Yeniden Karşılaşma

121 10 80
                                    

Toplantıdan sonraki gün hashiralar yola çıkmışlardı. Ve 3-4 gündür yoldalardı. Ve mevsimlerden yaz olmasının etkisiyle bunaltıcı bir sıcak olmasa da hava oldukça sıcaktı.

Mitsuri: offf çokk sıcak! Ne kadar kaldı!?

Sanemi: *elindeki haritaya bakarak* biraz daha yolumuz var. Sonra o ******** in yanına varmış olacağız.

Bu sözlerden sonra hepsi rüzgar hashirasına tuhaf tuhaf baksalar da çok umursamadılar. Aradan yaklaşık 15-20 dakika geçti geçmedi bu sefer de ses hashirası mızıldanmaya başladı.

Tenten: offf yeter ver şunu bana! *haritayı alır* Hmm biz kyojuro ile şuraya bakıp gelelim. Siz yürüyedurun. Hadi Kyojuro!

Rengoku: HAİ!

İkili kaçar gibi koşar adımlarla ilerlerken herkes "noluyo amına-" Diye düşünüyordu.

Olanak: bu aptallar harita olmadan ilerleyemeyeceğimizin farkında değil mi?

Sanamı: tabii ki değiller. *nefes verir* burda kaldık.

Hepsi oflaya puflaya ordaki büyük ağaçlardan birinin altına geçtiler. Beş dakika boyunca orda oturduktan sonra çalılıkların arasından bir takım sesler gelmeye başladı.

Shinobu: *elini kılıcına koyar* tetikte olun..

Hepsi ayaklanıp her an kılıç çekmeye hazırlanırlarken çalılıklardan çıkan iki hashirayı görmeleriyle derin bir nefes aldılar.

Shinobu: ödümüzü kopardınız.. Eee bir şey bulabildiniz mi?

Rengoku: evet evi bulduk Tomioka birazdan gelir.

Gyomei: inşallah en kısa süre içinde gelir.

Tengen: gelir gelir. Hatta geldi sayılır.

Ağaçların arasından çıkan su hashirası uzun zamandır görmediği "arkadaşlar" ını baştan aşağı süzmeye başladı.

Giyuu: sizi beklemiyordum..

Muichirou: oyakata-sama gönderdi galiba hatırlamıyorum.

Giyuu: *iç çeker* peki gelin benimle.

Hepsi su hashirasının peşine takılıp ormanda ilerlemeye koyuldular.

Mitsuri: Tomioka-san.. İyisiniz değil mi? Yaralarınız falan..

Giyuu: iyiyim kanroji-san endişelenmeyin.

Mitsuri: peki..

Yol boyunca aralarından sadece bu konuşma geçti. Belli etmeseler de herkes gergindi. Bu rahatsız sessizlik 3-4 yaşlarındaki bir çocuğun Tomioka Giyuu nun bacağına sarılmasıyla bozuldu.

Rokuta: Giyuu-nii! Geldin!

Giyuu: *eğilir ve gülünser* tabii ki geldim! Ee siz ne yaptınız? Takeo balık kokmaya başladı mı?

Rokuta: hem de nasıl! *yüzünü ekşitir* ıyyy.

Giyuu: *rokuta yı taklit eder* ıyyy. Hadi git sen annemi çağır bakalım.

Rokuta: tamam da.. Bunlar kim?

Giyuu: bunlar şey eee... Arkadaşlarım!

Rokuta: öyle mi! Merhaba ben Kamado Rokuta! Memnun oldum!

Mitsuri: bende memnun oldum Rokuta-chan. Ne tatlı şeysin sen öyle.

Rokuta: *utanır ve giyuu nun arkasına saklanır fısıldayarak konuşur* abi.. Abla çok tatlı..

Giyuu: *gülmemek için dudaklarını ıssırır* evet rokuta öyle. Sen annemi çağırmayacak mıydın? Hadi koşşş!

Kardeşini postaladıktan sonra hashiralara döndü genç adam.

Giyuu: kanroji-san rokuta sizin için bu abla çok tatlı dedi.

Mitsuri: Kyaa! Gerçekten mi!?

Obanai: evet evet öyledir...

Obanai nin kıskançlığını fark eden diğer hashiralar anırarak gülerken arka taraftan bir hanım gelip onları içeri davet etti.

Kei: *hashiraların önünde eğilir* yardımınız için minnettarız. Lütfen biraz oturun yorulmuş olmalısınız.

Bir hashira hariç diğerleri ayakta dikilmeye devam edince hepsi ona bakmaya başladı.

Muichirou: ne? Oturun dedi.

Kei: bu kadar nazik olmaya gerek yok bizim için çok şey yaptınız. Biz de bari bu kadarını da yapalım. Bu gece burada kalmanızı çok isterim. Yarın sabah yola çıkarız.

Hashiralar önlerine konulan yemekleri yemek için bahçeye geldiler. Etraftaki Kamado kardeşlerden tanjiro ve takeo antreman yaparlarken diğerleri onları izlemeye başladılar. Herkesin onları izlediğini gören Sanemi Shinazugawa ve İguro Obanai birbirlerine işaret verip Giyuu ya "biraz konuşalım mı? " Anlamında baş hareketi yaptılar.

Giyuu: *biraz uzaklaşarak* bir sorun mu var?

Sanemi: evet. Bir sorun var.

Obanai: ve o sorun SENSİN!

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Evet çok uzun çabalarımın sonucunda bu tarz bir fiiller tarzı bir bölüm ile karşınızdayım. Biraz bana oldu kabul. Peki sizce bölüm nasıl olmuş? Sanemi, Obanai ve Giyuu nun konuşması nasıl olcak sizce? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!







Aile /kimetsu no yaiba/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin