_hashira toplanma yerinde_
Bugün sürpriz bir hashira toplantısı yapmak istemişti oyakata-sama. Nedenini hashiraların hiç biri bilmiyordu. Hepsi toplantı alanına gelip neler olduğunu birbirine sorarken oyakata-sama geldi.
Oyakata: geldiğiniz için hepinize teşekkür ederim çocuklarım. Bugünkü toplantımızın nedeni son toplantılarımızın aksine sizleri mutlu edecektir.
Bütün hashiralar birbirlerine bakıp neler olduğunu sorgularlarken Oyakata-sama kızına döndü.
Oyakata: mektup lütfen.
Oyakata-sama nın kızı bir adım öne çıkıp su hashirasından gelen mektubu okumaya başladı.
"𝘚𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪 𝘖𝘺𝘢𝘬𝘢𝘵𝘢-𝘴𝘢𝘮𝘢 𝘷𝘦 𝘚𝘢𝘺𝘨ı𝘥𝘦𝘨̆𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘴𝘩𝘪𝘳𝘢𝘭𝘢𝘳,
𝘉𝘪𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘯𝘦𝘳𝘥𝘦𝘺𝘴𝘦 1-1,5 𝘴𝘦𝘯𝘦𝘥𝘪𝘳 𝘵𝘰𝘱𝘭𝘢𝘯𝘵ı𝘭𝘢𝘳𝘢 𝘬𝘢𝘵ı𝘭𝘮ı𝘺𝘰𝘳 𝘷𝘦 𝘨𝘰̈𝘳𝘦𝘷𝘭𝘦𝘳𝘪𝘮𝘪 𝘺𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘨𝘦𝘵𝘪𝘳𝘦𝘮𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘉𝘶𝘯𝘶𝘯 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘰̈𝘯𝘤𝘦𝘭𝘪𝘬𝘭𝘦 𝘩𝘦𝘱𝘪𝘯𝘪𝘻𝘥𝘦𝘯 𝘤̧𝘰𝘬 𝘰̈𝘻𝘶̈𝘳 𝘥𝘪𝘭𝘦𝘳𝘪𝘮. 𝘉𝘶̈𝘺𝘶̈𝘬 𝘪𝘩𝘵𝘪𝘮𝘢𝘭𝘭𝘦 𝘣𝘪𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯𝘶𝘻𝘥𝘶𝘳 𝘢𝘮𝘢 𝘺𝘪𝘯𝘦 𝘥𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘢𝘤̧ı𝘬𝘭𝘢𝘮𝘢 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘬 𝘨𝘦𝘳𝘦𝘬𝘭𝘪𝘭𝘪𝘨̆𝘪 𝘨𝘰̈𝘳𝘶̈𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘮𝘥𝘦. 𝘔𝘶𝘻𝘢𝘯𝘭𝘢 𝘰𝘭𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘷𝘢𝘴̧ı𝘮𝘥𝘢 𝘤̧𝘰𝘬 𝘢𝘨̆ı𝘳 𝘺𝘢𝘳𝘢𝘭𝘢𝘯ı𝘱 𝘨𝘦𝘤̧𝘪𝘤𝘪 𝘣𝘪𝘳 𝘩𝘢𝘧ı𝘻𝘢 𝘬𝘢𝘺𝘣ı 𝘨𝘦𝘤̧𝘪𝘳𝘥𝘪𝘮. 𝘏𝘢𝘧ı𝘻𝘢𝘮 𝘥𝘢𝘩𝘢 𝘴̧𝘪𝘮𝘥𝘪𝘭𝘦𝘳𝘥𝘦 𝘺𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘨𝘦𝘭𝘮𝘦𝘺𝘦 𝘣𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘥ı. 𝘌𝘭𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦 𝘨𝘰̈𝘳𝘦𝘷𝘭𝘦𝘳𝘪𝘮𝘦 𝘨𝘦𝘳𝘪 𝘥𝘰̈𝘯𝘦𝘤𝘦𝘨̆𝘪𝘮 𝘢𝘮𝘢 𝘴𝘪𝘻𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘪𝘳 𝘳𝘪𝘤𝘢𝘮 𝘷𝘢𝘳. 