Nur namaku. Aku seorang isteri yang kesepian. Suami ku melayanku sekadar yang dia mampu. Batang 5 inchi setengahnya cukup sudah bagiku pada mulanya. Aku seorang guru sains di sekolah menengah. Aku mengajar matapelajaran fizik dan kimia. Potongan badan aku chubby2 sikit tapi taklah gemuk sangat. Namun jika aku pakai jubah memang nampak gemuk kerana saiz tetek dan punggung aku yang menyebabkan seluruh tubuh aku nampak gemuk. Berkulit putih berwajah manja. Kening lebat dan korang boleh bayangkan juga lebat dibahagian lain kan. Di sekolah, watak aku macam cikgu lain cuma nampak agak pemalu.
Sungguhpun bersuami aku masih lagi merasa kesepian. Aku tidak lagi dikurniakan cahaya mata. Dan fantasi seks aku pula menjangkaui pemikiran suami aku. Aku ada satu tabiat yang tidak sepatutnya ada pada seorang guru. Aku suka mendera pucuk muda. Lama juga aku menahan nafsu hingga suatu hari aku mendapat satu idea. Daniel ini pelajar yang tinggi lampai dan agak hensem. Dia rajin menolong aku. Jadi aku plan perangkap dia. Aku membawa buku2 yang banyak ke makmal sains, sebelum tu aku aku suarakan minta bantuan dari Daniel ini. Tapi sebelum sempat dia menjawab, aku buat2 merajuk dan berlalu pergi. Daniel mengekori aku hingga ke pintu makmal sains sambil meminta maaf. Aku mendiamkan diri sepanjang perjalanan. Di dalam bilik Sains, aku berpura2 tidak larat dengan beban buku tadi. Sepantas kilat Daniel cuba menyambut buku itu dan aku rapatkan lagi tubuhku agar tangan Daniel tersentuh tetekku. Aku pura2 menangis seolah2 telah dicabuli. Daniel berkali2 memohon maaf atas peristiwa sebentar tadi. Setelah jemu aku mendengar pemohonan maaf dari Daniel, Aku pun mula memainkan perananku. Aku terus berpura2 malu rahsia tubuh ku sudah Denial ketahui. Denial berjanji menyimpan rahsia asalkan aku sanggup memaafkannya. Aku tetap tak puas hati. Aku tuntut dia membuka satu rahsia yang setara agar sama2 dapat menyimpan rahsia. Maka berlakulah tawar menawar hinggalah Daniel mempertaruhkan untuk menunjukkan kemaluannya pada aku. Dan dapatlah aku lihat dan sentuh batang 16 tahun Denial.
Aku melutut membelek kemaluan pelajarku dan aku menjadi semakin terangsang. Aku capai tangan Daniel dan letakkan pada tetekku. Dasar budak baru nak up. Gelojoh.. Diramasnya. Tanpa menanggalkan baju aku menyingkap bra dari dalam agar Daniel dapat merasai lebih sensasi lagi. 'besarnya" pelahan Daniel bersuara. "Daniel nak Isap?" soalku manja. Daniel menganggukkan kepalanya." tapi isap dibalas isap tau" aku memberikan syarat. Daniel menganggukkan kepala. Kusingkapkan baju kurungku depan muka Daniel. Berlambaklah tetek chubby ku segera Daniel menyembamkan mukanya ke dada ku. Di kucup, dijilat dinyonyot semahunya. Aku betul2 terangsang. Bila tiba giliran aku, aku segera menghisap batang muda itu semahunya. Namun Daniel kurang pengalaman lalu terpancut ke dalam mulutku. Banyak pula tu. Ku telan separuh daripanya dan kuluahkan meleleh membasahi tudung dan dadaku. "Apa ni.. Ini pun kena balas tau. Inilah agenda aku. Aku mahu kencing ke dalam mulut Daniel. Daniel melutut mengangakan mulutnya. Aku menempelkan lubang kencingku tepat dimulut Daniel dan siiirrrrr ku lepaskan air kencing ku tepat kedalam mulut Daniel. Hampir penuh mulut Daniel. Aku minta Daniel telan jika dia mampu namun Daniel tidak mampu lalu meluahkannya di singki. Selesai mencuci mulut aku minta Daniel kembali mencuci cipap ku dengan lidahnya. Aku ingin sekali memasukkan batang muda itu dalam farajku tapi aku mahu meneruskan permainan. Aku telah menetapkan syarat jika siapa mampu menelan air kencingku maka pukiku akan menelan batangnya. Sesi penderaan itu berakhir begitu sahaja tanpa berlakunya persetubuhan. Aku pulang melepaskan nafsuku pada dildo yang kusimpan dirumah.
