Endişe

140 9 45
                                    

_kelebek konağı_

Mor şaçlı böcek hashirası iblis kralından alınan kumaş parçasını incelerken iblis kralıyla savaşan arkadaşını düşünüyordu. Birden onu ilk gördüğü zamanı hatırladı...

-Flashback-

Mor şaçlı kız antrenmanını tamamlayıp konağa girerken hasta odalarının birinden bir takım sesler duydu. Odaya baktığında ablası kendisinden 3 belki 4 yaş büyük bir oğlanı azarlıyordu. Oğlan da paşa paşa ablasını dinliyordu. Ablasının azarlaması bitince "tedavi bitti mi kochou-san" Dedi ablası başıyla onayladığında toparlanıp konaktan çıkmak için hareketlendi. Tam odadan çıkacağı sırada çiçek hashirası

– Sonraki sefer dikkatli olun tomioka-san!

– olurum kochou-san iyi günler.

Ve tomioka giyuu konaktan ayrılırken arkasından bakakaldı mor şaçlı kız.

-Flashback end-

Mor şaçlı hashira derin bir nefes verip diğer hashiralarla buluşmak için hazırlanmaya gitti.

-o sırada sanemi'nin evinde-

Sanemi shinazugawa hep tomioka giyuu ya kötü davranmıştı. Zaten onu bir eline geçirsin hangi akılla muzanla tek başına savaştığının hesabını soracaktı. Ama şu an sinirini atmak için antreman yapıyordu. Birden arkasında duyduğu sesle irkildi. Arkadaki yolda en iyi dostu obanai iguro ve yılanı kaburamaru geçiyordu.

Sanemi: oi! Obanai nereye gidiyon lan!

Obanai: kanroji-san ve diğer hashiralarla kafa dağıtmak için yemeğe gitcez. Seni de almak için geldim.

Sanemi: *ciddi misin sen bakışları*

Obanai: işe yaramayacak biliyorum ama en azından deneyelim. Hadi yürü.

Sanemi: gelmiyorum ben sen git kanrojiyle aşk yaşa!

Obanai: geliyosun!
*bunu diyip sanemi' yi sürüklemeye başlar*

Sanemi: bırak lan beni ağzına şıçarım!

Obanai: yaw he he

Sanemi: iyi ve gelıyom sal beni artık.

Obanai: *zafer duruşu*

Sanemi: hadi yürü yürü yoksa ciddili ağzına şıççam.

Obanai: tamam tamam.

_restoranda_

Bütün hashiralar gelmişti ama hiç birinin ağzı bıçak açmıyordu. Restorana gelmelerine rağmen hiç biri yemek de sipariş etmemişti... En sonunda dayanamayan alev hashirası diğer arkadaşlarına bakıp:

– Biliyorum zor ama şu an yapabileceğimiz tek şey tomiokanın iyi olması için dua etmek başka hiç bir şey yapamayız. Hem böyle yaparak kendimize de zarar veriyoruz...

Bu sözler üzerine aşk hashirası:

– durumunu bile bilmiyoruz... Hem Kagaya-sama onu niye kelebek konağına getirmedi anlamıyorum...

Shinobu: büyük ihtimalle buraya getirtilemeyecek kadar ağır yaralandı üstelik...

Tenten: üstelik ne!?

Shinobu: üstelik eğer hafızasını kaybettiyse ona her şeyi anlatmamız sadece iyileşme sürecini ve psikolojisini zedeler yani yapabileceğimiz bir şey yok...

Bu lafları duyan rüzgar hashirası artık sinirlerine hakim olamayıp bağırmaya başlar.

Sanemi: TÜM BUNLARIN SORUMLUSU O İBLİS KRALI! ÜSTELİK BİR HASHİRAYA ZARAR VERİP HİÇ BİR ŞEY OLMAMİŞ GİBİ KAÇABİLİYOR!!! LANET OLSUN!!!

Obanai: SAKİN OL BAKA!! DİKKATLERİ ÜZERİNE ÇEKİYORSUN!

Sanemi biraz olsun sakinleşmişti tüm arkadaşlarına bakıp

– tomioka döndüğünde önce iblis kralı bozuntusuyla tek başına bizsiz savaştığı için önce o aptalın sonra iblis kralının ağzina sıçıcam! BENİMLE MISINIZ!?

Rengoku: HER ZAMAN!

Tengen: gösterişli bir şekilde hazırım!!!

Muichirou: bunu unutmayacağım hadi yapalım...

Obanai: tomioka'yı günahım kadar sevmem ama iblis kralının içinden geçmek için hazırım...

Shinobu: ~Ara Ara~ hadi yapalım. (^ω^)

Mitsuri: bende varım...

Gyomei: tanrı yardımcımız olsun...

Böylece hashiralar önce arkadaşları giyuu tomioka nın durumunu öğrenip -aynı zamanda ağzına sıçmaya😃- ve iblis kralını yenmeye yemin ettiler... Ve hepsi evlerine giderken iblis kralını yenmeye hazırdılar.

✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*

Selammmm!!! Evet yazar chanınız bir dolmuş krizinden sonra bölüm yazıyor kesinlikle akıl sağlığı yerinde yani hiç süpheniz olmasın. Neyse bölüm nasıl oldu hiç bilmiyorum. Biraz acele yazdı sonraki bölüm daha güzel olcak umarım...

Sağlıcakla kalın hoşça kalın!

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

Aile /kimetsu no yaiba/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin