1.2

13 2 0
                                    

1000 Okunma oldu! Çok teşekkürler , #döngü sıralamasında 1.yiz sizlere minnettarım.

.

.

.

Motor'a bindiğimizde eve gidene kadar bir kelime dahi konuşmadık  , eve vardığımızda  yemek yapmak için mutfağa girip makarna suyunu koydum. Ocağı açtığımda Uras seslendi " Dışarda yiyeceğiz yemeği boşuna yapma. "  kafa salladığımda ocağı kapatıp odama çıktım ve giyinecek bir şeyler hazırladım.

Hazırladığım gündelik kıyafetleri giyip tekrar aşağıya indim ve Uras'a baktım , koltuğa uzanmış yatıyordu , koltuğa zıpladığımda  korkup bir anda ayaklanmıştı ve bende gülmeye başladım " Cidden korktun mu! Hazırım demek için gelmiştim.  "  oda bana karşı gülümsediğinde kapıyı açıp  geçmemi bekledi , kaskımı taktığımda Uras'ın motora binmesini bekledim.

👄

Motora bindiğimizde  ikimizede bir sessizlik çökmüştü nedenini bilmediğim bir biçimde. Gideceğimiz yere ilerlerken yakınlarındaki bir sahile ilerlediğimizi farkettim , sahilleri hep severdim.

10 dakika sonra indiğimizde bir restorant/bar'ın yanındaydık , Uras eliyle içeriyi gösterdiğimde belimden tutup beni ilerletti. Üstünde " rezerve " yazan masaya ilerlediğimizde konuştum.

" Burası rezerve edilmiş Uras. " 

Uras anlamsızca kafasını sallayıp konuştu.

" Tamam ben rezerve ettim Alin. "

Gülümseyip ışıldayan sahile baktığımda sandalyeme oturdum , Uras'ta karşıma oturduğunda konuşmaya başladık.

" Ankara'da gösterimiz var gelecek misin? " 

Şaşırmıştım bundan neden şuan haberim oluyordu? 

 " Evet gelirim nasıl bir gösteri olacak?"

Uras omuzlarını silkip 

" İşte senle tanıştığımız zamandaki gibi , hep bu tarz oluyor zaten ama bu sefer daha büyük ve kalabalık bir yerde çıkacağız."

Kafa salladığımda gülüşüm solmuştu , başka kızlarla mı dans edecekti? Bu sorumu yanlışlıkla seslendirdiğimde Uras gülümsedi.

"Evet neden olmasın?"

kaşlarımı çattığımda sırıtışı daha çok büyüdü , arkama yaslanıp kollarımı kenetledim ve;

"Olmasın bence , sen rastgele yine beni seç."

Kahkaha atmamak için zor durduğunu görünce dahada sinirlendim ve Uras konuştu.

"Ne yani sen beni kıskanıyor musun? "

Hayır anlamda kafamı salladığımda gülüşü solmuştu. Yemekleri söylediğinde hala aynı sessizliğe  hakimdik ve tekrar sordum.

"Dalga mı geçiyorsun yoksa gerçekten mi?" 

Uras sessizce mırıldanarak

"Gerçekten" 

dediğinde gözlerim nedensizce dolmuştu , neden böyle davranması zoruma gitmişti ki kolay kolay üzülen biri değildim. 

Yemeklerimiz geldiğinde ikimizinde suratı beş karıştı , etrafımızda çiftler gülerek dans ediyor veyada kahkahalarla el ele tutuşarak yemeklerini yiyorlardı. İkimizde bunu farkettiğimizde kafamızda "Biz neden böyle değiliz?" soruları  geçtiğinden emindim.

Uras aynı sessizliğini korumaya çalışırken konuştu

" Çok güzeller değil mi? " 

Evet anlamda kafamı salladığımda çatalımı tabağıma sürtüyordum ve konuştum.

"Magazincilerin bizi yakalamamsası büyük bir mucize."

Urasın suratı nedensizce düşmüştü

"Konumuz magazinciler mi sence neden böyle şeyleri tekrarlayıp duruyorsun?"

dediği şeyde haklıydı , duruşumu düzeltip

"Haklısın üzgünüm." 

dediğimde yemeklerimiz bitene kadar hiç konuşmamıştık , Uras yemeklerimiz bittiğinde garsondan biraz alkol istemişti. Alkoller gelene kadar sessizliğimizi korurken Uras kendine hakim olamamış bir şekilde

"Sevgilim olsana Alin." 

dediğinde kalbim göğsümü delip geçecek şekilde hızlı atıyordu , gözlerim iyice açıldığında ona sordum.

"Anlamadım?"

Uras gülüp.

"Anladın ama yine sorayım Sevgilim olur musun Alin?"

bi anda ağzımdan

"Hayır!"  

kelimesi çıkınca ağzımı kapayıp kelimemi değiştirdim.

"Hayır değil! Evet yani evet olurum."

Uras'ın değişen ifadeleri yüzünden gülmemek için zor durmuştum , hayır kelimesinde ensesini sıvayıp utanmıştı , kelimem evete dönünce ise elleriyle saçını düzeltip gülümsemişti.

Utançtan yanaklarım kıpkırmızı olmuşken Uras'ta kafasını eğmiş eliyle oynuyordu , oda utanmıştım yinede bir konu açtım.

"Ankaradaki gösteri ne zaman?"

Güldüğünde cevapladı

"Yarın akşam bizimkilerle uçakta yola çıkacağız senin kabul edeceğini düşündüğüm için senin bilet işinide kaçamak bir şekilde halletim."

.

.

.

.

.

.

İşlerim olduğu için kısa bir bölüm olduu <33

DöngüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin