Namaku Liza, aku telahpun berkahwin dengan suamiku Fadil. Namun kami masih belum dikurniakan anak lagi. Aku rasa aku tahu sebabnya. kebanyakkan benih suamiku tidak disemai di dalam cipapku. Paling banyak diratakan di atas tetekku. Kata suamiku, dia sangat geram dengan tetekku. Aku yang bertubuh genit memiliki tetek dan punggung yang besar. bentuk badanku selalu menarik perhatian mata lelaki. Suamiku pula suka menayangkan bentuk tubuh isterinya ini kepada teman- temannya. Ketika bersama dengan suamiku, dia selalu memainkan peranan sebagai lelaki India. Aku terangsang sekali, seolah- olah aku sedang berlaku curang terhadapnya. Lakonannya sudah cukup mantap, tapi sayangnya batang pelirnya yang 5 Inci lebih itu merencatkan lakonan tersebut. Dengan sebab saiz batang pelirnya itulah suamiku dipanggil kecik oleh teman- teman sepermainannya. Maksud aku teman- teman yang membesar bersama dengannya. Gelaran Kecik itu dikenali dikampung suamiku. Menurut suamiku, diantara rakannya itu Nen lah yang mengungguli carta batang pelir paling besar. ketika mereka masih kanak- kanak lagi, batang pelir Nen sudah menyamai saiz batang pelir lelaki dewasa. Menurutnya juga, Nen lah bapa biologi kepada anak cikgu Zainab yang mengajar mereka dulu. Sebenarnya aku teruja nak lihat batang pelir Nen ini. Tapi aku pendamkan sahaja.
Suamiku merancang satu pertandingan antara rakan- rakannya. Lama sudah dia merancang. dia meminta aku menjadi juri. Tugasku ialah mengukur batang rakan- rakannya dan mengumumkan pemenang. Pada mulanya aku tidak bersetuju. Ini idea gila dari suamiku. Tapi apabila suamiku memberitahu yang dia sedang memujuk Nen untuk menyertainya, aku mula tertarik. Petang Khamis suamiku menerima jawapan dari Nen. Nen bersetuju dengan syarat. dia tidak mahu orang lain melihat batangnya. Hanya juri sahaja yang boleh melihat dan mengukur. Suamiku terikat dengan dua syarat. Syarat yang pertama dariku. Aku hanya setuju jika Nen turut serta. Syarat yang kedua dari Nen. Keghairahan suamiku memaksa dirinya bersetuju.
Malam minggu semua peserta datang kerumahku. menikmati sedikit jamuan dan beramah mesra. Aku memakai jubah nipis dan di bahagian dalam aku memakai ligering yang seksi. aku perhatikan satu persatu peserta. hanya ada dua orang Melayu sahaja. Seorang sedang sibuk bercerita, manakala seorang lagi sedang berbual dengan suamiku. Gayanya sangat tenang. Peserta lain pula merupakan 3 lelaki India, 1 lelaki sikh, seorang cina. Puaslah aku membelek 7 batang pelir yang bukan suamiku punya malam ni.
Suami ku mengumumkan pertandingan akan bermula sebentar lagi. Suamiku menjelaskan syarat- syarat pertandingan. Antaranya mereka tidak boleh menyentuh aku. hanya aku sahaja yang boleh menyentuh mereka. Batang diukur ketika ianya benar- benar keras. kemudian Suamiku memperkenalkan aku selaku juri. Aku di minta berdiri di atas sofa kemudian suamiku menanggalkan jubah ku di hadapan mereka semua. Ketika suamiku ingin menaggalkan tudungku, mereka bersuara menahan tindakan suamiku itu. kemudian aku menunggu di dalam bilik.
Pintu bilik dibuka, aku hanya memerhatikan sahaja lelaki india memasuki bilik tersengih- sengih lalu membuka zip seluarnya. Terpelantinglah batang hitam melantun keluar. aku terpegun. Saiznya jauh lebih besar dari suami ku. Aku genggam batang India itu dan ku sebatkan pada tetekku. "Kasi kena putinglah" pintanya. aku senyum dan melondehkan braku kemudian aku tarik kulit kulopnya hingga terkeluar kepala pelirnya. ku sebatkan pada putingku. sebenarnya cipapku sedang terkemut- kemut pada waktu ini. Tanpa aku sedar aku telah memasukkan batang pelir India ini ke dalam mulut ku. seketika kemudian aku tersedar dari keasyikan. Lalu aku lepaskan hisapan dan mengambil pita ukur untuk mengukur. 7.24 inch. selesai sudah peserta yang pertama.