𝘉𝘶𝘳𝘥𝘢 𝘮𝘶𝘻𝘢𝘯𝘭𝘢 𝘰𝘭𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘷𝘢𝘴̧ı𝘮𝘥𝘢 𝘬𝘰𝘳𝘶𝘥𝘶𝘨̆𝘶𝘮 𝘷𝘦 𝘴𝘰𝘯𝘳𝘢𝘬𝘪 𝘴𝘶̈𝘳𝘦𝘤̧𝘵𝘦 𝘣𝘢𝘯𝘢 𝘤̧𝘰𝘬 𝘺𝘢𝘳𝘥ı𝘮𝘤ı 𝘰𝘭𝘢𝘯 𝘢𝘪𝘭𝘦𝘮 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘰𝘭𝘢𝘯 𝘒𝘢𝘮𝘢𝘥𝘰 𝘢𝘪𝘭𝘦𝘴𝘪𝘯𝘪 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘬𝘰𝘯𝘢𝘨̆ı𝘮𝘢 𝘺𝘦𝘳𝘭𝘦𝘴̧𝘵𝘪𝘳𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘌𝘨̆𝘦𝘳 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳ı 𝘣𝘶𝘳𝘢𝘥𝘢 𝘣ı𝘳𝘢𝘬ı𝘱 𝘨𝘪𝘥𝘦𝘳𝘴𝘦𝘮 𝘔𝘶𝘻𝘢𝘯 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘺𝘦𝘯𝘪𝘥𝘦𝘯 𝘨𝘦𝘭𝘦𝘤𝘦𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘜̈𝘴𝘵𝘦𝘭𝘪𝘬 𝘛𝘢𝘯𝘫𝘪𝘳𝘰 𝘷𝘦 𝘛𝘢𝘬𝘦𝘰 𝘥𝘢 𝘪𝘣𝘭𝘪𝘴 𝘢𝘷𝘤ı𝘴ı 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳. 𝘉𝘶 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯𝘭𝘦𝘳𝘥𝘦𝘯 𝘰̈𝘵𝘶̈𝘳𝘶̈ 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳ı 𝘬𝘰𝘯𝘢𝘨̆ı𝘮𝘢 𝘺𝘦𝘳𝘭𝘦𝘴̧𝘵𝘪𝘳𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘌𝘯 𝘬ı𝘴𝘢 𝘴𝘶̈𝘳𝘦 𝘻𝘢𝘳𝘧ı𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘶𝘳𝘢𝘺𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘬𝘢𝘬𝘶𝘴𝘩𝘪 𝘵𝘢𝘬ı𝘮ı 𝘨𝘰̈𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘦𝘯𝘪𝘻 𝘤̧𝘰𝘬 𝘪𝘺𝘪 𝘰𝘭𝘶𝘳.
𝘌𝘯 𝘥𝘦𝘳𝘪𝘯 𝘴𝘢𝘺𝘨ı𝘭𝘢𝘳ı𝘮𝘭𝘢,𝘚̧𝘶 𝘩𝘢𝘴𝘩𝘪𝘳𝘢𝘴ı 𝘛𝘰𝘮𝘪𝘰𝘬𝘢 𝘎𝘪𝘺𝘶𝘶. "
Mektup bittikten sonra hashiralar birbirlerine baktılar. Sonra oyakata-sama hashiralara gülümseyip tekrar sözü aldı.
Oyakata: oraya bir kakushi takımı göndermeyeceğim. Sizin oraya gitmenizi istiyorum çocuklarım. Yapabilir misiniz?
Mitsuri: elbette oyakata-sama. Hem Tomioka-san ı yeniden görmek harika olacak!
Oyakata: diğerlerinizde kabul ederseniz çok sevinirim.
Rengoku: yaralanan bir arkadaşımıza yardım edip onu yeniden görmek mi! Elbette yardımcı olurum oyakata-sama!
Muichiro: unutacağım ama yardımcı olmak isterim oyakata-sama.
