Şarkı: Coolio - Gangsta's Paradise.
3 | BÖLÜM
Şiddetle yağan yağmur, toprağın güzel kokusu.
Bunlar beni rahatlatan şeylerdendi. Fakat şu an başımızda büyük bela vardı. Bilinmeyen birisi tarafından takip ediliyor, dinleniyorduk. Günlerdir hiç birimiz rahatça uyuyamadık. Sanki boğazımıza dayalı bir bıçak vardı. Sanki haraket ettiğimiz an o boynumuza batacaktı.Birlikte numara hakkında bir sürü araştırma yapmıştık fakat elde ettiğimiz bilgi fazla yeterli değildi. Böyle olmamalıydı bu son olamazdı. Daha alacak çok intikamım vardı.
Elimi başıma çıkartarak saçımı karıştırdım. Kızlara dönüp baktığımda Jennie numarayı bulmak için bilgisayarda uğraşıyordu. Rosé dosyalarla ilgileniyorken Lisa liste çıkarıyordu. Adımlarımı loş ışıklı odanın ortasına getirdim.
"Bir planım var." Tüm gözler heyecanla bana dönerken konuşmaya başladım.
"Bu kişi bize dost olduğunu söylüyorsa bize zarar gelmesini istemez yani en azından henüz." Söylediğim şeyle bir birlerine bakıp sırıtırken başka bir şey söylememe ihtiyaç olmadığını anladım.Lisa hevesle "E kim olmak ister?"
Jennie hemen ayağa kalkıp "Ben yaparım." Dediğinde hemen konuştum. "Hayır kendini tehlikeye atamazsın. Ne olacağını henüz kestiremiyorum. Hem numara istese hepimize ulaşırdı. Sadece bana yazdığı için bir şey istediği belli." Kızlar bir an duraksada kabul ettiler çünkü haklıydım.O zaman oyunumuz başlasın.
***
Arkama bakmadan kaçıyordum. Nefes nefese kalmıştım arkamda bir sürü adamlar vardı. Duvarlarda olan kameraların beni çektiğine emindim. Elimdeki susturuculu silahı adamlardan birine sıktım. Koşarak bir ara sokağa girdim. Adamlarda peşimden gelirken gidecek yerim kalmamıştı.
Elindeki beyzbol sopasıyla üstüme gelen adamla gözlerinin içine baktım. "Artık kaçacak delik kalmadı." Başımdan çeneme doğru kan akıyordu. Neredeyse adamlar beni on beş dakikadır kovalıyordu. Silahımda mermi kalmamıştı. Kanlı elimle silahımı yere attım. Elimi yumruk yaparak hamlesini bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born Red // Texting+Düz Yazı✔️
FanfictionKadın düşmanlarının olduğu bir ülkede onların sonunu getiren azılı bir seri katil? Bangtanpink ship değildir! Shipler: Taekook Yoonmin Namjin Jensoo Chaelisa