Birthday Party

50K 232 12
                                    

Zamir "hello sayang.. kenapa lambat jawab"  Mila sambil tercungap- cungap" uh... sayang tengah jogginglah bang".  Zamir "Jogging ke..... buat apa tu? lain macam bunyinya"  Mila " ah.. ab... abang ni.. jangaaaaan (terjerit sikit) lah fikir bukan- bukan ishhhh  hu hu hu hu" Zamir " oklah sayang sambunglah jogging dulu.Aku mematikan panggilan sambil berasa kegusaran. Bunyi seperti isteriku sedang dikerjakan seseorang. hmmm

Perkenalan aku dengan isteriku juga sangat erotik. Isteriku mempunyai hobi yang pelik ketika zaman bujangnya. dia suka mencari tempat yang tiada orang langsung, lalu dia akan berjalan bogel di situ. Tiada siapa tahu hobinya ini. Hinggalah dia terserempak dengan ku di ladang kelapa sawit sekitar jam 2.00 pagi. Pada mulanya aku menyangka yang aku terserempak hantu. Tetapi hantu ini terlalu seksi bertelanjang dan hanya memakai kasut. Hantu ini juga terkejut melihat aku. Aku menghampiri diri dan menyentuh tubuhnya. kemudian hantu ini merayu supaya aku tidak mengapa- apakan dia. dan korang rasa, adakah aku mengapa- apa kan dia? hahaha

Selepas perkenalan epik itu, aku bertemu dengan dia sekali lagi di university tempat aku belajar. aku menghampirinya dan dia yang periang tiba- tiba berubah ketakutan. Setelah menenangkannya, aku ajak dia makan bersama. Kemudian kami menjadi semakin rapat dan akhirnya kami berkahwin. Kenapa aku berkahwin dengannya? tentulah kerana dia cantik, bentuk badan yang menggeramkan siapa sahaja yang melihatnya. Dia memang nakal aku tahu, tapi dia masih dara. Hobi dia dulu hanyalah rahsia dirinya sahaja. dan dia berhenti melakukannya sejak terkantoi dengan aku di ladang kelapa sawit itu. 

Sejak berkahwin, Mila merupakan isteri yang menjaga batas diri dengan baik. Bertudung seakan model muslimah namun di atas katil dia sungguh liar. Aku suka dengan wataknya di atas katil. Jiran ku juga sangat menggerami Isteriku. Ianya terbukti dengan tompokan air mani pada bra isteriku yang disidai di ampaian. Suatu malam. ketika kami bersama, seperti biasa watak Mila berubah sejalang- jalangnya. Habis kerandut telurku dinyonyot olehnya. Ketika dia sedang asyik menghisap batang ku, aku bertanyakan kepadanya. Adakah lagi fantasi sexnya yang tersimpan tidak terluah. Mila melepaskan batangku dan merangkak seksi mendapatkan muka aku setelah mendengar pertanyaanku tadi. "kalau nak tahu, abang beritahu dulu fantasi abang" Soal Mila mengumpan ku. Aku berterus terang bahawa kadang kala aku berangan tubuh cantik isteriku dikagumi lelaki lain. Isteri ku bertelanjang di hadapan mereka sambil membelai batang- batang mereka hingga terpancut air mani mereka melihat aksi isteriku. Isteriku bagaikan mandi dengan air mani yang banyak terpancut ke atas tubuhnya. "wow.. bestnya fantasi abang. Abang tak cemburu ke" balas mila setelah mendengar pengakuan ku. "Tak sayang, abang teruja sekali." jawab ku. "Cubalah buat sekali parti macam tu bang. tapi jemput pelir besar- besar je tau" sahut Mila sambil menghempap muka ku dengan teteknya.

Esoknya aku bertanya semula tentang apa yang kami bualkan malam tadi "ish abang ni masa tu kan sayang tengah stim. masa tu lain. nak betul2 ke apa abang ni?" cebik Mila membuat aku terdiam. sejak itu segalanya berjalan seperti biasa. aku sering juga mengungkit fantasiku ketika bersama dengannya. Dia pula sporting melayan fantasiku dengan merayu- rayu menyebut nama lelaki lain ketika aku menghenjutnya. "emmm Sivam... pelir u panjang betul.. senak I" rengek isteriku ketika aku membenam batang 'almost 6 inch' aku.  Aku lelaki biasa hanya berukuran 5 inci lebih sahaja. Bagi Mila yang dara ketika aku kahwininya dulu, 5 inci lebih ni dah cukup nikmat.

Hari lahir isteriku telah hampir aku pula merancang sesuatu yang luar biasa untuknya. selama berbulan- bulan aku menggunakan aplikasi michat untuk berkenalan dengan lelaki. aku mencari lelaki yang berbatang besar, sekurang- kurangnya 7 inci. aku punya perancangan yang baik buat isteriku. terlalu banyak penipu di dalam michat hingga agak sukar aku temui lelaki yang aku cari. Sehingga tarikhnya hampir tiba, aku berjaya menemui 6 orang lelaki yang layak. namun seorang daripadanya menarik diri kerana tidak percaya dengan diriku. Jadi lima orang ini telah pun bersetuju untuk meraikan hari jadi isteriku. aku tetapkan syarat. mereka tak boleh menyetubuhi isteriku. mereka boleh menyentuh tubuh isteriku sahaja. dan Isteriku juga bebas menyentuh tubuh mereka. Mila tidak tahu perancangan ku ini. 

Permainan terlarangWhere stories live. Discover now