Peserta kedua pula merupakan lelaki Cina. Batangnya seakan saiz suamiku. Juga ku hisap dan berjaya hingga kepangkalnya. setelah diukur ukurannya hampir 6 inch. Peserta ketiga merupakan lelaki India juga. Amat bangga dengan batangnya. kerap menyebat pipiku dengan batangnya. dia juga berkali- kali melanggar syarat dengan meramas tetekku. Batangnya hampir sama dengan lelaki India yang pertama tadi tapi urat- urat pada batangnya sangat seksi. aku menghisap batangnya agak lama kerana geram dengan urat- uratnya. Setelah ku ukur ukuranya 7.54 Inch. selepas mengukur aku kembali menghisap. Puting tetekku digentel olehnya. aku semakin rakus menghisap batangnya akhirnya terpancutlah benih India di dalam mulutku. aku menelan kesemuanya.
Peserta keempat Juga lelaki India. Batangnya pendek sedikit tetapi gemuk. Kulit kulupnya tidak dapat melepaskan kepala keluar. Batang pelirnya kuat berbau. Aku hisap juga namun tidak lama. ketika aku mengukur batangnya, terpancut air maninya mengenai muka aku. ukurannya tepat 6 Inch.
Kini giliran peserta kelima lelaki Sikh masuk. dia hanya berdiri di pintu sahaja memaksa aku bangun menjemputnya. aku menggeselkan punggung ku di hadapannya ketika menjemput. aku dapat rasakan kebangkitan di dalam seluarnya. aku buka seluarnya di hadapan pintu kemudian memegang batang besar panjangnya memimpin ketempat aku membuat ukuran. aku letakkan batang panjangnya di atas mukaku sambil merenung wajahnya. dia mula bertindak menyebat wajahku dengan batangnya ketika hujung batangnya berada dibibirku, ku ngangakan mulut dan dia menyorong masuk batangnya kedalam mulutku. Puas menghisap, barulah ku ukur batangnya 7.32 inch
Lelaki keenam, peserta pertama Melayu datang menghampiriku. seperti biasa aku merocoh- rocoh batangnya kemudian menghisap sebelum membuat ukuran. panjangnya 6.2 inch. Kini tiba giliran perta yang terakhir iaitu Nen. Nen masuk dengan tenang. Berdiri dipintu setelah dia menutupnya. aku menjemput dengan gaya yang seksi. ketika aku cuba membuka zip seluarnya tanganku ditepis. " boleh buka tapi ada satu syarat" kata Nen " apa syaratnya" Soal ku. bagi saya jilat awak punya tanpa saya melanggar syarat". terang Nen. Aku bingung seketika Namun terus bersetuju. Ketika Zip seluar dibuka Batang Nen Masih menyorok didalam seluarnya. Aku menyeluk mendapatkannya. ketika tanganku tersentuh dengan batangnya, aku benar- benar terkejut, besarnya hangatnya membuat jantung aku berdegup kencang. ketika aku keluarkan aku bertambah teruja. apakah benar Nen ini seorang Melayu? Batangnya besar, panjang berurat tapi tidak bersunat. aku kelensetkan kulit kulopnya kepala pelirnya mekar seakan ingin membahamku. kedua tanganku membelai batang Nen tanpa henti kemudian aku mula memasukkan batang besar Nen ke dalam mulut ku. Batang Nen mula bertambah keras kemudian Nen Mencabut batangnya dari mulut ku. Nen berbaring, dan mengarahkan aku duduk dimukanya aku menyelak sedikit penties ku dan duduk dimukanya untuk menyambung menghisap batang yang sangat kugerami ketika ini. Hisapanku sangat terganggu oleh nikmat jilatan Nen. Nen sangat pandai menjilat hingga aku yang klimaks memancutkan air kemukanya. aku tak pernah rasa klimaks seperti ini setelah aku klimaks aku bangun mengambil pita ukur. aku ukur batang Nen sambil membelai- belainya lagi. batang yang berurat kasar itu mencecah 8.7 inch. besarnya tidak dapat kugenggam dengan sebelah tangan.
Malam itu aku mengumumkan pemenangnya Nen. setelah mereka pulang aku menggoda suamiku dengan kisah pengalaman aku tadi. suamiku yang terangsang mengerjakan aku 2 round dia juga berhasrat menyerahkan cipapku pada Nen suatu hari nanti
YOU ARE READING
Permainan terlarang
RomanceKali ini aku akan menulis kisah permainan diluar jangkaan.