1.1 Garip Hisler

92 7 4
                                    

Çok teşekkürler 800 olduk <33

.

.

.

Urasla birlikte denizden çıkıp beachten aldığımız yere ilerdik , karşımıza yine magazinciler çıktığında sıkıntılı bir şekilde üfledim ve onlara bakarak konuştum " Lütfen bizi rahat bırakın. " magazinciler güldüğünde saçma sorularını sormaya başlamışlardı.

" Az önce dubalarda sizleri görüp çektik , ne düşünüyorsunuz? "

" Neden Antalyaya Alin hanımla geldiniz ? " 

yanlışlıkla onu öptüğümde bizi çekmişlerdi  ve bir soru daha sordular

 " Sevgili misiniz Uras bey? "

" Evet kardeşim evet hadi gidin. " 

Şaşkın gözlerle ona baktığımda magazinciler istediklerini almışlar gibi gülerek uzaklaştılar , daha dikkatli baktığımda konuştum " Senin yüzünden sevgiliyiz diye haberler çıkacak , üstelik çektiler! "  kaşlarını çattığında " Öperken görmüşler , hayır desek ama öpüştünüz diyecekler bir şey mi değişti? "  tamam  anlamda kafa salladığımda sepetten yemekleri çıkarıp yavaşça yemeye başladım. 

Ve Uras " Niye saylangoz gibi yiyorsun ya ? " ona bakarak " Yavaş yersem az yiyip hemen doyarım , kiloda almam. "  Uras kaşlarını çattığında kaşığımı alıp içine patates salatasından koydu ve bir anda kaşığı ağzıma koyması bir oldu " Senin fazla yemen lazım saçmalama. " ağzımdaki patates salatası yanaklarımı doldurduğunda Uras neşeli bir şekilde kahkaha attı.

Yemeklerin bir kısmını yediğimizde oldukça doymuştuk ve Uras içecek almak için İçecek bar'ına gitmişti. Öylece telefonuma bakarken , kafamı etrafıma çevirdim ve birinin beni çektiğini gördüm.

Kaşlarımı çattığımda ayağa kalkıp gel işareti yaptım , yanıma geldiğinde sordum " Ne soracaksan sor sonra git.  " kafa salladı ve " Ben bir şey sormayacağım sadece çekeceğim. "  kaşlarım çatıldığında  yerime oturup sessizce gitmesini bekledim , hala kafamda dikilip yakından beni çekiyordu.

Kırılma sesi geldiğinde arkama döndüm , Uras adamın kamerasını kırmıştı  Adam kızgın bir sesle " Sizi dava edeceğim! " dediğinde gülüp " Asıl ben seni dava ederim , izinsiz şekilde beni çekiyorsun. "  adam kızgın gözlerle uzaklaştığında Uras aldığı içeceği verdi.

Sessizce İnstagramda gezinirken magazincilerin koyduğu fotoğrafımızla karşılaştım.

Derinsularmagaziin

DöngüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin