1.0

84 7 7
                                    

Yeni bölüm!

.

.

.

.

Yemek için kaleiçinde bir yerlere gittiğimizde  , Uras hızlıca yemekleri söylemişti ona bakarak konuştum " Özür için falan mı getirdin beni buraya ? " omzunu silkip kaşlarını havaya kaldırdı " Yoo , canım  sıkıldı yarında sahile gidicez zaten. " kafa salladığımızda gelen yemeklere gömüldük. 

Yemekleri sessizce yedikten sonra Uras hesabı ödemek için ayağa kalktı ve ona doğru konuştum " Bir dahakine benden. " olur anlamda kafasını salladığında , hesabı ödeyip restorandan çıktık.  Karşımıza çıkan dondurmacıdan 2 top 2 tane dondurma aldığımda Urasada benimkinin aynısını almıştım ve bana kaşlarını çatarak bakıp " Benim bunları sevdiğimi nerden biliyorsun sen? " dediğinde itici bir şekilde gülümseyip " Canım bunları ben sevdiğim için aldım , zevklerimiz uyuşuyormuş demekki. " 

Güldüğünde dondurmalarımızı alıp gezinirken arkadan tutulan flaşlara döndüğümde sıkıntılı bir şekilde " Off " çekip Uras'ı dürttüm " Bizimkiler geldi. " kaşlarını çattığında "Kızım ne bizimkisi Nazla sevgili değilim ya! " dediğinde önümüze gelen magazinciler onunda beni anlamasına sebep olmuştu.

" Alin hanım sevgili misiniz? Alin Giomo ve Uras koç kaleiçi sokaklarında yanyana görüntülendi! "  Uras eliyle kışkış yaptığında daha çok dibimize geldiler  ve Uras bir anda patlayıp " Kardeşim sıçacağım ama bir rahat bırakın insanı ya! "  etrafımı göremiyordum çünkü ışıkları sevmediğimden yüzümü direk Urasın koluyla kapatmıştım.

Uras bir anda tekrar konuştu " Flaşı kapatıp çekin bari! Alin rahatsız oluyor! "   Flaşsız çekmeye başladıklarında kafamı kolundan kaldırdım ve gülümsedim. Uras ters yöne döndüğünde bende hala dondurmamı yemeye devam ediyordum ve konuştu " Benim rahatlık seviyesisin cidden hala bizi çekiyorlar. "  

Gülümsediğimde Ters yönde olan motora doğru yürümeye başladık , magazincilerin sorularına cevap vermeden motor'a bindiğimizde Uras beyaz kaskı kafama geçirip kendi kaskını taktı. Urasın beline kollarımı doladığımda gaza bastı ve ordan uzaklaşmamız bir oldu.  

Evin önünde durduğumuzda tekrar konuştu " Güzel ama beter bir gece oldu. " kafa salladığımda eve girdik ve bavulumdan eşyalarımı alıp odaya doğru çıktım. Üstümü giyindiğimde Uras yatmam için odamı hazırlıyordu ve konuştu " Nevresim geçirmeyi unutmuşum kusura bakma. " soğuk esprim için kendimi hazırlayıp ellerimi sürtüştürdüm "O zaman eski resim geçirseydin. " gülmeye başladığımda yüzümün sarsılışı bir oldu , bana yastık fırlatmıştı!  

Elimdeki yastığı ona fırlattığımda odaya doğru koşup kafasına geçirdim , diğer yastığı almak için hazırlandığında eğilecekken kayıp yatağa düşmem bir olmuştu , birde beni tutmaya çalışırken üstüme düşen Uras.

" Oha öküz! "  " Dikişlerim patlamadı Allahtan! "  " Ya hayvan mısın hala üstümdesin! " yüzünü  ittirdiğimde konuştum " Yaz dizisindemiyiz mübarek kalksana be adam! "  ittirmeme rağmen haraket etmediğinde korkup yüzünü sallamaya başladım " Benim bayılmam gerekiyordu ne yani sen mi bayıldın! " koca bedenini ittirip ayağa kalktığımda yüzünü sıkıyordum , nabzını ölçmeye çalışırken bileğimden tutup tekrar yatağa düşürmesi bir olmuştu.

