Di sebuah pulau terpencil dilautan Hindi jauh dari daratan terdapat sebuah pulau yang tidak berpenghuni. Sekumpulan pelayar bebas mengalami kecelakaan apabila mereka cuba meneroka laluan baru menjauhi pesisir pantai. Di badai ombak yang besar mereka tenggelam . James hanyut selama 2 hari dan akhirnya terdampar di pantai. James dibantu oleh dua lagi rakannya yang telah terdampar lebih awal daripada dirinya. mereka bertiga merawat diri kemudian berikhtiar untuk mendapatkan bantuan. Enam bulan berlalu, Tiada sebarang bantuan yang mereka terima. Mereka telah membina penempatan sementara di tengah pulau berhampiran sumber air tawar. Tiga pondok didirikan
Suatu hari Gerard terjumpa sampah- sampah terdampar di pantai. Dia mengutip barangan yang boleh digunakan. Sedang Asyik mengutip Gerard bertemu dengan seorang mangsa lelaki berkulit hitam. Gerard membantunya kemudian pulang memberitahu rakannya Anton dan James. Mereka kemudian datang membantu tetapi mereka bukan sahaja menemui seorang mangsa. malah mereka menemui 3 lagi mangsa. setelah semua mangsa kembali pulih. Pada mulanya, mereka mula berikhtiar untuk menyelamatkan diri dari pulau itu. James dan dua lagi rakannya sekadar memerhatikan sahaja tindak tanduk mangsa baru itu. Mereka seakan sudah berputus asa. Hanya berharap sekiranya ada kapal yang singgah dipulau terpencil itu. Mereka bertiga meneruskan hidup dan sudah seperti penduduk asal pulau itu pula. Dua bulan telah berlalu, Zuwa dan 3 rakannya pula seakan berputus asa . Mereka mula membina pondok masing bersebelahan pondok James dan rakan- rakannya. Mereka telah menjadi rakan sekampung sekarang. Siang hari mencari rezeki malam berehat sekeliling unggun api sambil ada sahaja yang akan menjadi panglipurlara. Dalam tempoh 2 bulan mereka sudah boleh berkomunikasi. dalam bahasa yang bercampur antara bahasa inggeris dengan bahasa Igbo. Namum mereka faham dan boleh berinteraksi. Topik malam ini ialah perempuan. Mereka bergilir- gilir bercerita mengambarkan perempuan bangsa masing- masing Dengan bercerita itu sahaja sudah cukup membuatkan batang mereka keras. Tiba- tiba Mbo bersuara dalam bahasa mereka "mengapa tidak ada seorang pun perempuan terselamat." masing2 tersenyum dan James berkata kalau ada 7 perempuan terselamat lagi bagus" masing tertawa dengan nada kecewa. Selepas berbual dan berhibur, Mereka kembali ke pondok masing- masing untuk tidur. Begitulah rutin mereka sehari- hari.
Suatu malam ribut melanda. Mereka tidak dapat tidur akibat sibuk menyelamatkan pondok mereka. Pada siang harinya pula mereka memperbaiki pondok yang rosak bersama- sama pada petang itu Anton ke pantai untuk mengambil perangkap ikannya. Tiba sahaja di pantai Anton bertemu dengan seorang Wanita Melayu yang pengsan di pantai. Kulitnya putih kemerahan dimamah matahari. Badannya cantik tidak terlalu kurus dan tidak gemuk. berbaju kurung dan bertudung tapi tudungnya tersingkap hingga ke leher. Anton Mendukung perempuan itu membawanya pulang. Zara membuka matanya. didapati dirinya berada di dalam sebuah pondok yang gelap. Pakaiannya telah pun digantikan dengan pakaian lelaki. ketika melangkah keluar dari pondok itu dia terlihat sekumpulan lelaki sedang memanggang ikan sambil berbual dalam bahasa yang pelik kedengarannya. 3 lelaki berkulit putih dan 4 lelaki berkulit hitam seraya memandang kepadanya. " where am i" soal Zara kebingungan. lalu mereka menceritakan segalanya kepada Zara. Zara juga menceritakan apa yang berlaku kepada mereka. Apabila mengetahui yang mereka telah terperangkap di situ selama 9 bulan, Zara menangis. Mereka melayani Zara dengan baik walaupun mata mereka melekat pada tubuh Zara. Sebelum Zara sedar dari pengsan, mereka bersetuju untuk menjaga Zara dengan baik tiada paksaan. Tidak seperti orang lain Zara tidak cuba menyelamatkan diri dari pulau itu. mungkin kerana dia tahu usaha itu sia- sia. cukuplah menanti jika ada yang datang menyelamatkannya. Malam itu Zara tidur di pondok Anton manakala Anton yang gentelmen itu tidur bersama James. Kehadiran Zara dipulau itu mengubah rutin hidup mereka mereka mula menjaga penampilan seadanya. Aktiviti panglipurlara malam hari pula tidak lagi menjadi hiburan utama mereka lagi. mereka ada hiburan baru di siang hari.
