçti. Bu süre boyunca Takeo ve Tanjiro ya odun toplamak, balık tutmak gibi şeylerde yardım ettim. Bugünse Takeo, Tanjiro, Shigeru ve ben balık tutmaya gidiyoruz. Daha doğrusu Takeo yu bekliyoruz.

Giyuu: Takeo!! Gel artık 1 dakika içinde gelmezsen gidecez yeter ya! Napıyorsun 2 saattir? Oiranlar bile böyle hazırlanmıyor.

Takeo: geldim geldim!

Shigeru: iki saattir napıyosun ya!

Takeo: yemi bulamadım benim suçum değil!

Tanjiro: hadi kavga etmeyelim ve balık tutmaya gidelim.

Shigeru: bi dk benim yemim nerede!?

Tanjiro: offf harika... nii-chan sen dereye gidip oltaları hazırlar mısın? Bizde şu yem krizini çözelim.

Giyuu: tamamdır ama gel kalmayın bütün balıkları sömürürüm yoksa!

Takeo: anlaştık!

Hepimizin oltalarını alıp dereye doğru yürümeye başladım. Dereye geldiğimde oltaları kurup dizlerimi suya sokup yüzümü yıkadım. Cidden hava çok sıcak. Birden derenin karşısından bir takım sesler geldi. Karşı tarafa baktığımda 7-8 kafar tuhaf giyinimli kişinin bana baktığını gördüm. Tam onlara seslenecektim ki Takeo araya girip bağırdı.

Takeo: giyuu nii-chan biz geldik!!

Giyuu: nerde kaldınız ya ağaç oldum.

Tanjiro: hiç sorma ╥﹏╥

Tanjiro nun haline gülerek karşı tarafa o tuhaf giyinimlilerin olduğu yere baktım ama kimse yoktu.

-o sırada hashiralar-

Mitsuri: sizde gördünüz mü!? Tomioka-san gülüyordu.

Tengen: evet çok tuhaf ama evet.

Rengoku: burda mutlu gibi görünüyor bunu bozmaya hakkımız yok.

Hepsi böyle konuşurlarken arkalarımdan bir takım sesler geldi.

Takeo: yaaa sal beniiii ağağğağağğağğağağğa!!!

Giyuu: KSKSKKDJDJJSNSNDJKSL HAYATTA SALMAM GEL BURAYA!!!

Shigeru: takeo kız gibi çığlık atıyorsun lgdfjljddhkllgfvjkgs

Takeo: gıcık mısınız yhaaa!

Oğlan bağırarak abisinden kaçarken ağaca çıkmıştı ve orda kaldı.

Takeo: ııııı giyuu nii-chan beni indirsen?

Giyuu: kal orda ljdfjkmgsfjkl.

Onlar böyle atışırlarken alev hashirası hemen zıplayıp oğlanı ağaçtan saniyesinde indirdi. Oğlan ve kardeşleri adama hortlak görmüş gibi bakarken alev hashirası her zamanki gülümsemesini takınıp konuşmaya başladı.

Rengoku: ben Alev hashirası Rengoku  Kyojuro memnun oldum. Çocuklar siz de gelsenize!

Shigeru: alev neyi dedi?

Tanjiro: ben de anlamadım.

Giyuu: * kardeşlerinin önüne geçerek* eeee siz tam olarak ne oluyorsunuz?

Sanemi: HAS-Hİ-RA

Giyuu: işte o ne demek?

Shinobu: iblis avcıları birliğini daha önce duymuş muydunuz?

Giyuu: eveeeet duydum.

Shinobu: işte biz ordaki en yüksek rütbeli iblis avcılarıyız.

Giyuu: anladım sağolun. Hey tanjiro yeterince balık tuttuk mu sence?

Tanjiro: bunlar yeter de artar.

Giyuu: tamam o zaman gidelim artık. Takeo sen de seni ağaçtan indirdikleri için teşekkür et.

Takeo: *ağzının içinden konuşarak* teşekkürler

Giyuu: düzgün teşekkür et!!!

Takeo: TEŞEKKÜR EDERİM. OLDU MU!?

Giyuu: oldu! Yardımınız için sağolun.

Rengoku: rica ederiz.

Kardeşler gülerek uzaklaştığında hashiralar onlara arkadan bakmakla yetindiler. Arkadaşlarını özlüyorlardı ama onu ilk defa gülerken hatta kahkaha atarken görünce duraksadılar. O geri dönecekti eninde sonunda ama hemen geri  dönmesi için mutluluğunu elinden almak doğru değildi. Hem de hiç...

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Evett yazar-chan en az bölüm yazdığı kitabına bölüm yazmaya karar verdi alkışlayın bakim. Neyse bölüm nasıldı? Biraz kısa oldu üzgünüm(-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩___-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩). Giyuu nun hafızası yokken ki hali nasıl? Kardeşlikleri müq ama lhdglşhdjl. Hashiralarla yeniden karşılaştılar. Sonraki bölümde nolcak sizce?

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

Aile /kimetsu no yaiba/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin