Kisah ini akan diceritakan dari dua sisi secara bertukar ganti. dari dua sisi dua watak utama kisah ini iaitu Amar dan Cindy. Amar merupakan lelaki Melayu telah berumah tangga. Bertubuh tinggi lampai. Tidaklah sado mana tapi cukup fit dan berurat. Cindy pula seorang gadis Cina belum berkahwin tetapi telah mempunyai dan tinggal bersama boyfriendnya. Rupa yang menarik, bertubuh menarik dan seksi, bekerja sebagai Agen Hartanah.
[sisi Cindy] Aku dan bf ku tinggal bersama. Kami belum pernah memutuskan untuk berkahwin. aku tak pasti betul ke dia mahu berkahwin denganku. Kami memang rapat. Kegemaran kami ialah cabaran dan pertaruhan. Dari pertaruhan yang simple hinggalah pertaruhan yang gila. Aku bagi satu contoh. Kami cabar siapa yang berani kencing di khalayak ramai. Masa cabaran ni aku gagal. Mau taknya ketika aku melucutkan seluar dalam ku, mata- lelaki yang ada di situ semuanya tidak lagi berkelip menanti tindakan ku. Tapi Dia, selamba jer kencing kat muka perempuan yang lalu di jejantas itu. Banyak lagi Cabaran dan taruhan gila yang kami lakukan. Apa yang aku cerita kali ini ialah satu taruhan yang mengubah perjalanan hidupku. Pagi itu setelah bersarapan, Aku dan Andy memulakan cabaran hari ini. Cabaran kali ini ialah pergi kerja dalam keadaan horny. Untuk menjadikan kami horny, kami mengambil ubat perangsang sex sebelum pergi ke tempat kerja. Aku yakin aku akan menang kali ini tanpa insiden yang bodoh. Ini kerana waktu aku takde mood untuk melakukan sex dengan Andy dulu, aku pernah ambil ubat ni. Aku rasa, aku boleh mengawalnya.
[sisi Amar] Aku sebenarnya dah tak berminat untuk beli servis apartment tu. Tapi ejen tu call aku katanya ada actual unit yang boleh dilawati. kalau nak ikutkan takde sebab pun aku nak pergi tengok sebab aku dah putuskan tak nak beli. Tapi bila dengar suara amoi ni dalam telefon terbayang pula wajah manisnya entah macamna aku boleh setuju nak pergi tengok actual unit tu. Jadi aku pun buatlah apointment dengannya. Maka hari ni tak pasal- pasal aku pergi ke rumah yang aku taknak beli tu. layankan ajelah.
[sisi Cindy]Sampai di pejabat, aku masih berasa biasa sahaja, cuma aku merasakan selesa sekali celah kangkang ku tiap kali aku berjalan. Aku semak jadual kerja ku hari ini. Nampaknya aku ada janji temu dengan klien untuk membawanya ke rumah contoh sebenar (actual unit) selepas makan tengah hari nanti. Pagi hanya ada beberapa keluarga yang ingin melihat rumah contoh dalam pejabat ini. Untunglah aku tidak begitu sibuk hari ini. kalau ubat itu memberikan kesan aku hanya perlu menggunakan jariku sahaja di tandas nanti. Keadaan masih dalam kawalan ku lagi. Andy telah mengirimkan gambar batangnya kepada ku. Nampaknya dia mengalami hari yang sukar. Kini aku bergerak mencari makan tengah hari. Sebelum keluar aku ke tandas terlebih dahulu. ketika membersihkan alat sulitku aku mula merasakan keenakan dan rasa rindu pada lelaki mula terbit. puting ku juga mengeras sedikit. Aduhai apalah nasib ku nanti. Namun keadaan masih terkawal.
[sisi amar] selesai makan tengahhari aku bergerak ke showroom syarikat hartanah tersebut untuk berjumpa dengan Amoi ejen hartanah itu. Setelah memangkir keretaku aku disambut olehnya dan meminta aku menantinya untuk mengambit kunci unit. Dari situ, kami menaiki buggy untuk ke block servis apartment tersebut. Amoi ejen hartanah agak ramah kali ini. ingin berbual dengan ku namun sukar untuk aku faham dalam keadaan dia duduk di hadapan manakala aku pula duduk di belakangnya. Menyedari aku sukar memahami perbualannya begitu. dia meminta pemandu menghentikan buggy kemudian beralih duduk disebelahku. Barulah perbualan kami lancar. Ketika buggy terumbang ambing melalui permukaan tidak rata kami hilang keseimbangan. Tanganku dicapai oleh amoi Ejen hartanah itu dan aku juga menahan tubuhnya takut terjatuh. Sejak itu Amoi mula menjadi pendiam dan seakan gelisah. Aku juga terdiam. apakah aku bersalah.
YOU ARE READING
Permainan terlarang
RomanceKali ini aku akan menulis kisah permainan diluar jangkaan.