8 | BÖLÜM:Görev için gittiğimiz okulda her birimiz bir yerlere dağılmıştık. Bu sayede de bi sürü bilgi toplamıştık. En son kütüphaneden çıktıktan sonra Jennie ile birlikte çocuklarla buluşmaya gitmiştik. Beden öğretmeni konusunda çok fazla kanıt ve bilgi toplamıştık. Geriye sadece iki pislik kalmıştı. Fikirlerim arasında kaybolmuşken Taehyung'un sesiyle dikkatimi ona verdim.
"Müdür konusunda çok güzel bir bilgi aldım." Memnun bir yüz ifadesiyle konuşuyordu. Merakla diyeceğini bekledim. "Bu gece kendisi eğlence için bir otele gidecek. Otelde bir gecelik oda ayarlamış." Sonrasında masanın üzerindeki bilgisayarı almış ordan belgeyi açarak büyük ekranda gösterdi. Herkes dikkatini oraya vermişti.
Dosyayı incelediğimde gerçekten de bir gecelik oda ayrılmıştı. Yanındaki bilgilerde ise bir parti olacağı yazılmıştı. Muhtemelen normal bir parti değildi. Jimin ekrana bir kız fotoğrafı çıkarmıştı.
"Bu kız bu geceki davetlilerden birisi. Plan şu ki birisi kızın kılığına girip müdüre yakınlaşacak. Eğer müdürün gözüne girmeyi başarırsanız odaya çıka bilirsiniz. Diğer kadın konusunuda merak etmeye gerek yok. Yoongi teslimatçı kılığında sahte davetiyeyle kadının gideceği mekanı değişti."Namjoon düşünceli bir sesle biz dördümüze bakıyordu. "Kılığa kim girecek?" Taehyung eliyle Jennie'i gösterdi. "Kıza en çok benzeyen Jennie o yüzden o olucak." Bir anlık sinirle bağırdım. "Olmaz." Herkes garip şekilde bana bakarken konuştum. "Jennie olmaz hem onun görevi bilgisiyardan yönetmek o bu işte daha iyi."
Taehyung eliyle alnını ovuşturdu."O konuda iyi olduğunu biliyoruz fakat en çok benzeyen Jennie daha kolay olacaktır Jisoo. O yüzden bu seferlik bilgisayar işinde Namjoon olucak." Yine de itiraz edecektim ki Jennie araya girdi. "Tamam yaparım." Sonrasında bana baktı başını olumsuzca sallayıp elini elimin uzerine koydu "Sorun yok."
İstemeyerek olsa da Taehyung haklıydı kabul ettim.
Kim Jennie'den:
Hava fazlasıyla karalmıştı. Bu görev için heyecanlıydım. Kırmızı rujumuda sürdükten sonra aynada son kez kendime baktım. Elbisem güzel bir şekilde bedenime oturuyordu. Rujumla aynı renkteydi. Saçlarım dalgalı haliyle güzel bir görüntü oluşturuyordu. Çantadan kiçik kulaklığı aldım açıp kulağıma yerleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born Red // Texting+Düz Yazı✔️
FanfictionKadın düşmanlarının olduğu bir ülkede onların sonunu getiren azılı bir seri katil? Bangtanpink ship değildir! Shipler: Taekook Yoonmin Namjin Jensoo Chaelisa