Daniel yang pertama, selepas Daniel aku mencuba pula dengan beberapa pelajar lain. Mereka merahsiakannya namun bagi mereka yang pernah didera, mereka akan tahu apabila ada pelajar lelaki yang mengikuti ku seorang diri ke makmal. Mereka mengesyaki berdasarkan pengalaman mereka. Nazim mengesyaki tindakanku. Dia berjaya mengumpulkan semua mangsa deraku dan berpakat. Mereka bersembunyi dibilik persediaan ketika aku mendapat mangsa ke8. Tivesh memohon maaf kepadaku sepanjang perejalanan tiba di Makmal sains, aku pun menjalankan jarumku tanpa ku sedari ada yang sembunyi dalam bilik persediaan. Ketika aku mula menghisap batang kulop Tivesh mereka keluar mengelilingi kami. Tivesh hanya tersengih. Nampaknya Tivesh berpakat dengan mereka. Kali ni aku tertangkap. Namun aku tenang bersahaja menantikan apa yang bakal terjadi. "korang nak apa ni." soal ku. "kitaorang nak sertai permainan cikgulah." kata Nazim sambil mengelilingiku. 7 pelajar. 5 diantaranya pelajar India dua sahaja Melayu iaitu Nazim dan Akmal. Nampaknya Nazim tidak dapat mengesan Daniel pelajar pertama yang aku dera ataupun, Daniel utuh menjaga rahsia kami. Nazim merupakan mangsa keduaku. Kamal pula mangsa ketigaku. Selepas Akmal aku menjerat pelajar lain namun yang mengikutiku bukan pelajar yang aku sasarkan tapi rakanya seorang pelajar India. Nanda merupakan pelajar India pertama yang aku dera. Sebab dialah seleraku beralih arah. Aku dikelilingi mereka. Namun aku tenang. Aku katakan aku tak berminat bermain beramai2 begini di sini. Jika mahu aku sanggup sewakan apartment pada hujung minggu ni. Lalu dengan pantas aku mengaturkan syarat. Pertama..... Tepat jam 3 hari Sabtu semua mesti berada di hadapan lift loby aparment. Kedua.... Siapa yang berbual sesama sendiri atau menegurku ketika di loby akan disingkirkan. Masing-masing mesti buat2 tak kenal. Ketiga no phone no camera. Mereka setuju.