Diğer hashiralar da onaylayan sesler çıkartınca karar kesinleşti. Hashiralar Kamado ailesinin Su konağına taşınmasına yardım edecek ve bu süreç içerisinde iblis avcısı olmak isteyen Tanjiro Kamado ve Takeo Kamado yu inceleyecekler.
Toplantı bittikten sonra hashiraların bazıları günlük işlerine dönerken ikisi de sessiz bir şekilde yan yana yürümeye başladı.Sanemi: o aptalı dövücem! Bize diyor ben sizden güçlüyüm sonra noluyor ortadan kayboluyor! Götüne soktuğum. Hele bir gidelim neler yapıyorum ona!
Obanai: sonuna kadar haklısın. Ama önce bir taşınma işini halledelim Tomioka yı ondan sonra döveriz. Bize bir güzel hesap verecek. Kibirli şey.
İkisi böyle su hashirasına lanetler yağdırırken onun geçmişte neler yaşadığından habersizlerdi... Yakın zamanda öğreneceklerinden de... Bütün bunlar olurken ise su hashirası kardeşleri gibi gördüğü çocuklara nasıl kılıç tutulacağını gösteriyordu...
Tomioka Giyuu kardeşlerinin iblis avcısı olmasını istemiyordu. Ama o kadar heyecanlı görünüyorlardı ki! Onların bu konudaki çocuksu heyecanlarını görünce kendi küçüklüğünün yansımasını görüyordu. O dalmış bir şekilde onlara bakarken henüz 7 yaşında olduğu için eğitime başlamadığı kardeşi Shigeru geldi.
Shigeru: onii-chan bir şey mi oldu?
Giyuu:* gülümseyerek* hayır Shigeru bir şey olmadı iyiyim ben..
Shigeru: peki. Şey onii-chan sana bir şey sorabilir miyim?
Giyuu: elbette. Sor bakalım.
Shigeru: şeyyy neden beni eğitmiyorsun?
Giyuu: daha çok küçüksün. Bu tarz eğitimler için bedenin çok güçsüz.
Shigeru: yaaaa.
Giyuu: *Shigeru nun başını okşayarak* bak sana ne diyeceğim. Sen bu 2-3 yıl içinde bedenini biraz güçlendir. Zaten 10 yaşlarına gelince hala iblis avcısı olmak istersen seni de eğiteceğim. Belki o zaman Takeo ve Tanjiro nun şimdiki halinden daha güçlü olursun.
Shigeru: cidden mi!?
Giyuu: cidden. Hadi annemin yanına git. Ben de şunların biraz daha canına okuyim.
Shigeru: *giyuu ya sarılır* sen en iyisisin onii-chan!
Giyuu: *gözleri dolar* teşekkür ederim.. Shigeru hadi git artık nezuko seni bekliyor.
Shigeru: tamam! Kolay gelsin onii-chan!
Giyuu küçük kardeşine el salladıktan sonra çalışan kardeşlerinin canlarına okumaya gitti.
Giyuu: Takeo! Kılıç öyle tutulmaz! Tanjiro! Kılıcıbı daha güçlü savur! Sen mi iblisin kafasını alacaksın o mu senin kafanı belli değil!
Takeo: tamam tamam be! Kulağımı kanattın! Antreman yapıyoruz şurda!
Tanjiro: tamam! Hadi Takeo biraz daha saldır bana!
Giyuu ikilinin antremanını izlerken ikisinin de ileride harika iblis avcıları olacaklarına emindi...
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Sürpriiiiz! Yazar-chan bilmem kaç haftadır bölüm yazmadığı kitabına bölüm atmaya karar verdi! Bölüm nasıl olmuş? Sizce Tanjiro ve Takeo iblis avcısı olacak mı? Nezuko da iblis avcısı olmak istiyor mu sizce? Tanjiro yu biliyoruz zaten ama sizce Takeo ve iblis avcısı olursa Nezuko hangi nefesleri kullanacaklar sizce? Yorumlarınızı ve cevaplarınızı bekliyorum.Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile /kimetsu no yaiba/
FanfictionBiz hep tanjiro ve nezukoyu izledik peki giyuu o gün zamanında yetişip kamadolari kurtarsaydı nolurdu?