Yeni bölüm :) Sizleri kitabım ve mor ve ötesine bırakıyorum :) Bölüm başlıklarının sırasında verdiğim mesajları görebilirsiniz :)
.
.
.
Herkes gösteriye devam ederken ben ise sakatlığım yüzünden evime döndüm , bu haftalık bir etkinlikti ve 7 gün boyunca orda etkinlikler olacaktı , tabi artık 6 gün oldu daha keyfini bile çıkaramadan.
Eve vardığımda üstüme bulaşan Vişne suyuna baktım o kadar kalıcıydı ki silsem dahi geçmemişti. Üstümü çıkarıp şortum ve yeni giydiğim cropumla kaldım , koltuğa uzandığımda E-mail'e yazdım.
Alin Giomo
Benim türkçe kötü ama geleceğim , seni affettim merak yok. Numaram vereceğim 0551 **** Teşekkürler Sevgilerle.
E-Mail'i gönderip biraz daha uzandım ki telefonuma mesaj geldi.
Ajans Star : Giomo 3 gün sonra bildiğin gibi Motorcuların olduğu bir etkinlik var. Hilal , Mia , Jess , İpek , Tuana , Amber ve sen o etkinlikte podyuma çıkacaksınız bir marka adına , yemene dikkat etmeni istiyorum güncel kilonu bana at ona göre evine sabah , öğle , akşam ajans parasıyla yemek yollayacağım ona göre kilo ver. 50 Kilo veya üstüysen kendini 47 olmaya zorla , şekerli şeyler ve şarap gibi alkollü içecekler içmeniz katiyen yasak.
: Tamam Efendim.
Koltuktan zorla kalkıp tartıya çıktım , baktığımda ise güncel kilom 53tü içimden sıçtım diye geçirirken bir yandan 6 kiloyu 3 günde nasıl vereceğimi düşünüyordum. Telefonumu alıp yazdım.
: 53 Kilo efendim.
Ajans Star : Buz Banyosu yapacaksın günlük 10 dakika durman yeterli. Sana göndereceğim yemekler arasında sadece öğle yemeği var , eğer çok acıkır bayılacak dereceye gelirsen , salatalık , marul , havuç gibi şeyler yiyebilirsin 1 adet olmak üzere. Kilolarını hızlı vermeye çalış oldukça antrenman yap.
görüldü attığımda mutfağa gittim ne yapsam diye düşünüyordum , salata söyleyecektim. Salatamı sipariş ettiğimde bir yandan , gelmesini beklemek yerine sıcak bir duş aldım. Temizlendiğimde hızlıca üstümü giyindim ve beklemeye başladım. Telefonumda 2 bildirim sesi aldığımda telefonuma baktım.
Mio Padre ❤ ( Babam ) : Güzel Bebeğim , iyi misin? Haberde gördüm olanları Motorcunun biri üstüne atlamış resmen , bir yerin ağrıyor mu? Krem söyleyeyim evine internetten , annen ve ikimiz çok endişelendik kızım.
: Hayır babacığım , sadece burnum incindi o kadar düşünmen yeterli <3
Babama verdiğim yanıt sonrası diğer mesaja baktım.
0545**** : Selam ben Uras Koç bugün yaşananlardan üzgünüm , yarın ki gösteri koltuklu olacak senin için Vip'den yer ayırdım. Umarım gelirsin tekrardan özür dilerim.
: Tamam yok sorun zaten , teşekkür.
Uras Motorcu : Ne demek , benimde Annem itaylan tanıştığımıza memnun oldum Vittima :D
Bana kurban demesi beni gülümsetmişti mesajını beğenip çalan kapıya odaklandım. Yemeğim gelmişti , ücretini ödeyip yemeye başladığımda bir yandan yarın ki günümü planlıyordum. Sabah kalkıp Buz banyosu yapacaktım , ardından elma yiyeceğim hazırlanıp etkinliğe gideceğim , orda vişne içeceğim , ordan ayrılıp , salata yiyeceğim ardından tekrar Buz banyosu. Günümü planlayıp saat 21.00 gibi uykuya daldım.