Yılan hashirasının söylediği sözlerden sonra uzun bir sessizlik oldu.
Giyuu: haklısınız iguro-san. Ben hashiralar içinde bir fazlalığım.. Hashira olmayı hiç bir zaman hak etmedim..
Sanemi Shinazugawa ve İguro Obanai bu sözleri duymalarıyla duraksadılar. Ne demek hashira olmayı hiç bir zaman hak etmedim? O kendisini diğer hashiralardan üstün görmüyor muydu?
Sanemi: bekle biraz. Ne demek hashira olmayı hiç bir zaman hak etmedim?
Giyuu: ... Bunu anlatmak istemiyorum...
Obanai: neyi anlatmak istemiyorsun lan? Düzgün konuş!
Giyuu: ben... Tam bir korkağım tamam mı!? İblislerin ablamı öldürmelerine engel olamadım! Sabito... O beni korurken öldü! Eğer ölmeseydi benden çok daha güçlü bir iblis avcısı olurdu! B-ben...
Sanemi ve Obanai birbirlerine baktılar... Böyle bir şeyle karşılaşabileceklerini hiç düşünmemişlerdi...
Sanemi: Tomioka...
Giyuu: bırak hashira olmayı iblis avcısı olmayı bile hak etmiyorum.
Su hashirası tam oradan ayrılacaktı ki kolunda bir el hissetmesiyle durdu.
Obanai: biraz konuşalım mı Tomioka?
Giyuu: olur...
Su hashirası orda bulunan yana devrilmiş bir kütüğün üstüne oturup söyleyecekleri şeyleri beklemeye başladı.
Obanai: benim ailem kadın olan bir yılan iblis tarafından yönetiliyordu. Ailemde yüz yıllarca hiç erkek bebek de doğmamıştı.. Ben uzun zaman sonra bir ilktim. Bana hep baktılar beslediler çünkü o yılan iblis yeterince büyüdüğüm zaman beni yemek istiyordu.. *ağzındaki bantları açar* hatta o kadar ileri gitti ki benim yanaklarımı yararak ona benzememi sağladı.. Bir gün ordan kaçtım... Ve iblis ben kaçtığım için ailemi öldürdü... Kendi ailemin katiliyim.
Duyduğu şeylerin etkisinde kalan su hashirası kafasını kaldırıp İguro Obanai ye baktı.
Giyuu: sen ailenin katili değilsin İguro-san.. Ailenin katili o iblis.. Başkası değil.
Obanai: aynı şekilde ablanın ve arkadaşının ölümüne sebep olan kişi de sen değilsin. İblisler.
Sanemi: evet.. Benimde babam bize bok gibi davranırdı.. Anneme, bana kardeşlerime... O yaşarken evde geçirdiğim her gece kâbus gibiydi.. Onun ölümünden sonra Genya ile çalışmaya başladık. Bir gün eve döndüğümüzde annemizi iblise dönüşmüş bir şekilde bulduk.. Diğer kardeşlerimizi öldürmüştü.. O gün gün doğumunda kendi annemin kül oluşunu izledim...
Rüzgar hashirası anlattığı şeylerin etkisinde kalmıştı. O gün.. O anı tekrar tekrar izliyordu saniye saniye... Birden omzuna dokunulmasıyla ürperdi.
Giyuu: *saneminin omzunu güven vermek istercesine sıkar*
Sanemi: sağol Tomioka... Bu arada obanai de bende sana bir özür borçluyuz.
Giyuu: önemli değil.. Geçmiş geçmişte kaldı öyle değil mi? Hadi gidelim artık.
Üçlü ormandan çıkıp eve doğru ilerlerken az da olsa sohbet ediyorlardı. Herkesin yanına döndüklerinde ise Tengen ve Kyojuro yu ateşin etrafında oturmuş Kamado kardeşlere görevlerinde yaşadıkları maceralarını anlatırken buldular. Diğer hashiralarda bir kenarda onları izliyorlardı.
Tengen: tabi o iblis benim gösterişli saldırılarıma dayanamayıp kül oldu!
Hashiraların hepsi "tabii canım kesin öyledir" diye düşünüyordu çünkü o görevde tengenin götünü en küçük hashira olan muichiro kurtarmıştı. O sırada su hashirası muichiro nun yanlarında olmadığını fark etti. Arkasını döndüğünde ise Nezuko'nun Muichiro ya heyecanla bir şeyler anlattığını gördü. Muichiro da onu keyifle dinliyordu.
Su hashirası gülümseyerek önüne döndü. Kıskanmıyor ya da onaylamamazlık yapmıyordu. Ne de olsa muichiro uzun zaman sonra ilk kez yaşıtı biriyle konuşuyordu. Gülümseyerek gökyüzüne baktı. Sessiz bir şekilde mırıldandı.
Giyuu: yarın uzun bir gün olacak...
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Evettt bölüm nasıl olmuşşşş. Sanemi ve Obanai Giyuu scene yaptım çok mutluyum. Birbirlerine geçmişlerini anlattılarrr 🥺. Nezuko ve Muichiro yu ship olarak yapmıycam ama bence çok iyi friendshipler. Ne de olsa yaşıtlar. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce sonraki bölümde ne olacak?Yorumlarınızı bekliyorum. ❤Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile /kimetsu no yaiba/
FanfictionBiz hep tanjiro ve nezukoyu izledik peki giyuu o gün zamanında yetişip kamadolari kurtarsaydı nolurdu?