Bu seferde ben onun üstüne düşmüştüm " Ya sen beni yatağa mı atmak istiyorsun hayvan herif! "  gülmeye başladığında tekrar ayağa kalkıp " Hadi ya git yarın denize gidicez uyuyacağım ben. " Ohoo anlamda elini sallarken  " Hayır uyumak yok patates salatası yapacaksın! " ağzım beş karış açıldığında " Sen ne yapacaksın be adam! Oturup beni mi izleyeceksin! "  hayır anlamda kafa salladığında  " Kurabiye yapacağım. " 

Ayağa kalkıp mutfağa ilerlediğimde malzemeleri çıkartıp  hazırlamaya başladım , Uras kendi için un çıkarırken un paketinin yanlış konulması sebebiyle üstüne düşüp patlaması bir olmuştu. 

Gülmeye başladığımda kızgın gözlerle bana bakıyordu " Yapmayacağım ben ya kurabiye! " omzumu silktiğimde " tamam yarın fırından alırız. " diyip hazırlamaya devam etmiştim.

1 SAAT SONRA

Her şey hazır olduğunda Uras banyo etmiş , hazırlanırkende salonda uyuya kalmıştı.

Bende odama geçtiğimde kendimi yatağa fırlatıp uykuya dalmıştım.

DİĞER GÜN

Başımın yanında duran Uras eliyle alkış yapıp " Koğuş kalk! " dediğinde iğrenç saçlarımla kalkıp garip garip ona baktım ,  " Saat kaç? " saatini gösterip " Tam olarak 7 çok dolmasın diye erken çıkalım dedim , sonra suriyeliler falan giriyor. "  yüzümü buruşturduğumda Uras'ı odadan kovup hazırlanmıştım , bikinimin üstüne giymiştim kıyafetlerimi.

Odadan çıktığımda burnuma güzel bir koku gelmişti Kurabiye kokusu! Ona baktığımda " Sen uyurken Fırından aldımda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odadan çıktığımda burnuma güzel bir koku gelmişti Kurabiye kokusu! Ona baktığımda " Sen uyurken Fırından aldımda. " kafa salladığımda evden çıkıp motordaki kaskımı takmıştım , evet buarada Uras bana özel kask yaptırmıştı , üstünde yeşil şekilde Giomo yazıyor ve yeşil gözler vardı.

Urasta bindiğinde kollarımı ona doladım ve evden çıktık. Sahile vardığımızda Beach için para ödeyip aldığımız denize bakan yere eşyalarımızı koymuştum , Uras ise direk suya dalmıştı.

Şortumu çıkardığımda bikini külodumla doğru denize doğru yürüdüm ve ayak parmaklarımı suya batırdım " Çok soğuk! "  hayır anlamda kafa salladığında yanıma doğru geldi " Hayır değil hemen girirsen alışırsın. " hayır anlamda kafa sallarken ayak bileğimden tutup beni suya düşürmesi bir olmuştu. 

Bağırdığımda o ise kahkahalar atarak gülüyordu , ona kızgın gözlerle baktığımda denize doğru açılıp " Ben dubalara doğru gideceğim! " Kafa salladığında epey yüzmemin ardından dubalara varmışken  , ayağıma giren krampla dubalara tutunup çırpınmaya başladım. 

Yanımda Uras belirdiğinde bacağımı tutup beline doladı ve bense yuttuğum deniz suyunu öksürmek için başımı omzuna koyacağım sırada kafasını çevirdi , dudaklarım bir şeye değdiğinde ne olduğunu anlamak için gözlerimi açtım , kahretsin ki Urasın dudaklarıydı.

Kendimi bir anda geriye çektiğimde ellerimle dudaklarımı siliyordum ve bağırarak " First kiss'imi sana verdim olamaz! " dediğimde gülmeye başladı " Yanlışlıkla oldu Vallahi! " omzuna ellerimi vurduğumda daha çok gülüyordu , diğer elimlede dudağımı siliyordum ve bana bakıp " 10 Saniye. " ona kaşlarımı çattığımda " 10 Saniye boyunca beni öptün. "  daha çok sinirlenip ona vurdum " Adi herif! "

.

.

.

Bittiii 1000 kelime <333

DöngüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin