0.9

80 7 5
                                    

600 oldukk nice 1000 leree <33

.

.

.

Uras ve Naz mutfaktayken bende televizyon  izliyordum , sıkılmıştım ki ayağa kalkıp mutfağa girmemle gördüğüm görüntüyle şok oldum  Uras ve Naz ciddi ciddi karşımda öpüşüyorlardı. Kaşlarımı çattığımda Uras bana bakıp kendini Nazdan uzaklaştırdı ve yanıma gelmeye çalışırken kendimi ondan uzaklaştırdım " Şaka mısın ya sen! "   dediğimde açıklamak için ağzını açtı ve onu susturmam bir oldu " Şerefsiz , siktir olup gidiyorum ben burdan!  " beni durdurduğunda söylendi " Hayır hiç bir yere gitmiyorsun! Seni ne ilgilendiriyor ki! "  kolumu ellerinden kurtardığımda odanın köşesinde bulunan bavulumu gösterdim  " Bal gibide gidiyorum! Ben buraya sizin iğrenç hallerinizi görmeye gelmedim beyefendi! " 

Evden çıktığımda Jess'i aradım.

" Jess gel ve beni burdan al. "  sebepsizce ağlamaya başladığımda Jess daha çok endişelendi  " Alin noldu?! "  daha çok hıçkırdığımda " Ya gel al dedim! "   tekrar konuştum " Ben bunla kalmak istemiyorum! İstemiyorum! "  derimi sıkıştırdığımda derimi tırnaklıyordum. Aynı kelimeyi tekrarladım " Al beni istemiyorum! İstemiyorum al beni burdan! "   derimi tırnaklamaya devam ettiğimde nefesimi tuttuğumu farkettim , ne kadar istesemde nefes alamadığımı. Atak geçiriyordum nefes almak için sırtımı duvara vurduğumda nefesim yerine gelmişti , evin dışındaki banka oturup derin nefesler aldığımda nefesimi düzene sokmaya çalıştım.

" Alin konuşsana! Atak mı geçiriyorsun sen! "  telefonu kapadığından 2 dakika sonra Uras gelmişti " Alin yemin ederi- "  derimi çizdiğimi görünce bağırması bir olmuştu " Kendine zarar veremezsin! " kaşlarımı çattığımda " Sanane hislerim umrunda değil , istediğimi yaparım! "  kaşları çatıldığında " Veremezsin ya! İzin vermiyorum! "  omzumu silkip boynumu sıvazladım " Ya sanane! Karışma bana gitsene sen sevgilim dediğin kızın yanına!"  kaşları dahada çatıldı " Ya sevgilim falan değil takıntılı hastanın biri işte o ilk öptü beni! O sırada sen geldin! " sustuğumda dizlerimi kendime çekip kafamı üstüne koydum.

2 Saat sonra

Gözlerimi açtığımda yine aynı odadaydım , bankta uyuya kalmıştım ve beni eve getirmişti. Ayağa kalktığımda tekrar başım dönmüştü ama bu sefer koltuğa düştüm. Tekrar ayağa kalktığımda Uras'ı aramak için evi gezmeye başladım ki kırmızı kapılı bir odanın önüne gelene kadar. 

Kapıyı açtığımda şok olmuştum çünkü odada hem benim hemde Ceren'in küçüklük fotoğrafları vardı.

Bu fotoğraflarımı ben bile hiç görmemiştim ,  fotoğraflarımın olduğu yerde Nicolina Alin Giomo yazıyordu ve fotoğraflara baktım.

Bu fotoğraflarımı ben bile hiç görmemiştim ,  fotoğraflarımın olduğu yerde Nicolina Alin Giomo yazıyordu ve fotoğraflara baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DöngüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin