Unexpected resort

19.9K 133 11
                                    

Percutian ku dan suamiku kali sangat berbeza serta memberikan satu pengalaman yang aneh dan sukar dilupakan. Suamiku mengambil satu tawaran pelancongan yang dicadangkan oleh majikannya. percutian di sebuah pulau diluar negara beriklim tropika.

Setibanya kami di resort itu kami di sambut dengan welcome drink. Penyambut tetamu memberitahu kami agar berehat seketika kerana sebelah petang ini acara akan bermula. Pada petang itu, aku dan suami menuju ke  pantai, Ketika kami tiba di pantai, seorang pengawal yang memakai gogle menahan kami dan bertanyakan gogle yang diberi oleh pihak resort. kami berpatah balik ke bilik mengambil gogle itu. Setiap pengunjung diwajibkan memakai gogle itu. Setelah memakai gogle itu kami diminta menanggalkan pakaian. Kami agak keberatan ketika itu. Namun setelah membuka gogle, kami melihat sebenarnya semua pengunjung berbogel dan hanya memakai gogle. "Take off you clouth, feel the nature be with nature" kata pengawal itu. rupanya dengan memakai gogle itu setiap objek manusia yang kita nampak akan di pakaikan dengan pakaian oleh penapis gogle itu. gogle itu satu gajet dengan aplikasi tersendiri. Tidak ada siapa yang dibenarkan membuka gogle ketika berada di situ. Kami pun bersetuju dan menanggalkan pakaian kami. Di Gogle pakaian kami sering bertukar2 setiap kali kami melihat semula sesama sendiri.

Ketika di pantai itu, kami di sapa mesra oleh pengunjung lain yang berbilang bangsa. Namun ada sesuatu yang pelik setiap kali aku berbual dengan pengunjung lelaki, mereka sering melalukan tangan mereka ke muka  ketika berbual. Aku pun mencuba gaya mereka itu. Rupanya ketika tangan melintasi gogle pada jarak dekat gogle hilang fungsi seketika dan aku dapat lihat mereka yang di hadapan ku tanpa pakaian lagi. Patutlah lelaki suka beraksi seperti itu. ketika aku menggerak tangan ku, aku dapat lihat kemaluan lelaki di hadapanku mengeras. Berbagai permainan dijalankan di pantai itu. Kami juga turut serta dengan permainan yang di jalankan. Ketika berlaku perebutan tentulah berlaku sentuhan. Aku dapat rasakan batang- batang perkasa menyentuh tubuhku. Aku juga dapat rasa tangan- tangan meraba tetek dan bontotku. Mula- mula terjerit juga, lama- lama ku biarkan saja. Puki aku pun dah berair. Ini Kusedari apabila seorang lelaki berkulit hitam menegurku ketika aku teduduk dimukanya. "Already wet mem?" katanya kemudian menjilat sekali pada pukiku. Biji ku juga dihisap sekali lalu. aku bagaikan terkena renjatan elektrik menerima jilatan tersebut. Ketika bermain, aku tak tahu kemana menghilangnya suamiku. Setelah tamat permainan aku mencari- cari suamiku. namun yang ku temui hanya lelaki kulit hitam tadi. Aku datang ke arahnya dengan gaya yang paling seksi. setibanya aku dihadapannya, aku dipeluk olehnya dan mulutku dicium kemas. aku yang kaget pada mulanya membalas ciuman itu. ketika ini aku terfikir pula jika aksi ini dilihat oleh suamiku. Aku pun memegang kemaluan lelaki tadi dan memimpinnya ke celahan batu. Di celah batu itulah aku dijilat sepuasnya. Aku juga menghisap batang dan telurnya. Di celah batu itu juga dia cuba memasukkan batang besarnya ke dalam cipap ku. Namun agak sukar sekali. Puas dia mencuba  namun hanya berjaya masuk kepalanya sahaja. Sedang asyik mencuba aku terdengar suara suamiku mencariku. Kami terhenti seketika dan Dia membisikkan kepada ku nombor biliknya.  Aku segera bangun mendapatkan suamiku. dan kami pun pulang ke resort.

 dan kami pun pulang ke resort

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Permainan terlarangWhere stories live. Discover now