Hari sabtu yang dijanjikan aku menuju ke apartment yang telah ku tempah. Ketika kereta ku meluncur masuk, dapat ku lihat beberapa remaja lelaki dari pelbagai arah mula mengatur langkah menuju ke lobi apartment. Setelah pangkir, aku menuju ke lobi mengambil kad akses dan terus menuju ke lift. Segalanya berlaku seperti yang di rancangkan. Sesampai sahaja di dalam apartment itu. Aku dipeluk dari belakang dan beberapa tangan segera meraba2 tubuh ku. Aku cuba melepaskan diri namun tidak berjaya. Mulutku dicium bergilir- gilir. Mereka bekerjasama membogelkan aku. Setelah dibogelkan. Mereka menjilat tubuh ku seperti haiwan yang kelaparan. Tetek ku direbut oleh mereka. Aku asyik namun sedang asyik itu. Aku terpandang. Salah seorang dari mereka merakam aksi kami. Aku segera menjerit membantah. Aku bangun dan mengutip kembali pakaian ku. Sedar dengan tindakan aku, Nazim terus menumbuk muka Kishen yang merakam aksi kami tadi. Phone yang digunakan Kishen dirampas Nazim lalu direjam ke dinding berkecai. Kemudian Nazim dan rakan2nya memujuk aku. Aku pun inginkannya juga namun marah masih ada. Aku setuju tapi mereka perlu mengikut syarat aku. Dan aku tak mau Kishen turut serta. Aku katakan aku benci padanya. Aku mulakan permainan dengan aku duduk di atas muka mereka seorang demi seorang. Kemudian aku memilih salah seorang dari mereka untuk aku kencing dalam mulutnya. Akmal pilihanku. Aku kencing dan minta Akmal menelannya. Kali ini Akmal berjaya menelan air kencing aku. Kemudian dia berbaring atas katil menggamit tangan kepadaku. Aku perlu tunaikan janjiku. Siapa telan air kencingku, cipapku akan telan batang dia. Aku memanjat tubuh Akmal dan menyuakan cipapku pada batang Akmal. Perlahan2 batang akmal tenggelam. Rakan Akmal yang lain hanya menonton pada mulanya. Sedang asyik aku menghenjut Akmal, aku dapat rasakan tangan2 lain mula. Meraba2 tubuhku. Leherku dijilat tetekku diramas lubang juburku dikorek dengan jari. Tubuhku ditolak menonggeng merapat pada tubuh Akmal. Batang Akmal masih terbenam dalam pukiku. Aku rasakan satu lagi batang cuba masuk kedalam pukiku. Lubang pukiku merasa tegang sekali. Dua batang muda terbenam didalamnya. Sorong tarik berlaku serentak kemudian menjadi ganas. Seketika kemudian tubuhku di angkat oleh mereka dan mereka menyula pukiku bergilir2 dengan ganas sekali. Puas dengan cara itu, aku kini di tonggengkan. Nanda berbaring dibawahku memelukku dengan erat. Kedua kakiku dipegang oleh dua pelajar yang lain. Aku menantikan batang kulup Nanda menujah. Aku cuma rasakan ianya bergesel dengan bulu lebat ku. Sedang sedap bergesel aku rasakan ada tangan yang bermain dilubang pukiku. Sekejap- sekejap tangan itu mengorek lubang juburku kemudian bermain di puki ku semula berulang kali. Aku kesedapan juga diperlakukan begitu. Tiba2 Nanda memelukku dengan lebih kemas. Lalu kurasakan ada kepala pelir yang mula menempel di lubang juburku. Segera aku menegah namun sia2. Pelahan- lahan batang itu tenggelam. Kemudian dia keluar kembali dan dibenam semula. Sakitnya.. Aku kini diliwat. Aku meronta namun tidak mampu melepaskan diri. Batang itu telahpun tenggelam sepenuhnya kemudian diikuti dengan henjutan yang semakin laju. Akhirnya duburku mula menerima sensasi dari rasa diliwat. Tiada lagi rontaan yang ada hanya rengekan. Sedang asyik aku menikmati jubur di tebuk, Nanda mula menyumbatkan batangnya kedalam lubang pukiku. Ahhhh aku tak pernah rasa selazat ini. Lazat sekali apabila kedua lubangku ditebuk batang kulop. Kini mulutku disuap pula dengan batang Akmal. Beberapa minit kemudian Akmal memancutkan benihnya di dalam mulutku dan memaksa aku menelannya. Akmal masih tidak mengeluarkan batangnya dari mulutku. Seketika kemudian aku rasakan ait hangat keluar dari batang Akmal sambil dia bersuara. "Suka suruh orang minum air kencing dia kan, haa sekarang minum air kencing aku pula" kedua lubangku digilirkan oleh mereka. Namun semua air mani mereka dipancutkan kedalam mulutku dan ku telan semuanya. Sebelum mereka pulang aku dimandikan oleh mereka dengan air kencing.
Hmmmmmm begitulah kenangan ku dengan mereka dulu. Kini mereka telah dewasa dan bekerjaya. Esok kami nak reunions di Tetengganu. Emmm tak sabar
YOU ARE READING
Permainan terlarang
RomanceKali ini aku akan menulis kisah permainan diluar jangkaan.