---- 0.4

180 12 5
                                    

Yeni Bölüm <33 

.

.

.

.

.

.

Etkinlik muhabbetlerimiz bittiğinde , soru cevaplamaya başlamıştık henüz bana bir soru gelmemişti.Beklerken Naz ve Ilgaz ortak soru sormak için izin almışlardı " Alin Hanımcığa sormak istiyorum. " kafamı sallayıp samimiyetsiz bir şekilde gülümsedim " Bikinili halleriniz çok yayılıyor siz hiç mi sürtük gibi hissetmiyorsunuz? " 

Tam konuşacakken Uras söze daldı " Manken olduğu için olabilir mi? Bunları buraya çekecek kadar cahilsiniz anlaşılan , bu etkinlikte sizin gibilere yer yok. " kafasını yana çevirdiğinde iki güvenlik ikisini çıkarmak için kollarından tuttu , Uras'a gülümsediğimde       " Teşekkürler canım. " diye onun duyacağı şekilde fısıldadığımda , fısıldamakla kalmamıştım çünkü mikrofonum açıktı , herkes sevinçle bağırdığında Jess ve Barışta birbirlerine bakarak gülüyorlardı.

Barış gereksiz yere Jess'in elini tuttuğunda  bağırışlar dahada yükselmişti , Jess kıpkırmızıydı. Onlara ard ardına sorular geldiğinde son soruya gelmiştik , " Ben Uras abi ve Alin ablaya soracağım.  " ikimizde aynı anda kafamızı evet anlamda indirdiğimizde kız sorusunu sordu.

" Sevgili misiniz? " tüm arkadaşlarım gülmeye başladığında Uras söz aldı  " Hayır yakın arkadaşız. " ben sözüne girdiğimde söylendim  " Yakın arkadaş değiliz tanıştık yeni daha olmadı fazla. " kelimeleri karıştırmamla arkadaşlarım daha fazla gülmeye başlamıştı.

Gülüşlerimiz son bulduğunda spiker konuştu  " Kısa bir balon patlatma oyunu oynayacağız ondan sonra etkinliğimizin bugün'ü son bulacak değerli izleyenler. "  ardından tekrar konuştu " kızlı erkekli 2'şer kişilik takımlar olun. " Barış  Jess ile takım olmuştu ve herkes takım olduğunda geriye sadece Uras ile ben kalmıştım.

Yanına gittiğimde " Kısa süreliğine takım. " kafa salladığı an omzuma bir tane yapıştırması bir oldu acıyla inlediğimde konuştu " Helal koçuma tosun tosun mübarek. " omzumu ovuşturup bacağına bir tane vurdum. En çok popsuyla balon patlatan takım kazanacaktı , gerçekten çok utanç verici.

Sıra Barış ve Jessdeydi son sırada biz vardık ,  Jess tulumuyla koşmaya başladığında aklıma bol ve eğer balonun üstüne oturursam elbisemin açılacağı aklıma geldi , Uras'a vurduğumda " Ceketini verir misin? " kaşlarını çatıp güldüğünde " Biraz daha yalvar. "           " Aman vermezsen verme pislik. " 

Barışların sırası bitmişti tam tamına 30 saniyede iki kişi toplam 27 tane yapmışlardı. Sıra bize geldiğinde ellerimizde balonlarla koşmaya hazırlandık , bir yandan elbisemi tutuyordum süre başladığında ikimizde koşmaya başladık ama arkamın gözükeceğine çok emin olduğum için tutuyordum ve Uras bunu farketmişti. Balonu patlatmak için üstünde zıpladığımda diğer Balonu almaya giderken Uras  ceketini yanıma uzattı " Bağla şunu arkana. " hızlıca bağladığımda diğer balonumu aldım ,  o sırada tahminen Uras 5. balonunu patlatıyordu.

Balonumu alırken arkamdan gelen sesle arkamı döndüm , Uras götünün üstüne çakılmıştı. Gülerek elimde balonla ona doğru koştuğumda elinden tutup onu kaldırdım , sadece biz değil herkes gülüyordu. Koşup tahminimce 11. balonumu alacağım sırada ayağımın kaymasıyla bende yere çakılmıştım , Uras bana doğru koşup  kolumdan tuttuğunda sanki Avmde istediği olmayan bir çocuğunu oyuncakçıdan sürükleyen bir baba gibiydi. Yerde Sandalyeye doğru beni havada sürüdüğünde bir yandan gülüyordum , ve süre bitti.

