Yüreğim kandı sana , bir umut avunmaya - Sena Şener..
.
.
.
Çocukluğum tekrar tekrar gözlerimin önünde geldiğinde sessizleştim , gidene kadar konuşmadım.
En son ufak ama güzel bir villanın önünde durduğumuzda , tekerlekli sandalyeme binmeden ayağa kalktığımda Uras kaşlarını çattı " Otur koltuğa yürümeyeceksin. " omuzlarımı silkeleyip " O kural hastaneden erken çıkarsam uyacağım bir kuraldı o yüzden yürüyeceğim. " yavaş yavaş adım attığımda gözlerimin kararmasıyla yere düştüm.
Yerden destek alıp kalkmaya çalışırken , Uras bir eliyle elimi tutuyor diğer eliyle burnunu tutuyordu. Kaşlarımı çattığımda eliyle dikiş bölgeme baktı ve bir şey olmadığını görünce derin bir nefes aldı , elimle burnunu tuttuğumda " Bir yere mi çarptın? " hayır anlamda kafa salladığında burun kanaması bitmişti.
İçeriye girdiğimizde yürümeye devam ediyordum oturduğumda Uras'a bakarak konuştum " Ben makarna yapacağım ikimize! " elleriyle telefonunu gösterip " Yemekte söyleyebilirdim. " hayır anlamda kafa sallayıp mutfağa yürüdüğümde , Uras birine telefon açıyordu ve burnu kanamaya başlamıştı yanına doğru sendelerken konuştu.
" Ceren'e bir şey mi oldu? "
" Uras cidden sıçayım ama Ceren'e bir şey olmadı Naz merdivenlerden yuvarlanmıştı az önce şuanda kafası kanıyor azıcık. "
" Naz'a ver telefonu. "
" Uras iyiyim hayatım merak etme. "
" Tamam güzel kendine dikkat et Naz. "
" Ne zaman geleceksin seni çok özledim. "
" 1 aya kalmaz gelirim. "
" Ne gerek vardı elin kızına bakmana? Kendi arkadaşları var sonuçta. "
" Naz seni ne ilgilendiriyor baktığım kız? "
" Hayır hayatım ama sonuç olarak fazla samimiyetinize gerek yok. "
" Neden yok? "
" Uras anlamıyor musun canım hani senin kız arkadaşın var? "
" Naz biz ayrıldık farkındasın değil mi? "
" Burnun kanamış ama , hala seviyorsun beni. "
" Alakası bile yok sadece arkadaşımsın ve sana azda olsa önem veriyorum. "
" Cerende mi az önem verdiğin kişilerden ve burnun kanıyor. "
" Naz sıçtırtma burun kanamana , kapat şu telefonu. "
telefonunu kapadığında kaşlarım çatıldı , kız arkadaşı mı vardı? Yemek yapmaya devam ederken Uras koltukta birileriyle mesajlaşıp uyuya kalmıştı. Yemeğin pişmesini beklerken koltuğa oturdum ve televizyona baktım.
10 dakikanın ardından Urasın telefonuna gelen bildirime baktığımda telefonunu açtım , ve okumaya başladım.
Naz : Kız var diye mi öyle yaptın sevgilin olduğunu söylesene onada.
: Ne alaka Naz ayrıldık biz.
Naz : Beni kandırma sen beni seviyorsun
: Takıntılı mısın Naz?