Zara akan turun ke sungai untuk membersihkan dirinya. Zara akan berkemban. tapi bukan kain batik tetapi kain putih yang ditemui oleh mereka di pantai. Zara tahu mereka mengintai dirinya. Zara buat- buat tak tahu sahaja. Suatu hari ketika Zara mandi, dia sedar ada yang sedang memerhatikannya. Zara pula berasa nakal pada hari itu. Sambil mandi Zara biarkan kembannya terlondeh hingga menampakkan teteknya yang mekar. Kemudian dia membasahkan teteknya dan meramas- ramas dengan tangannya sendiri. Si pengintai faham yang Zara tengah mood nakal. rugilah kalau dia sekadar melancap dalam semak sambil mengintai. dia memberanikan diri muncul di hadapan Zara. Zara terus duduk di dalam air menyorokkan tubuhnya malu. " Jangan takut, saya hanya ingin membantu awak" Kata Mbo lelaki berkulit hitam itu. Zara kembali tersenyum. Mbo masuk kedalam air mendekati Zara. tangannya menyetuh tubuh Zara . di gosoknya dari bahu ke lengan, Belakang badan naik ke bahu kemudian turun ke tetek Zara. Zara menepis tangan Mbo namun bersama deraian tawa. Mbo kembali menggosokan tubuh Zara sambil mencium tengkuk Zara dari belakang. Zara merasakan ada sesuatu kebangkitan yang menyondol- nyondol punggungnya dari belakang. Zara hulurkan tangan ke belakang lalu terpegang Pesawat Africa yang panjang dan besar itu. berderau darah Zara kerana milik suaminya jauh lebih kecil dari apa yang dia pegang itu. Zara berpaling dan membuka seluar Mbo untun melihat sendiri. "besarnya" kata Zara dalam bahasa Melayu. Mbo yang tidak faham apa yang Zara katakan itu menyebat batangnya ke perut Zara. Zara semakin terangsang lalu melepaskan kembannya ke atas batu. Zara memusingkan badannya yang telanjang itu lalu di tahan oleh Mbo lantas menyambar tetek Zara dan meramasnya. Zara mula merengek apabila teteknya dihisap rakus oleh Mbo. punggungnya diramas. Mbo tidak tunggu lama. peluang tidak datang selalu Mbo membaringkan Zara di atas batu mengacukan Batang perkasanya ke muara faraj Zara yang berlendir sedari tadi. agak sukar batang Africa menembusi Faraj Melayu. di cubanya pelahan. Aksi mereka ini menghilangkan kesabaran pengintai yang lain. Mereka tidak lagi menyorok mereka keluar dari port intaian mereka sambil melepaskan pakaian . Tiba sahaja mereka terus menjilat- jilat tubuh Zara. Tetek, ketiak leher dijilati mereka. Mulut Zara pula disumbat oleh salah satu batang mereka. keasyikkan dikerumuni begitu membuatkan Zara terlupa kesakitan dijolok batang besar. Mbo sudah pun memasukkan semaksima mungkin batangnya dan berdayung menikmati cipap sempit Melayu. Selesai Mbo diganti pula dengan yang lain. bergilir- gilir. Untungnya mereka semua sudah lama tidak bersetubuh. jadi ghairah mereka memang tinggi sekali. setiap mereka tidak perlukan masa yang lama untuk pancut. atas permintaan Zara mereka semua memancutkan benih di dalam mulut Zara. ada yang ditelan Zara secara tidak sengaja ada yang diluah semula. Setelah semuanya puas. Zara di dukung ke pondoknya untuk tidur. Sejak Hari itu Zara dilayan macam permaisuri. Zara tidak perlu melakukan apa- apa kerja. tugasnya hanya berdandan dan melayan siapa yang datang kepondoknya tidak kira masa. Jika datang seorang maka 1 by 1 lah jika berdua 3 some lah. Kini Zara sudah ketagih menelan air mani lelaki. Badannya juga sudah berubah sedikit berisi. Teteknya dan punggung begitu ketara membesar. Zara melayan mereka tidak kira masa. ketika datang bulan juga dia akan dikerjakan. namun kadang kala dia menolak juga ketika hari pertama datang bulan. Namun lubang bontot pula menjadi mangsa.
Suatu hari Zara sedang melayan 3 lelaki di tanah lapang. dirinya didukung lubang hadapanya berisi batang hitam lubang belakangnya juga berisi batang hitam. seorang lagi cuba memasukkan batangnya kedalam lubang hadapan. Sedang mereka terhegeh- hengeh mencuba, terlihat James dan Anton memapah seorang lelaki yang lemah. ke arah mereka. Lelaki yang lemah itu seraya berkata " Zara......" lantas menangis. Zara masih tidak dapat mengenalpasti siapakah lelaki itu kerana keadaannya yang berjambang dan kusut masai . Zara hanya memerhatikan lelaki itu terduduk dan menangis dalam lemah. zambil meneruskan nikmat yang sedang dia rasai. Lelaki itu ialah suaminya yang baru tiba terdampar di pantai setelah sebulan hanyut. tubuhnya sangat lemah untuk melepaskan kemarahanya. Tiba di pulau itu terselamat. namun melihat isterinya sendiri beraksi jalang melayani 3 lelaki lain. "Apakah aku perlu gembira atau bersedih" kata hatinya
YOU ARE READING
Permainan terlarang
RomanceKali ini aku akan menulis kisah permainan diluar jangkaan.