Balonları hesapladığımızda Uras 15 ben 14 tane patlatmıştım ama rekor bize ait değildi çünkü Çağrılar toplam 37 tane balon patlatmıştı , Uras Çağrıya doğru konuştu " Götünde iğne mi var oğlum senin 37 tane ne. " gülmeye başladıklarında belimdeki ceketi Uras'a verdim " Sağ ol. " kafa salladı kupalar geldiğinde Çağrı ve Amber'ın kupasındaki " En güçlü göt ödülü " yazısını gördükten sonra şiddetli bir şekilde gülmeye başladım herkes gibi. 

Etkinlik bittiğine kulis'e üstümüzü değiştirmeye gidecektik ama ben daha önceden lavaboya girmiştim o yüzden şuan tektim olduğumuz odaları aradıktan sonra bir benzer kapı bulup içeriye direk daldığımda içeride  Barış ve Jess vardı kapıyı onları görmemle kapattığımda " Çok özür dilerim bilmiyordum! " hızlıca ordan uzaklaşırken arkamdan Jess seslendi " Kızım sadece konuşuyorduk ne yaşıyosun! " arkamı döndüğümde gülmeye başladım.

Ordan uzaklaştığımda farklı bir oda daha görmemle içeriye girdim bu seferde kahretsin ki Uras vardı! Bana bakıp " Kızım  senin kapı tıklama adabında mı yok! Ya üstüm olmasaydı! " ona baktığımda " Kulisimizi arıyorum bulamadım burasıdır diye girdim. " üstünü düzeltip yanıma geldi " Tamam gel ben götüreyim. " kafamdan eliyle beni ittirdiğinde güldüm giderken telefonu çaldığında ekranda Cerenim yazıyordu  telefonu açtığında sesleri bende duyabiliyordum.

" Abi? " 

" Efendim abicim " 

" Sevgilinle tanıştırır mısın beni? " 

Uras şaşırmıştı

" Ne sevgilisi abicim. "

" Ekranda çıktınız ya abi."

" Sen hastaneye gitmedin mi Ceren oturup beni mi izledin. " 

" Hı "

" Bir daha böyle yaparsan senle bozuşuruz Ceren hani iyileşmek istiyordun sen? " 

" Geçen kontrol ettiler işte.. "

" Ee Ceren bugünle geçeni karıştırma gitmen lazım o hastaneye. "

" Tamam abi "

" Sevgilimde yok benim , etkinlikte tanıştığım bir kız işte. "

" Tamam ama ona ceketini verdiğinde çok gururlandım. " kıkırdıyordu.

" Niye abicim? "

" Altı açılmasın diye kapattın ya düşündüğün için " 

" Başkasına olsa onada verirdim Ceren hadi kapat abicim işim var. "

" Tamam abi sen bilirsin. "

Tekrar konuşmaya başladım " Ne hastası? " omuzlarını silkeleyip " Yürüyemiyor işte. " kaşlarımı çatıp " Söylemesi kolay desteklemen lazım onu belkide senin desteğini istiyor ona en çok yardımcı olacak sensin. " bana baktığında " Ne yapacağımı senden öğrenecek değilim. "  ona kızgın gözlerle baktığımda sessizce yürümeye başladım sessizce söylendiğimde " sondon ogoronocok dogolom. "  ondan önde yürüdüğüm için duymamıştı hele şükür geldiğimizde bir şey demeden odaya girdim oda arkamdaydı kızlar bana baktığında " Odayı bulamadımda ondan yardımcı oldu. " Amber güldüğünde Uras gitmişti Jess'in içerde olmasını fırsat bularak onu sorguya çektim " Siz sevgilisiniz dimi Barışla." Jess evet anlamda kafa salladı " 1 aydır arkadaşız ve çok iyiydik onu çok sevdim internetten tanıştık zaten. " kafa salladım kulağıma eğilip fısıldadı " Ben bugün onların evine gideceğim herkes var onlardan sende gelir misin benimle? " olur anlamda kafa salladığımda üstümü değiştirmek için hazırlandım.

.

.

.

.

.

1000  kelime <33

DöngüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin