Pernah dengar golongan berduit ni sebut " hujung minggu ni ada PP" Kalau pernah dengar bermakna mungkin mereka terlibat haha. PP ni permainan baru menggantikan lucky key. Permainan cabutan kunci kereta. Aku rasa korang mesti pernah dengarkan permainan klasik cabut kunci kereta. Kalau tak pernah juga aku terangkan ringkas kat sini. Ianya parti makan- makan, minum- minum akhir acara, Isteri akan mengambil kunci kereta secara rawak dari dalam kotak dan pergi mencari dan menunggu di dalam kereta yang dia dapat. Suami pula pergi ke kereta masing- masing. siapa penumpangnya malam itu akan jadi pasangannya hingga pagi. fahamkan. PP ni pula merupakan naik taraf dari permainan lama ini. Lebih jijik kot dari yang lama.
Aku ingin ceritakan pengalamanku dan isteri menyertai permainan PP ini. Pada awalnya kami dijamu dengan minuman ringan sementara menunggu semua bersedia. Aku memerhati para tetamu yang hadir. Tentunya tumpuanku pada tetamu wanita. Kebanyakkan mereka kelihatan cantik biarpun berusia lingkungan 40an rasanya. Ramai yang bertubuh gebu dan enak. sememangnya aku leka memerhatikan aset- aset mereka
Sedang leka aku memerhati, tiba- tiba tetamu lelaki di panggil ke sebuah bilik. Ketika dibilik 6 kerusi yang selesa telah disediakan. Di belakang kerusi itu berdiri wanita yang cantik berpakaian seksi. Aku dan 5 peserta lain dijemput duduk oleh wanita berkenaan. Dari perbualan sesama mereka, nampaknya mereka warga negara jiran sebelah utara. Di hadapan kami terdapat tirai dan disebalik tirai itu kedengaran erangan seorang perempuan sejak kami mula memasuki bilik ini tadi. Kini tirai direntap jatuh dan terpaparlah dihadapan kami seorang perempuan yang memiliki raut wajah seorang Melayu sedang disetubuhi 3 lelaki berkulit hitam yang mempunyai saiz zakar yang luar biasa. Ini pengalaman pertama menonton porno secara live. hampir tidak berkelip mata kami hingga tidak sedar wanita yang berada disisi kami telah kembali membawa sepiring pasta. Entah waktu bila mereka pergi mengambilnya. Seluar kami di londehkan dan kemaluan kami mula dibelai dengan pelbagai cara sambil kami menyaksikan porno secara live itu. Hinggalah terpancut air mani kami ke atas pasta tadi. Piring pasta yang aku pancutkan berwarna putih bercorak biru. Setiap peserta mendapat piring yang berbeza. Kemudian pasta yang telah disirami 'mayonis' kami tadi di bawa keluar. Isteri- isteri kami diminta memilih satu pasta untuk dimakan. kami memerhatikan dari jauh. Isteri- isteri kami pun memilih pasta masing- masing dan memakannya hingga licin. Isteriku telah memilih pasta dari piring putih bercorak biru iaitu pasta milikku. Selesai makan, peserta lelaki akan berdiri disebelah peserta perempuan yang memegang piring pastanya. Maka terlihatlah tertukar habis semua pasangan kecuali aku dan isteri. Ketika host mengumumkan boleh bawa pasangan masing- masing untuk mengawan. Aku perhatikan ada yang berpelukan bercium mulut dan ada yang bercium hingga terlondeh baju mereka. Aku dan isteri yang memerhatikan mereka. " KIta ada pemenang hari ini. mari ikut saya" host berkata pada kami. Kami ditinggalkan di sebuah bilik yang besar. Di dalam bilik itu terdapat dua katil. Isteriku datang kesebelahku " abang kesal ke" soal isteriku " takpe.." jawab ku ringkas "Ingatkan dapat rasa kelainan malam ni" kata isteriku. Tiba tiba pintu terbuka , 6 wanita yang melayani kami tadi masuk datang kepada ku dan membuka pakaian ku di hadapan isteriku. "Mandi dulu ye abang" kata salah seorang dari mereka aku di bawa ke bilik air berdinding kaca di mandikan oleh 3 dari mereka berbogel bersama. Isteriku memerhatikan batang ku dihisap, jubur ku dijilat. kemudian tubuhku dikeringkan dengan tuala. keluar dari bilik air bersama tiga wanita tadi. di atas katil tiga wanita lagi sedang bercumbu sesama sendiri. Pintu dibuka lagi 3 lelaki kulit hitam yang beraksi tadi masuk tanpa pakaian menghampiri isteri ku. membawa isteri ku kebilik air dan dimandikan oleh mereka. Di bilik air lagi tubuh isteriku diratah oleh mereka bertiga. isteriku didukung keluar dari bilik air dengan batang salah seorang dari mereka tertanam dalam cipapnya. Sungguhpun aku menikmati 6 wanita namun jeritan isteriku di katil sebelah lebih menarik tumpuan ku. Kali ini Isteriku mendapat kelainan yang dia inginkan selama ini. kesemua lubangnya diteroka serentak oleh batang import hitam perkasa. Rontaan lemahnya namun bernafsu. membuatkan aku yang sudah pancut kembali bernafsu. Aku berjaya pancut kedalam ke enam- enam puki wanita itu. Manakala ketiga- tiga lelaki kulit hitam itu berjaya pancut berkali- kali ke dalam semua lubang isteriku.
Sebelum pulang. host menawarkan kepada isteriku untuk menjadi model perangsang pada sesi akan datang. Belum sempat aku memberikan pandangan Isteriku terus bersetuju kegembiraan.
YOU ARE READING
Permainan terlarang
RomanceKali ini aku akan menulis kisah permainan diluar jangkaan.